XXL Nutrition

Woeii!! Vara's Zemblaaa! Het complot van 11 september

Ja en die hadden duizenden kilo's springlading in hun binnenzak zitten. t*ring, er lopen iedere dag vreemd uitziende mensen zulke gebouwen in, alleen het onderhoud is al een dagelijkse klus bij dat soort gebouwen.

Hoe verklaar je die boor dan?

hehehe zal wel een klein accuboortje zijn geweest om een paar schroefjes aan te draaien. Wil je explosieven gaan aanbrengen , red je het in ieder geval niet met je standaard hitachi accuboortje. Heb je een iets wat groter boortje nodig en wat waterkoeling. Oftewel als je met zon boormachine door het wtc sleurt gaan er echt wel bij een paar mensen een lichtje branden.

Morgen 20:00 uur, talpa; uitzending over 9-11.
Ben benieuwd.

talpa :kots: ben benieuwd of die wat interessants kunnen melden

Tja, iedereen houdt wel van complotten.
Zo is er op dit moment in de VS 3,5 miljoen dollar uitgeloofd voor degene die weet waar Elvis nu woont!:rolleyes:

We zullen echt niet alles weten over 9/11, maar het kan onmogelijk een complot zijn.
Om dat te kunnen beramen moeten er honderden, misschien wel duizenden mensen op de hoogte zijn geweest. Van de leveranciers van explosieven tot de vrachtwagen chauffeurs die het naar het WTC gebracht hebben, tot de omgekochtte beveiligingsbedrijven die de andere kant op zouden hebben gekeken, tot de opdrachtgevers. En in 5 jaar tijd zou van al die mensen niemand uit schuldgevoel, sensatiedrift of wat dan ook naar de pers zijn gestapt met het verhaal en bewijzen? NO WAY!

Mensen willen vaak niet geloven dat traumatische gebeurtinissen hebben plaatsgevonden en gaan daar narstig op zoek naar alternatieve theorieen.

Er waren ook mensen die bij de dood van Elvis meenden dat er een wassen pop in de kist lag omdat ze het zagen smelten. Wat denk je dat er met make up gebeurt op een hete augustus middag? Het is maar net wat je wil zien.

Tja, iedereen houdt wel van complotten.
Zo is er op dit moment in de VS 3,5 miljoen dollar uitgeloofd voor degene die weet waar Elvis nu woont!:rolleyes:

We zullen echt niet alles weten over 9/11, maar het kan onmogelijk een complot zijn.
Om dat te kunnen beramen moeten er honderden, misschien wel duizenden mensen op de hoogte zijn geweest. Van de leveranciers van explosieven tot de vrachtwagen chauffeurs die het naar het WTC gebracht hebben, tot de omgekochtte beveiligingsbedrijven die de andere kant op zouden hebben gekeken, tot de opdrachtgevers. En in 5 jaar tijd zou van al die mensen niemand uit schuldgevoel, sensatiedrift of wat dan ook naar de pers zijn gestapt met het verhaal en bewijzen? NO WAY!

Ze bestaan dus nog, personen met een eigen indenkingsvermogen!

Kan er ook niet in meegaan dat het een complot is....heb dankzij de links van Eric een hoop zitten lezen en kan er weinig raars aan ontdekken dan wat vage beweringen die weinig hout snijden.

hier een begin stukje.:D van zembla.

De complotters zitten met een paar dingen naast, maar hebben in sommige dingen wel gelijk.

het gebouw naast WTC is gecontroleerd naar beneden gehaald nederlands hoogleraren bevestigen dit Eric.:D

geniet maar Flink:D

VARA - Zembla

Nederlandse hoogleraren bevestigen dit helemaal niet Houston. Welke bron heb je daar voor?

1 explosievenexpert (Danny Jowenko), dat is geen hoogleraar. In de USA zijn ook zogenaamde experts die hetzelfde beweren, maar er zijn nog veel meer experts die het tegengestelde beweren.

[Link niet meer beschikbaar]

Wederom een goed document waarin alle aantijgingen van de 'truth' beweging worden weerlegd.

[Link niet meer beschikbaar]

Wederom een goed document waarin alle aantijgingen van de 'truth' beweging worden weerlegd.

Zo sterk vind ik dat document niet. Het zou mij eerder meer overtuigen, dat er een complot zou zijn.
Ik vind de complottheorie nog steeds vaag en geloof er niet helemaal in. Echter, er worden wel heel wat zaken aangetoond, die niet kloppen. Ook worden er zaken getoond, die er uitzien alsof ze zo gemonteerd zijn om een bevestigende respons uit te lokken.
We zullen zien.....

Eerlijk gezegd interesseert het mij geen eens ene reet, jullie wel?

Wat vind jij slecht aan dat document dan Mighty? Feitelijke weerleggingen van wat er in Loose Change wordt verteld. In de meeste gevallen met bronnen naar nieuwsberichten of interviews. Een stuk beter dan wat er in Loose Change wordt gebazeld, die docu wordt zelfs door de makers afgedaan als gedeeltelijke onzin. Je moet volgens hun namelijk gaan nadenken en zelf de waarheid gaan zoeken.

ROWE: What I encourage people to do is go out and research it themselves. We don't
ever come out and say that everything we say is 100 percent
. We know there are errors
in the documentary, and we've actually left them in there
so that people discredit us
and do the research for themselves -- the B52 (remarked to have flown into the Empire
State Building), the use of Wikipedia, things like that. We left them in there so people
will want to discredit us and go out and research the events yourself and come up with
your own conclusions. That's our whole goal, to make Americans think. To wake up from
the 16 amps of your television to watch something and get a passion in something again.

Goede docu hoor, fouten er expres in laten zodat mensen gaan nadenken. Terwijl zij ook wel weten dat het merendeel hersenloos kijkt naar zo'n docu en alles wat wordt voorgeschoteld voor zoete koek wordt aangenomen. Drie ventjes van in de 20 die de 'waarheid' weten, het is lachwekkend als het niet zo triest zou zijn. Triest in de zin dat ze straks weer als een stelletje mong*len bij herdenkingsdiensten de boel gaan verstoren en daarmee de nabestaanden van de slachtoffers schofferen. Point blank neerknallen dat tuig.

Is 'WOEIII!!' overigens niet copyright van Ernie?

That's our whole goal, to make Americans think.
Dat is het juist, Amerikanen denken niet, ze geloven wat de tv laat zien. Maar volgens mij is dit gewoon een zwak excuus om niet te moeten toegeven dat de hele docu één grote leugen is.

Wiki als bron gebruiken kan je alleen doen als je andere bronnen hebt die het bevestigen, Wiki bevat niet de grote waarheid, iedereen kan de pagina's editten, ook iemand die te weinig kennis van zaken heeft.

Wat vind jij slecht aan dat document dan Mighty? Feitelijke weerleggingen van wat er in Loose Change wordt verteld. In de meeste gevallen met bronnen naar nieuwsberichten of interviews. Een stuk beter dan wat er in Loose Change wordt gebazeld, die docu wordt zelfs door de makers afgedaan als gedeeltelijke onzin. Je moet volgens hun namelijk gaan nadenken en zelf de waarheid gaan zoeken.

Goede docu hoor, fouten er expres in laten zodat mensen gaan nadenken. Terwijl zij ook wel weten dat het merendeel hersenloos kijkt naar zo'n docu en alles wat wordt voorgeschoteld voor zoete koek wordt aangenomen. Drie ventjes van in de 20 die de 'waarheid' weten, het is lachwekkend als het niet zo triest zou zijn. Triest in de zin dat ze straks weer als een stelletje mong*len bij herdenkingsdiensten de boel gaan verstoren en daarmee de nabestaanden van de slachtoffers schofferen. Point blank neerknallen dat tuig.

Ik vind dat ze sommige zaken, die aangetoond worden gewoon te makkelijk van de hand wijzen. Overigens ben ik niet iemand, die absoluut vertrouwen stelt in onzer wetenschappers. Vandaar, dat ik ook niet zo snel ben overtuigd, wanneer iemand een hele waslijst met verklaringen van wetenschappers en instanties gaat gebruiken als tegenargument, wanneer dat bepaalde logica niet weerlegt.

Overigens ben ik zeker niet overtuigd van de complottheorie, maar het zet je wel aan het denken. Heel veel dingen zijn ook een beetje te toevallig in het voordeel van Amerika/Bush. Net zoals nu die videoband weer van Osama.
Het komt Bush iets te goed uit, dat die videoband nu wordt getoond.
Dat zijn natuurlijk geen bewijzen, maar wel verdachte zaken, vind ik.

In HP/De tijd van 18 augustus staat een uitgebreid artikel over de complottheorie en worden de bewijzen hiervoor keurig met feiten stuk voor stuk teniet gedaan.
Nogmaals het zou honderden mankrachten en duizenden manuren hebben gekost om deze ravage te veroorzaken. Het is ONMOGELIJK dat dit in een communicatie maatschappij al meer dan 5 jaar stil gehouden kan worden. Honderden mensen, mensen die eraan meegewerkt zouden hebben, familie, kenissen aan wie het verteld zou kunnen zijn, helemaal niemand is in 5 jaar uit de school geklapt.
1 persoon met gewetensvroeging hoeft maar naar een tv station te lopen en je hebt het grootste wereldnieuws denkbaar. Toch is dat niet gebeurd omdat er geen complot is.

Het kwam Bush natuurlijk wel goed uit en er zullen zeker zaken verzwegen worden, daar twijfel ik niet aan. Dat er vieze spelletjes gespeeld worden en enorm gemanipuleerd wordt van beide zijden geloof ik direct, maar dit was een genuine aanslag.
Die terroristen moeten zich toch suf lachen dat ze zoiets kunnen flikken en dat nog een deel van bevolking hen niet als daders ziet, maar de President als dader aanwijst.. Hun missie is op die manier dubbel geslaagd.

Terug
Naar boven