Fitness Seller

Comeback pics 2009

gaar dat je maar 80kg weegt, ik zou je zo 85+ zetten. Al sta je ntr goed droog en zijn je benen nog niet zo buff.

Streeffysiek is het wel!

gaar dat je maar 80kg weegt, ik zou je zo 85+ zetten. Al sta je ntr goed droog en zijn je benen nog niet zo buff.

Streeffysiek is het wel!

+1

Beast doe je mee aan die fotocontest? Je zou het niveau nog meer omhoog kunnen brengen denk ik. Respect!

lijkt wel beetje op het lichaam van bodybeast

Goede schouders en traps vind ik!
je ziet dat je er fanatiek mee bezig bent geweest :-)

welcome back bro.

Ziet er al goed uit, nog veel succes bij de cut..

Damn die traps

• Topic Starter Topic Starter
Ja die trapontwikkeling gaat vanzelf, ik doe er eigenlijk zo goed als niks voor en die groeien als kool, bij elke schouder en rugoefening voel ik ze werken.net zoals abs die train ik ook zelden tot nooit...

+1

Beast doe je mee aan die fotocontest? Je zou het niveau nog meer omhoog kunnen brengen denk ik. Respect!

misschien wel, dan zit ik in de laatste 2 weken van men cut , dan zou ik normaal gezien wel contest waardig uit moeten zien :D

En tnx aan iedereen! kdoe men best zo goed mogelijk te staan binnen 2.5 maand! hopelijk zelfde gewicht maar kankerrrrrripped!

Je zit al 1,5jaar op hetzelfde niveau. Tussentijds geen kuurtje genomen?

Je zit al 1,5jaar op hetzelfde niveau. Tussentijds geen kuurtje genomen?

Zoals in men openingspost, ik heb 1.5 jaar gewoon getraind en gegeten zoals het hoort , ROA kuur gedaan enz...
BBing stond zeker nog in men top 3 van belangrijke zaken maar ben ook hier en daar wat op stap geweest en af en toe nog eens wat gejunked enz.
Daarmee post ik nu pas terug pics enz, want vanaf NU zal ik wel terug groeien en over dat plateau heengaan!

Good luck maat ;)

Welcome back bro, succes met het behalen van je doelen.
En benengroei kan een b*ch zijn, same problemo hier.

ziet er goed uit! +1

Rugfoto geplaatst openingspost

Laatst bewerkt:
Welcome back!

En nice pics ;)

Terug
Naar boven