AndroidHealthClinic

coconut oil bodyfitshop

Daar gaat het al fout, je hebt net in dit topic al aangetoond hiertoe niet in staat te zijn :o

En als we dan toch het pad van de logica gaan betreden, riddle me this: als verzadigd vet zo slecht is, waarom bevat melk er dan zo veel van? Is dat een of andere gigantische fout van evolutie/moeder natuur?

Naja, melk is dan ook niet per definitie bedoeld voor mensen maar voor kalfjes.

Nemen we echter moedermelk onder de loep, dan zie je dezelfde samenstelling. Moedermelk bestaat echter ook bijna voor de helft uit verzadigd vet.

Daarom hebben alle babies verstopte aderen. :)

Nemen we echter moedermelk onder de loep, dan zie je dezelfde samenstelling. Moedermelk bestaat echter ook bijna voor de helft uit verzadigd vet.

Ik doelde ook meer op moedermelk

één studie zegt me niet zoveel. Hoe weet jij trouwens dat je meer onverzardigde vetten vind in je aderen dan verzardigde?
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/7934543

Abstract

How long-term dietary intake of essential fatty acids affects the fatty-acid content of aortic plaques is not clear. We compared the fatty-acid composition of aortic plaques with that of post-mortem serum and adipose tissue, in which essential fatty-acid content reflects dietary intake. Positive associations were found between serum and plaque omega 6 (r = 0.75) and omega 3 (r = 0.93) polyunsaturated fatty acids, and monounsaturates (r = 0.70), and also between adipose tissue and plaque omega 6 polyunsaturated fatty acids (r = 0.89). No associations were found with saturated fatty acids. These findings imply a direct influence of dietary polyunsaturated fatty acids on aortic plaque formation and suggest that current trends favouring increased intake of polyunsaturated fatty acids should be reconsidered.

Ik wijs je niet op je spelfout, maar op je rare logica.

Wat bedoel je met verzadigd vet + hoge bloeddruk = teveel zout?

Het zijn allemaal afzonderlijke componenten die volgens jou samen tot een conclusie behoren.

Teveel zout = verhoogde bloeddruk als je aderen dan ook nog is verstopt/verkalkt zijn dan kan t mis gaan. Trouwens had het al aangepast. Rare logica? Als t ziekenhuis dat verteld overal op internet staat en je logisch nadenkt is het niet zo raar :o

---------- Toegevoegd om 12:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:56 ----------

Ik zeg toch dat het jaren en jaren duurt (Vanaf 35 pas)

Teveel zout = verhoogde bloeddruk als je aderen dan ook nog is verstopt/verkalkt zijn dan kan t mis gaan. Trouwens had het al aangepast. Rare logica? Als t ziekenhuis dat verteld overal op internet staat en je logisch nadenkt is het niet zo raar :o

Zout zorgt voor een tijdelijke stijging van je bloeddruk, waardoor je slagaderen moeten uitdijen. Als je slagaderen niet sterk en/of elastisch genoeg zijn, zijn ze hier onvoldoende tot instaat, waardoor er scheurtjes ontstaan en de bloeddruk nóg meer wordt opgevoerd. Als dit regelmatig en op lange termijn gebeurt raken ze daardoor verstopt.

Een verhoogde bloeddruk kan een genetische oorsprong hebben. Niet iedereen die veel zout eet krijgt een hoge bloeddruk.
Aderverkalking heeft overigens ook een genetische oorsprong die door een aantal dingen getriggerd wordt

- roken
- weinig beweging
- zwaar alcohol gebruik
- Diabetes
- hoge bloeddruk
- overgewicht

Je haalt oorzaak en gevolg door elkaar.

Overigens is het VERZADIGD vet en niet verzaRdigd vet en ik zou stoppen met logisch nadenken want je bent er niet zo goed in.

Een verhoogde bloeddruk kan een genetische oorsprong hebben. Niet iedereen die veel zout eet krijgt een hoge bloeddruk.
Aderverkalking heeft overigens ook een genetische oorsprong die door een aantal dingen getriggerd wordt

- roken
- weinig beweging
- zwaar alcohol gebruik
- Diabetes
- hoge bloeddruk
- overgewicht

Je haalt oorzaak en gevolg door elkaar.

Overigens is het VERZADIGD vet en niet verzaRdigd vet en ik zou stoppen met logisch nadenken want je bent er niet zo goed in.

Iedereen krijgt een hoge bloeddruk van teveel zout alleen bij de 1 sneller dan de ander. En dat klopt verder wat je zegt maar je vergeet ongezond eten erbij te zetten;)

Voor jou is het belangrijk dat het goed is geschreven he. BAH! Enee ik maak zelf wel uit of ik logisch nadenk of niet mop.;)

---------- Toegevoegd om 13:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:10 ----------

Zout zorgt voor een tijdelijke stijging van je bloeddruk, waardoor je slagaderen moeten uitdijen. Als je slagaderen niet sterk en/of elastisch genoeg zijn, zijn ze hier onvoldoende tot instaat, waardoor er scheurtjes ontstaan en de bloeddruk nóg meer wordt opgevoerd. Als dit regelmatig en op lange termijn gebeurt raken ze daardoor verstopt.

Oke! Ik vind het genoeg geweest dit topic. Maar bedankt voor je uitleg:) Ik geloof ieder geval niks meer kwa ziekenhuizen logica.

Zwijg gewoon, het wordt te hilarisch!
Neem een goed fysiologie boek, lees die en kom dan terug

oh ja bijna vergeten, wat zijn goede hormonen dan volgens jou?

Goeie hormonen zijn een belg belachelijk maken, heerlijk ahahaha

dat dacht ik al, een simpele ziel

Toch nog wat dingentjes jij zegt dat melk veel vv bevat. Zit 1.5% vet in en 0.5 is slecht. Nog iets over melk mijn broer heeft bewezen dat melk slecht is website: the white poison kijk daar even naar.

Mijn moeder neemt een wetenschap artikel mee morgen van haar werk ik zal je die toesturen over vv en ov

Dat omega 3/6 verhaal klopt trouwens wel maar lees dat melk eerst maar door kom morgen met de rest

:roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:

(en 1.5% is halfvolle melk)

Je spreekt jezelf tegen.. En als we dan toch het pad van de logica gaan betreden, riddle me this: als verzadigd vet zo slecht is, waarom bevat melk er dan zo veel van? Is dat een of andere gigantische fout van evolutie/moeder natuur?

Als jij nog steeds denkt dat melk zo gezond is waarom wordt de gemiddelde japanner die geen melk drinkt gemiddeld het oudst?! Daarbij zoek op google white poision want mensen die in moeder natuur geloven die moeten zelf onder hun steen vandaan kruipen

J

Laatst bewerkt:
Dit: [Link niet meer beschikbaar] ?

Terug
Naar boven