MuscleMeat

Cola zero ? slecht ?

Ja maar ik denk niet dat je er een gewoonte van moet maken om dat iedere dag te drinken. Het blijft toch chemische rommel die cola

100% gelijk
Je kan perfect leven zonder al die chemische rommel.
Maat van mij werkt bij een fabriek waar ze frisdrank maken en je wil niet weten wat ze er allemaal indraaien als het zogezegd 'light' of 'zero' is.
Nuja, ik zal er geen last van hebben .. ik drink al 6 jaar geen frisdrank meer.
Denk ook eens aan je tanden TS , frisdrank is als Al Qaida voor de tanden ;)

100% gelijk
Je kan perfect leven zonder al die chemische rommel.
Maat van mij werkt bij een fabriek waar ze frisdrank maken en je wil niet weten wat ze er allemaal indraaien als het zogezegd 'light' of 'zero' is.
Nuja, ik zal er geen last van hebben .. ik drink al 6 jaar geen frisdrank meer.
Denk ook eens aan je tanden TS , frisdrank is als Al Qaida voor de tanden ;)

Ik drink ook al 3 jaar geen frisdrank meer, alleen water en groene thee :roflol:

ik drink elke dag cola light / zero en leef nog steeds, high five!

• Topic Starter Topic Starter
Nja ik denk dat grotedeels de mensen hier wel gelijk hebben dus ben sinds vandaag ermee gestopt :) moest t alleen zeker weten & over die mensen die het belachelijk vonden dat ik t dronk tegen de honger ? ik kan ook zonder ? ik realiseerde me gewoon niet dat ik t grotedeels zelf inbeelde :)

2-3 flessen in het weekend heerlijk :zuip:

Water met koolzuur werkt ook goed tegen de honger hier. Drink het al vele jaren, is niet iets "spannender" dan water. Probeer het eens zou ik zeggen!

liter water ipv cola doet wonderen

cola zero slecht? :roflol:
god***domme een van de beste uitvinding sinds jaren die light drinks, ik zou het op water alleen nooit volhouden.

je gaat eerder dood van watervergiftiging dan van aspartaamvergiftiging, als je de hoeveelheden water vs cola die je moet drinken een op een vergelijkt.

Geen water meer drinken dus. Chemische rommel (zit ook chloor in, wist je dat!!!)

dat gedoe over wat goed en slecht is...alsjeblieft zeg. Dat een dieet goed of slecht is okee, maar 1 voedingsmiddel of voedingsbestanddeel bombarderen tot "slecht" zonder enige context is echt van dat moderne "alles moet gezond"-waandenken.

Link naar site die zegt dat je dik wordt van aspartaam?

in b4 gezondehuisvrouwenunited.nl

Mensen die zeiken over chemische rommel.. :o

Zeker ook alle e-nummers vermijden

Link naar site die zegt dat je dik wordt van aspartaam?

in b4 gezondehuisvrouwenunited.nl

Mensen die zeiken over chemische rommel.. :o

Zeker ook alle e-nummers vermijden

fucking chemische rommel, ik eet voortaan alleen nog maar edelmetalen en edelgassen om de schade te beperken

'chemisch' is echt het meest misbruikte woord ooit. Op de voet gevolgd door 'natuurlijk'
Mensen hebben echt geen flauwe notie wat chemisch en natuurlijk, wetenschappelijk gezien eigenlijk inhoud.

Ik haat mensen.

'chemisch' is echt het meest misbruikte woord ooit. Op de voet gevolgd door 'natuurlijk'
Mensen hebben echt geen flauwe notie wat chemisch en natuurlijk, wetenschappelijk gezien eigenlijk inhoud.

Ik haat mensen.

Daarop aanslutiend, weet je wat ik ook raar vind?

Dat je prima kan zeggen "ik haat mensen" (ik ook namelijk) en niemand echt ontzet is, maar als je zegt "ik haat dieren" dat dat sociaal bijna onacceptabel is.

WANT DE DIEREN ZIJN LIEV

je gaat eerder dood van watervergiftiging dan van aspartaamvergiftiging, als je de hoeveelheden water vs cola die je moet drinken een op een vergelijkt.

Geen water meer drinken dus. Chemische rommel (zit ook chloor in, wist je dat!!!)

dat gedoe over wat goed en slecht is...alsjeblieft zeg. Dat een dieet goed of slecht is okee, maar 1 voedingsmiddel of voedingsbestanddeel bombarderen tot "slecht" zonder enige context is echt van dat moderne "alles moet gezond"-waandenken.

Ik ga hier alleen maar op zeggen: dikke fucking plus één. En alle light-haters zijn hippies.

je moet je pas zorgen gaan maken als je rond de 7-8% zit om cola zero te drinken. voor de rest is het algemeen bekend dat cola slecht is, cafeïne slecht is en aspartaam slecht is. maar het zal je niet in overgewicht brengen

Ik kan me niet voorstellen dat lightrommel gezond is voor een mens. Ik ben het niet gewend en als ik het zuip krijg ik last van maagzuur.

Terug
Naar boven