Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nope helemaal niks, ik neem aan dat ik ongeveer het eerste halfjaar bezig moet zijn met alleen maar de Rippetoe workout?Stel een voedings en trainings schema samen, doe je ook nog aan een andere sport? tennis, voetbal etc?

yep ik ben zon figuur die kan eten wat ie wilt en maar niet aan wil komen, werk zo 2 pizza's achterover maar er komt maar niks bij![]()
hmm ja das waar, vandaag even een beetje getest met een ontbijtje brinta en wat melk etc, ging redelijk goed. Ik denk dat ik dan dus gewoon vanaf de eerste maandag die ik start alleen de oefeningen ga doen van Rippetoe en gewoon VEUL eten. Nog een vraagje, wss is het heel dom voor jullie bodybuilders maar zal ik door het vele eten en trainen al flink breed worden of krijg ik eerst problemen met een beetje dik worden en dan pas de mogelijkheid om het om te zetten?
thanks
doe ongeveer 4 sets met het gewicht dat je 8 - 12 reps kan
en inderdaad flink vreten
en je had het over hoe je aan kip komt zoals welke producten ofzo iets? gewoon bruin brood met kipfilet is nog eens heerlijk ook