AndroidHealthClinic

Verkocht Complete sportschool

• Topic Starter Topic Starter
Foutje

Hahahahaha, ik heb inderdaad een type foutje gemaakt. Ik heb tegen de 3000kilo aan schijfmateriaal liggen en heb alle blokgewichten aan de apparaten laten verzwaren tot het maximum omdat er stevig getraind wordt bij ons.

had ik maar geld :(

Cool! Precies dezelfde apparaten als bij mij in de gym, excact! Maar helaas sta ik in het rood bij de fortis dus :(

mooie gym! wel oppassen voor geelzucht.

Amai niet!
en hoeveel voor alles? of kunnen er bepaalde machines gekocht worden?

kan er ook een indicatie worden gegeven van wat het moet opleveren?

Ja, ik kan je een indicatie geven. Het is meer dan 1000 euro.

Dank je wel Powergiant, voor het quoten.

Groetjes;)

(Helaas kan ik geen PM sturen....Ben al ong. 8 jaar lid van dit forum maar ach.....:mad:)

Ik zou graag willen weten of het mogelijk is om losse dumbbells te kopen voor onze sportschool. Gaat hierbij om een set van 32kg-34kg-36kg-38kg en 40kg.

Zou je mij een PM willen sturen?

Bedankt

Aan de reacties hier te zien is dit niet de meest goede plek om je zaak te verkopen. De meeste knapen zijn marktplaats-transacties gewend van maximaal 100 Euro volgens mij

Iets te geel voor mij :p succes met de verkoop

Je moest eens weten!

@TS: ik ben wel degelijk serieus. Laat aub iets horen.

(Helaas kan ik geen PM sturen....Ben al ong. 8 jaar lid van dit forum maar ach.....:mad:)

Ik zou graag willen weten of het mogelijk is om losse dumbbells te kopen voor onze sportschool. Gaat hierbij om een set van 32kg-34kg-36kg-38kg en 40kg.

Zou je mij een PM willen sturen?

Bedankt

lieve schat!!!er staat toch duidelijk in de titel en later in het stuk ook nog

COMPLETEsportschool te koop met de nadruk op COMPLETE

Compleet

Beste ABC123,

De mannen op het forum hebben dik gelijk. IK VERKOOP DE COMPLETE SCHOOL, of de COMPLETE inboedel. Misschien wil jouw sportschool eigenaar investeren in perfect onderhouden apparatuur?
Voor de laatste keer: IK VERKOOP NIETS LOS.

Op het moment dat ik dit wél doe, plaats ik een nieuwe advertentie.

Voor losse dumbbell sets kun je Peter Ruchtie bellen van P&A sports. Hij kan jou voldoende info geven over hun gebruikte lijn apparatuur. P&A sports is de importeur van Panatta in Nederland en zit in Hengelo op de Aquamarijnstraat. Heb het nummer even niet bij de hand.

Groetjes

Heel erg bedankt voor de (normale) reactie.

Dit is maar weer een bewijs hoe er met "newbies" omgegaan wordt. Als ik mijn vraag onder mn normale account geplaatst had had niemand zo idioot gereageerd. Maar goed..laten we het topic niet verder verzieken.

Succes met de verkoop.

Terug
Naar boven