XXL Nutrition

Verkocht Complete sportschool

kan je de apparaten niet gewoon mee nemen naar spanje :)

verplaatsing ervan kost erg veel. en in spanje gelden heel andere regels dan hier. je kan een extra taks nakrijgen van (luxe)zaken die je mee het land hebt binnengebracht als buitenlander.
en die spullen zijn ginder met de juiste contacten een stuk goedkoper. of gewoon een zaak overnemen, of misschien word hij wel sportinstructeur bij een of ander hotel, waar ze alles voorhanden hebben.
in het seizoen voor de toeristen, buiten seizoen voor vooral de plaatselijke bewoners.

ik heb je een prive bericht gestuurd...

ik zou graag fotos willen zien als het lukt.

• Topic Starter Topic Starter
foto's

het is me nog niet gelukt om de foto's te plaatsen.
Ik zal dit weekend enkele foto's laten zien. Heb momenteel weinig tijd en zit niet zoveel meer op het forum. Hou me ten goede, ik probeer morgen of zondag enkele foto's te plaatsen voor de nieuwsgierigen.

Even een kleine opmerking; Prijzen en andere belangrijke zaken bespreek ik niet in het forum. Iedereen mag zien hoe de school eruit ziet, maar prijzen worden alleen besproken met serieuze gegadigden.

Groetjes.

dat de sportschool na een maand nog niet verkocht is joh :rolleyes:

Dat zegt toch niets, als je de boel overhaast weg doet, vang je er hoogst waarschijnlijk minder voor. Daarbij wil hij misschien zijn huidige klantenbestand overdoen aan de nieuwe eigenaar, en hiervoor is niet iedereen zomaar kandidaat. En zo kan ik nog wel wat redenen opnoemen. Een sportschool verkopen is heel wat anders dan een oude fiets verkopen.

Laatst bewerkt:
Is nou alleen de apparatuur te koop of het bedrijf? Als het bedrijf te koop is, moet ik even met mijn baas gaan praten want hij wil een 2de centrum erbij.

Alles te koop

Beste leden,

De gehele sportschool (apparatuur, klantenbestand etc etc) is te koop echter het pand waarin wij zitten is gehuurd.

groetjes.

Kan je niet gewoon apart de schijven kopen ? :D

Je kunt wel mijn auto kopen, zonder motor !:eek!:

Foto's van mijn school

heeft lang geduurd, maar hier zijn ze dan.

DSC00170.jpg

DSC00171.jpg

DSC00168.jpg

DSC00167.jpg

DSC00173.jpg

Das een leuke homegym voor in mijn nieuwe huisje:D

nog een beetje meer,....

Ik heb voor een 300 kilo aan schijven liggen, 2x 25 kg, 40x 20 kilo, 40x 15 kilo, 40x 10 kilo, 30x 5 kilo en een heel klein aantal van 2,5 en 1 kilo aangezien die niet veel gebruikt worden.

Verder liggen er 20 olympia stangen in 3 lengte maten en diverse ez-bars en andere.....................................

DSC00172.jpg

DSC00176.jpg

DSC00177.jpg

DSC00169.jpg

damn kun je nie nog een paar jaar w8ten met verkopen?

Wat moet je met 20 Olympische stangen als je maar 300 kilo aan gewicht hebt liggen?
Maar het ziet er erg goed en geel uit :P Succes met de verkoop.

ziet er goed uit.
veel succes met de verkoop.

Stuk beter dan de gym waar ik train. Was 't maar dichter bij :D

Later hoop ik er zelf ééntje te kunnen beginnen.
Deze ziet er fraai uit. succes met de verkoop.

Terug
Naar boven