XXL Nutrition

Verkocht Complete sportschool

Hmmm, de sportschool ligt in Lanaken en draait goed?!

Hier ga ik eens serieus over nadenken

Als ik het geld en de ouderdom had zou ik het meteen doen... Een vriend en ik willen namelijk een gym starten later :D heel dbb welkom natuurlijk ;)

Ik kan ze helaas niet kopen, maar ik vind echt knap gedaan van je, niet veel gyms zijn zo multifunctioneel met zo'n brede marge (harde bodybuilding, tot gewone fitness) en met zulke goede apparaten zoals iemand hiervoor al bevestigde en de foto's laten zien.

Daar kunnen ketens als Quality Fitness imo nog een puntje aan zuigen.
Enkel jammer dat een overnemer aan drie grote aspecten moet voldoen om voort te zetten wat jij ervan gemaakt hebt: geld, tijd en heel veel motivatie...

Succes in Spanje!

Vergeet geen foto's te posten van je nieuwe gym daar

oeiiii Sanca ook al een gym??

wat is er nou precies gebeurt? Is die sportschool overgenomen is die gast inderdaad naar Spanje gegaan?

Idd sanca, zou echt iets voor jou zijn!!!
moet je eens goed over nadenken!
kom ik wel eens trainen dan.

een droom voor meer van ons Sanca ...

Ik vind de school er goed uitzien zo van de foto's en voor één die toch al een sportschool wil starten is dit toch heel mooi omdat je de leden al hebt dus ong kan zien wat de omzet is en hoe het draait....
Alleen de periode is wat klote in verband met dat banken niet staan te springen om je het geld te lenen mocht dat nodig zijn....

Wij hebben ook net bijna nieuwe Panatta X-press Lijn aan geschaft 1jaar oud zo'n 20machine's en wat banken voor ong €26.000,-
Heb ook nog allemaal Panatta te koop en ong zo'n 1000kg aan olympische schijven en banken en een paar vaste halters...
Ben met één bezig om alles in één keer te kopen maar heb nog niks gehoord anders zet ik het hier wel allemaal te koop voor heeeeeeele leuke prijsjes....

Hoi en wat moet de sportschool dan wel niet kosten met die apparatuur en heb je veel leden?

GR Conan

Loopt dit topic nog, of is inmiddels alles verkocht??

• Topic Starter Topic Starter
Mijn sportschool is verkocht.

Beste leden, topicviewers, bodybuilding fanatics,

Ik heb mijn school verkocht. De nieuwe eigenaar is Sandy Verstappen, een oude bekende uit de internationale bodybuilding scene. Hij heeft mooie successen behaald in zijn amateur/prof tijd en gaat het centrum naar een hoger niveau tillen.

Beste leden, topicviewers, bodybuilding fanatics,

Ik heb mijn school verkocht. De nieuwe eigenaar is Sandy Verstappen, een oude bekende uit de internationale bodybuilding scene. Hij heeft mooie successen behaald in zijn amateur/prof tijd en gaat het centrum naar een hoger niveau tillen.

Gefeliciteerd met de deal en heel veel succes bij je nieuwe gym :D

Proficiat sandy verstappen en jij natuurlijk ook.

---------- Post toegevoegd Thu 7 Mar 2013 om 10:49 ----------

Ik heb het gehoord in onze sportschool.
Kun je me het adres geven van de sportschool?
thx alvast

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven