Vissertje1980
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 5.294
- Lengte
- 1m63
- Massa
- 67kg
- Vetpercentage
Ik heb wel eens het gevoel dat Bas in de wieg al sterker was dan de meesten in de gemiddelde gym

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Zijn ouders wilden hem eerst Bambam noemenIk heb wel eens het gevoel dat Bas in de wieg al sterker was dan de meesten in de gemiddelde gym![]()

tja kan niet klagen.
fuarrkkk
niks is minder waar haha, altijd klein en zwak geweest.Ik heb wel eens het gevoel dat Bas in de wieg al sterker was dan de meesten in de gemiddelde gym![]()

Dat verbaast me dan wel een beetje. Extra respect dan voor je bereikte maxes, dan had je toch onvermoede goede genetica en volgens mij ga je al weer retesnel terug naar die tijden....niks is minder waar haha, altijd klein en zwak geweest.
never forget die a**hole die kut deed op de middelbare school en toen zei '' wat ga jij er aan doen dan met je dunne armpjes.''
Dat verbaast me dan wel een beetje. Extra respect dan voor je bereikte maxes, dan had je toch onvermoede goede genetica en volgens mij ga je al weer retesnel terug naar die tijden....

1 setje op Valentijnsdag matras in de studeerkamer neerleggen om niet meer met je ex in 1 bed te slapen.![]()
flies ipv meisju knuffelen. Ik voel je abi. Blijf sterk en blijf veel bonksen.
Ik reken het goedLeg curls.
Deze doe ik MMC style @Skatermarvin.
Anders doen de pezen matig.

Gelukkig.

+ genetics
Zeker waar.

Dacht dit is ook wel leuk
Beginfysiek.
Get in line ladies.![]()