MuscleMeat

Compleet nieuw tot Fitness & Aparte voeding

Stel een voedings en trainings schema samen, doe je ook nog aan een andere sport? tennis, voetbal etc?

• Topic Starter Topic Starter
Stel een voedings en trainings schema samen, doe je ook nog aan een andere sport? tennis, voetbal etc?
nope helemaal niks, ik neem aan dat ik ongeveer het eerste halfjaar bezig moet zijn met alleen maar de Rippetoe workout?

voor de rest ga ik een voedingsschema samenstellen van zon 6 keer per dag eten met dus veel melk, granen, kip, vleesch etc

Ik zou rippetoe doen tot je 1.5x je lichaamsgewicht kan squatten, 2x lgw Deadlift en 1x Lgw bench.

Alvast bedankt iedereen, dit topic staat natuurlijk nog open voor alle tips.
Ik ga komende weken op vakantie en daarna zal ik dit topic nogmaals bekijken en waarschijnlijk even bumpen.

Er zijn geen speciale tips en tricks helaas ;)

Gewoon 3x per week zwaar trainen, ga je een beetje inlezen over voeding en kijk af en toe eens op de verpakking van voeding die thuis staat ofzo, dan heb je binnen een paar weken wel een goede kijk op wat je beter wel of niet kan eten. Ik zou me zeker neit druk maken over vet en ook niet 100% clean gaan eten, zorg dat je 3000-3500kcal binnenkrijgt en kijk hoe het gaat. 49Kg is wel erg weinig trouwens :S

yep ik ben zon figuur die kan eten wat ie wilt en maar niet aan wil komen, werk zo 2 pizza's achterover maar er komt maar niks bij :P

hmm ja das waar, vandaag even een beetje getest met een ontbijtje brinta en wat melk etc, ging redelijk goed. Ik denk dat ik dan dus gewoon vanaf de eerste maandag die ik start alleen de oefeningen ga doen van Rippetoe en gewoon VEUL eten. Nog een vraagje, wss is het heel dom voor jullie bodybuilders maar zal ik door het vele eten en trainen al flink breed worden of krijg ik eerst problemen met een beetje dik worden en dan pas de mogelijkheid om het om te zetten?

thanks

Ik kan het echt soms niet geloven dat mensen met zo'n gewicht kunnen leven, wtf :S
Volgens mij wordt je als er windkracht 2 staat zo omver geblazen.

VREET!!! VREET!!

hmm ja das waar, vandaag even een beetje getest met een ontbijtje brinta en wat melk etc, ging redelijk goed. Ik denk dat ik dan dus gewoon vanaf de eerste maandag die ik start alleen de oefeningen ga doen van Rippetoe en gewoon VEUL eten. Nog een vraagje, wss is het heel dom voor jullie bodybuilders maar zal ik door het vele eten en trainen al flink breed worden of krijg ik eerst problemen met een beetje dik worden en dan pas de mogelijkheid om het om te zetten?

thanks

Als je er goed bij eet en ( zoals je zelf zegt ) moeilijk vet aanzet zal je in een bulk ( tenzij vol met junk meals ) ook niet snel 'dik' worden hoor. Gewoon veel vreten en hard trainen, word je vanzelf wat buffer. Als je dan rond de 75-80 kilo zit zou ik pas gaan denken over 'droogtrainen'

doe ongeveer 4 sets met het gewicht dat je 8 - 12 reps kan
en inderdaad flink vreten
en je had het over hoe je aan kip komt zoals welke producten ofzo iets? gewoon bruin brood met kipfilet is nog eens heerlijk ook

gewoon kip filet vanuit de supermarkt, net als boterhammen worst ofnet wat in plakjes right?

Zelf ook net gestart en beetje hier en daar aan het kijken wat , wat is ;)

ja ik laat me moeder vanalles halen bij de slager hier om de hoek, en dat bakt me moeder op zo'n soort blaadje wat je in de pan legt, dus dan bak je zonder olie / boter
kalkoen filet heb ik wel in plakjes ja :)

allright ja ik heb nu samen met een maat van me een voedingsschema in melkaar gezet, voor 3000kcal per dag kom ongeveer op n 5 plakjes per dag dus dat zit wel snor dacht ik zo, zal nog een tegenvaller worden gezien ik niet zo weg ben van kipfilet op brood hahah ;)

Kerel hoe kun je met 49kg aan droogtrainen gaan denken :roflol:

1: 75-100gr havermout of brinta met melk + stuk fruit + stuk ontbijtkoek
2: 4 boterhammen met pindakaas/vlees
3: 75-100gr rijst (ongekookt gewogen) met stuk vlees/vis/kip
4: 3 eieren + paar sneen brood
5: pot schaft
6: 50gr noten + 500gr magere kwark

suc6

Terug
Naar boven