XXL Nutrition

Cola zero ? slecht ?

Bezoekers in dit topic

Komt omdat ik light ben en lekker lang houdbaar ;)

Niemand geeft wat om jou man leer daar maar mee leven niemand maar dan ook echt niemand geeft om jou
 
Aspartaam is een zoetstof dat je hersenen doet laten denken dat je suiker drinkt/eet,
alleen maakt je lichaam geen insuline aan op het moment dat je het drinkt/eet..
maar de drang naar suiker nadat je iets met aspartaam binnen hebt gekregen,
is moeilijk te weerstaan, omdat je je lichaam voor de gek houdt met nep suiker.

Bovendien krijg je kanker van aspartaam en er is niks gezonds aan cola of cola zero/light.
Water is beter

Maar wat mijn hersenen denken dat is toch wat ik denk? Als ik dan echt geloof dat aspartaam geen suiker is, is het dan niet erg? Ik ben ook best wel slim dus ik denk niet dat mijn lichaam voor de gek gehouden wordt door aspartaam dat heeft die wel gewoon door denk ik.
 
Maar wat mijn hersenen denken dat is toch wat ik denk? Als ik dan echt geloof dat aspartaam geen suiker is, is het dan niet erg?
99% van DBB heeft geen hersenen en kan bijgevolg niet denken. Dus het doet er zoberzo voor de meerderheid niet toe.
 
Aspartaam is een zoetstof dat je hersenen doet laten denken dat je suiker drinkt/eet,
alleen maakt je lichaam geen insuline aan op het moment dat je het drinkt/eet..
maar de drang naar suiker nadat je iets met aspartaam binnen hebt gekregen,
is moeilijk te weerstaan, omdat je je lichaam voor de gek houdt met nep suiker.

Bovendien krijg je kanker van aspartaam en er is niks gezonds aan cola of cola zero/light.
Water is beter

Drink jij dan eens snel een ton cola leeg, met je onzin.
 
99% van DBB heeft geen hersenen en kan bijgevolg niet denken. Dus het doet er zoberzo voor de meerderheid niet toe.

Hersenen houden alleen maar vocht vast.
 
Aspartaam is een zoetstof dat je hersenen doet laten denken dat je suiker drinkt/eet,
alleen maakt je lichaam geen insuline aan op het moment dat je het drinkt/eet..
maar de drang naar suiker nadat je iets met aspartaam binnen hebt gekregen,
is moeilijk te weerstaan, omdat je je lichaam voor de gek houdt met nep suiker.

Bovendien krijg je kanker van aspartaam en er is niks gezonds aan cola of cola zero/light.
Water is beter

do you even research?
 
volgens min buurvrouw van dertig kilo klopt het
 
Sprite zero, heerlijk zo nu en dan als ik water niet weg krijg omdat ik een grafsmaak in m'n bek heb :P (na een dagje feesten)
 
Aspartaam is een zoetstof dat je hersenen doet laten denken dat je suiker drinkt/eet,
alleen maakt je lichaam geen insuline aan op het moment dat je het drinkt/eet..
maar de drang naar suiker nadat je iets met aspartaam binnen hebt gekregen,
is moeilijk te weerstaan, omdat je je lichaam voor de gek houdt met nep suiker.

Bovendien krijg je kanker van aspartaam en er is niks gezonds aan cola of cola zero/light.
Water is beter

5153yt.jpg




Beware of the pear!
 
5153yt.jpg



Beware of the pear!

C20H27NO11 is volgens mij niet toxisch, sowieso niet in relatief ''normale'' dosis.
Pas wanneer het uiteenvalt tot HCN (cyanide), dan is het wel toxisch.
Dit gebeurt overigens bij kankercellen, waardoor het kankercellen kan vernietigen echter wordt dit ontkent in de medische(farma mafia) wereld omdat daar andere belangen bij zijn.
 
C20H27NO11 is volgens mij niet toxisch, sowieso niet in relatief ''normale'' dosis.
Pas wanneer het uiteenvalt tot HCN (cyanide), dan is het wel toxisch.
Dit gebeurt overigens bij kankercellen, waardoor het kankercellen kan vernietigen echter wordt dit ontkent in de medische(farma mafia) wereld omdat daar andere belangen bij zijn.

Nee. Gewoon nee.

f2b26fb466033d937ca9376ee95775ebf33398c5_m_thumb.jpg
 
Back
Naar boven