AndroidHealthClinic

coconut oil bodyfitshop

Wat Michieln zegt
+1

verzadigde vet is harde vet terwijl onverzadigde vet vloeibaar is nogmaals denk je dat het in t lichaam opeens verzadigde vetten zacht blijven? Er zijn zoveel dunne mensen en toch overlijden ze voor hun 50e aan een hartinfarct dit komt omdat hun aderen verstopt raken.. Mijn opa kreeg op zijn 50e ook een hart infarct en heeft er vervolgens nog 2 gehad en is nog steeds in leven ze hart is prima maar de aderen zijn dicht geslipt dit komt niet omdat hij dik is maar omdat hij verkeerde vetten/ veel zout at. Maar ga jij maar lekker verzadigde vetten vreten maakt mij verder niet uit;)

Misschien moet je Michieln z'n posts nog eens goed doorlezen, kun je wat van leren.

Echt wtf??

1 Goeie vetten geven goeie hormonen
2 Goeie vet blijft of veel minder aan je aderen hangen. ( Als jij bv magerine in de pan doet moet het eerst smelten vervolgens als je het in de pan laat zitten wordt het weer hard. Als jij olijf olie in de pan doet dan is het al zacht en als je het laat staan blijft het zacht hetzelfde gebeurt in het lichaam onmogelijk dat onverzadigde vetten hetzelfde geeft als verzadigde vetten..

Wat jij wil ;)

Echt wtf??

1 Goeie vetten geven goeie hormonen
2 Goeie vet blijft of veel minder aan je aderen hangen. ( Als jij bv magerine in de pan doet moet het eerst smelten vervolgens als je het in de pan laat zitten wordt het weer hard. Als jij olijf olie in de pan doet dan is het al zacht en als je het laat staan blijft het zacht hetzelfde gebeurt in het lichaam onmogelijk dat onverzadigde vetten hetzelfde geeft als verzadigde vetten..

Weet je wel wat een hormoon is? hha

Weet je wel wat een hormoon is? hha

Komt een belg in een bar.
Zegt de barman:"Dit is een grap zeker"

---------- Toegevoegd om 09:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:43 ----------

Ik wist niet dat het lichaam op kamertemperatuur werkt..

Zo leer je elke dag nog is wat nieuws :)

Dat maakt toch niet uit? 20 of 40 graden ... Feit blijft dat er harde vetten en vloeibaren vetten zijn. Nogmaals eet jij je maar lekker vol met verzadigde vetten mate:p

Laten we met z'n allen lekker elke dag bij de snackbar gaan eten want ja, dat onverzadigd vet slecht is gewoon een fabeltje! Nee, zo simpel ligt het allemaal niet.

:rocknana:

Dat maakt toch niet uit? 20 of 40 graden ... Feit blijft dat er harde vetten en vloeibaren vetten zijn. Nogmaals eet jij je maar lekker vol met verzadigde vetten mate:p

Wel is kokosolie op je tong gelegd? Dat smelt meteen.

Kokosolie, met 92% verzadigd vet, heeft z'n smeltpunt op 25 graden zitten.

Je lichaam draait op 37 graden.

Maar oke, even jouw debiele redenatie langs gaan. Waarom zou het uitmaken dat verzadigde vetten hard zijn?

Wel is kokosolie op je tong gelegd? Dat smelt meteen.

Kokosolie, met 92% verzadigd vet, heeft z'n smeltpunt op 25 graden zitten.

Je lichaam draait op 37 graden.

Maar oke, even jouw debiele redenatie langs gaan. Waarom zou het uitmaken dat verzadigde vetten hard zijn?

Dat zal ik je is vertellen. Stel jij heb een waterpijp je gooit er water in dan stroomt het zonder te kleven door toch? Stel jij gooit er water in met boter dan gaat het vastzitten toch? Natuurlijk je krijgt het er wel uit maar na 10000 keer gaat het boter vet langzaam vast zitten. :

In het lichaam werkt het niet veel anders. Als jij veel vet vreet (BOTER) dan gaan je aderen dicht slippen maar als jij vetten eet die vloeibaar zijn dan kan het eruit lopen..

Roomboter:

Ook bevat roomboter behalve de natuurlijke vitamine A en D, vitamine E en heeft het een laag smeltpunt: 37 graden. Alleen het smeltpunt van roomboter ligt bij de lichaamstemperatuur van de mens. Alle andere 'boters' hebben een hoger smeltpunt. Dat weer nadelig is voor hart en bloedvaten.

Trouwens waarom is er boterolie gekomen denk je? En ooit in een snackbar rondgekeken, hoe die mensen eruit zien die er een soort contract hebben lijkt wel. Die mensen bewegen ook weinig maar dit komt zeker ook door dat vreten want ik ken meer mensen die niet bewegen maar wel gezond eten en zien er wel ''normaal'' uit!

Dus ''harde vetten'' kunnen random overal in je lichaam aan je bloedvaten blijven kleven?

Dat weet ik niet ben geen dokter. Mr goed geloof jij jou theorie dan geloof ik de mijne ;)
Je eigen logica/redenatie klopt van geen kant omdat je geen idee hebt waar je over praat.

"Stel jij heb een waterpijp je gooit er water in dan stroomt het zonder te kleven door toch? Stel jij gooit er water in met boter dan gaat het vastzitten toch?"

Als het zo zou werken zou je lichaam random op allerlei plekken verstopt raken, maar dat is niet het geval, verstoppingen komen praktisch altijd op dezelfde plek voor en dat is bij de kransslagaderen (slagaderen bij het hart).

We ontwikkelen atherosclerosis, verstoppingen in onze slagaders. Niet phlebosclerosis, verstoppingen in onze aders. Als de chemische structuur mbt hardheid/kleverigheid relevant zou zijn, zou het lichaam overal verstopt raken.

Veel onzin hier ranguh

Dat zal ik je is vertellen. Stel jij heb een waterpijp je gooit er water in dan stroomt het zonder te kleven door toch? Stel jij gooit er water in met boter dan gaat het vastzitten toch? Natuurlijk je krijgt het er wel uit maar na 10000 keer gaat het boter vet langzaam vast zitten. :

In het lichaam werkt het niet veel anders. Als jij veel vet vreet (BOTER) dan gaan je aderen dicht slippen maar als jij vetten eet die vloeibaar zijn dan kan het eruit lopen..

Roomboter:

Ook bevat roomboter behalve de natuurlijke vitamine A en D, vitamine E en heeft het een laag smeltpunt: 37 graden. Alleen het smeltpunt van roomboter ligt bij de lichaamstemperatuur van de mens. Alle andere 'boters' hebben een hoger smeltpunt. Dat weer nadelig is voor hart en bloedvaten.

Trouwens waarom is er boterolie gekomen denk je? En ooit in een snackbar rondgekeken, hoe die mensen eruit zien die er een soort contract hebben lijkt wel. Die mensen bewegen ook weinig maar dit komt zeker ook door dat vreten want ik ken meer mensen die niet bewegen maar wel gezond eten en zien er wel ''normaal'' uit!

:roflol:

OH LAAAAAAAAAAAAAAWDDD

Zeldzaam hoe overtuigd je bent in je eigen stupiditeit.

Je eigen logica/redenatie klopt van geen kant omdat je geen idee hebt waar je over praat.

"Stel jij heb een waterpijp je gooit er water in dan stroomt het zonder te kleven door toch? Stel jij gooit er water in met boter dan gaat het vastzitten toch?"

Als het zo zou werken zou je lichaam random op allerlei plekken verstopt raken, maar dat is niet het geval, verstoppingen komen praktisch altijd op dezelfde plek voor en dat is bij de kransslagaderen (slagaderen bij het hart).

We ontwikkelen atherosclerosis, verstoppingen in onze slagaders. Niet phlebosclerosis, verstoppingen in onze aders. Als de chemische structuur mbt hardheid/kleverigheid relevant zou zijn, zou het lichaam overal verstopt raken.

Tuurlijk niet je lichaam verstopt niet om de 1 op de andere dag dat gaat langzaam. blijkbaar 50 jaar.. Toen mijn opa(50) een hartinfarct kreeg was dat de oorzaak TEVEEL Verzardigde vet + hoge bloeddruk (teveel zout) = uiteindelijk aderen verstopt (Verstopte bloedvaten ontstaan doordat vet en cholesterol zich ophopen in de vaatwanden. Dit gebeurt vaak op plekken waar beschadigingen zijn ontstaan door bijvoorbeeld roken of een hoge bloeddruk. Dit proces heet aderverkalking (artheriosclerose).
) ( Anders liegt t personeel van t ziekenhuis dus ...... )

Laatst bewerkt:
Een hartinfarct kan honderd verschillende oorzaken hebben, maar verzadigde vet consumptie hoort daar niet bij :o

Dat betekent niet dat het ziekenhuispersoneel liegt. Mainstream voeding gelooft nog steeds in het verzadigd vet is slecht fabeltje, artsen volgen gewoon de algemene consensus mbt voeding. Logisch dat verzadigd vet door hun als een oorzaak wordt aangewezen. Betekent niet dat het zo is.

Wist je trouwens dat het merendeel van de vetten die je in plaques aantreft onverzadigd is :o ?

Tuurlijk niet je lichaam verstopt niet om de 1 op de andere dag dat gaat langzaam. blijkbaar 50 jaar.. Toen mijn opa(50) een hartinfarct kreeg was dat de oorzaak TEVEEL Verzardigde vet + hoge bloeddruk = teveel zout. ( Anders liegt t personeel van t ziekenhuis dus ...... )

verzadigd vet + hoge bloeddruk = teveel zout? ???

Een hartinfarct kan honderd verschillende oorzaken hebben, maar verzadigde vet consumptie hoort daar niet bij :o

Dat betekent niet dat het ziekenhuispersoneel liegt. Mainstream voeding gelooft nog steeds in het verzadigd vet is slecht fabeltje, artsen volgen gewoon de algemene consensus mbt voeding. Logisch dat verzadigd vet door hun als een oorzaak wordt aangewezen. Betekent niet dat het zo is.

Wist je trouwens dat het merendeel van de vetten die je in plaques aantreft onverzadigd is :o ?

Nee dat weet ik niet. Maar ik vraag me af waarom dit een fabeltje zou zijn? Als ik logisch nadenk dan lijkt het mij nog steeds dat onverzadigd gezonder is dan harde vetten zeker als ik kijk wat ik in de snackbar aantref..

Nee dat weet ik niet. Maar ik vraag me af waarom dit een fabeltje zou zijn? Als ik logisch nadenk dan lijkt het mij nog steeds dat onverzadigd gezonder is dan harde vetten zeker als ik kijk wat ik in de snackbar aantref..
Daar gaat het al fout, je hebt net in dit topic al aangetoond hiertoe niet in staat te zijn :o

En als we dan toch het pad van de logica gaan betreden, riddle me this: als verzadigd vet zo slecht is, waarom bevat melk er dan zo veel van? Is dat een of andere gigantische fout van evolutie/moeder natuur?

verzadigd vet + hoge bloeddruk = teveel zout? ???

Heb je niks beters te doen dan mensen hun verkeerde spelfouten te verbeteren? Waarschijnlijk niet;)

---------- Toegevoegd om 12:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:48 ----------

Daar gaat het al fout, je hebt net in dit topic al aangetoond hiertoe niet in staat te zijn :o

Haha ja vast omdat je geen bewijzen hebt.

Heb je niks beters te doen dan mensen hun verkeerde spelfouten te verbeteren? Waarschijnlijk niet;)

---------- Toegevoegd om 12:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:48 ----------

Haha ja vast omdat je geen bewijzen hebt.

Ik wijs je niet op je spelfout, maar op je rare logica.

Wat bedoel je met verzadigd vet + hoge bloeddruk = teveel zout?

Het zijn allemaal afzonderlijke componenten die volgens jou samen tot een conclusie behoren.

Terug
Naar boven