MuscleMeat

Woeii!! Vara's Zemblaaa! Het complot van 11 september

Net zoals nu die videoband weer van Osama.
Het komt Bush iets te goed uit, dat die videoband nu wordt getoond.
Dat zijn natuurlijk geen bewijzen, maar wel verdachte zaken, vind ik.
Haha omg er is een nieuwe theorie geboren, Bush heeft natuurlijk Osama betaalt om die video te maken, sterker nog Bush heeft een speciale Hollywood studio gehuurd en via secure telefoonverbinding geregeld dat Osama die video daar mag opnemen, vervolgens contact opnemen met aljazeera om het te tonen, en klaar is Kees (eh..Bush). :cool:

Hehehe....het wordt nu wel heel humoristisch zo.....dit gaat op een slapstick lijken.

bush is slim, want hij heeft op yale gestudeerd

Het netwerk filmpje is nu te zien.

Netwerk - Vanavond in Netwerk

groetjes;)

en natuurlijk niet vergeten ZEMBLA vanavond 10 september.

10 september te zien op zondagavond om 22.35 uur, Nederland 3.

VARA - Zembla

Zometeen is het zover, en nu eerst Fahrenheit 9/11. Tip voor als je hem nog niet had gezien.

Vond het wel een goede docu van Zembla, toch vreemd van dat gebouw 7 wisten ze ook geen antwoord op te vinden...

Ze lieten niet de goede beelden zien aan die Jowenko.

YouTube - WTC7 Extensive South Side Damage

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zeker geen volledige verklaring voor het instorten, maar dat gebouw was zwaarder beschadigd dan de beelden die ze laten zien in o.a. Loose Change. Dezelfde beelden die Jowenko ook kreeg te zien, met zulke halve informatie is een oordeel nog een stuk lastiger te vormen.

Zeker geen volledige verklaring voor het instorten, maar dat gebouw was zwaarder beschadigd dan de beelden die ze laten zien in o.a. Loose Change. Dezelfde beelden die Jowenko ook kreeg te zien, met zulke halve informatie is een oordeel nog een stuk lastiger te vormen.

Denk dat ik aardig overtuigd ben; idd niet genoeg beelden om een te zeggen wat er werkelijk gebeurd is, ben wel benieuwd of we de camerabeelden van het Pentagon ooit zullen zien...

2974 mensen op 1 dag:eek: :(

Even gepikt van Fok! :
9/11 Deniers Speak - Exposing the 9/11 "Truth" Movement and Loose Change - Google Video

Skip naar 6:20

Dit is van de radio, Korey Row (maker loose change) zit in de uitzending samen met een brandweerman die bij de instorting van WTC7 was

mooi om te horen

Brandweerman: building two felt into it and took out the bottom section of it and it stood sideways for three hours before it collapsed, stupid! Don't tell me that somebody blew it up, i watched it, it burned for three hours before it collapsed
Korey Rowe: Well, I'm sorry but you're wrong!
Brandweerman: I'm not wrong, i watched it, stupid!

De praktijken van Korey Rowe, wat een debiel is het toch ook. Iemand tegenspreken die er bij is geweest. Waarbij ook nog duidelijk wordt dat WTC 7 urenlang brandde en helde naar de zijkant.

Vandaag zullen waarschijnlijk die malloten van de 'Truth' beweging sommige herdenkingsdiensten proberen te verstoren. Dat ze maar hard mogen worden aangepakt.

Het is duidelijk dat het wel echte aanslagen zijn geweest maar denk wel dat aerika er veel meer vanwist en weet dan dat ze zeggen.

Met vol ongeloof heb ik de beide documantaires gezien...
Er zijn toch nog heel veel vragen omtrent 9/11 die niet beantwoord zijn door de regering.

En als je geen antwoorden geeft gaan mensen aan je twijfelen.
Aan de ene kant kan ik het me niet voorstellen dat je als regering zijnde dit je eigen land aandoet maar aan de andere kant kloppen er gewoon zaken niet.

Zelfs dat denk ik niet eens, de Convar-link aangaande verdachte transacties op harde schijven is ook vrij zwak. Ze komen o.a. aan met een verhaal dat veel transacties via DB Alex Brown zijn gelopen. Plus het verhaal dat de baas van de CIA daar zou hebben gewerkt in die tijd. Maar het is nou eenmaal zo dat je opties en aandelen moet kopen via een broker, een broker als DB Alex Brown dus.

Dan werd er nog aangehaald dat er grote transcaties plaatsvonden vlak voor de aanslagen en vanuit de getroffen gebouwen. Wederom een openbaring die geen openbaring is. Het WTC zat vol met bedrijven die te maken hebben met de beurshandel, vlak voor het openen van de beurs is het altijd een drukte van jewelste qua transcaties. Miljarden en miljarden die worden verhandeld, niks vreemds aan. Een ieder die ooit op de beurs heeft gehandeld weet dat ook.

De transacties van 9-11 zijn allemaal getraceerd en ook door beursauthoriteiten. Zou er handel zijn geweest met voorkennis dan was dit door die authoriteiten al lang aangepakt. Maar goed volgens de complotdenkers zullen de SEC ook in complot zitten. Kan niet missen.

Ik wil ook niet gelijk zeggen dat alles klopt wat ze beweren.
Maar voornamelijk het pentagon riep bij mij een hoop vragen op.

Als het geregiseerd was dan is het wel van het niveau lik m'n vestje.

Dat verhaal dat er niet echt een vliegtuig in het Pentagon is gevlogen heb ik ook altijd complete bullshit gevonden, waar moet dat vliegtuig anders heen zijn gegaan? Zelfde geldt voor het met explosieven opblazen van het WTC, hoewel dat verhaal van gebouw 7 inderdaad wel wat vreemd is. Maar dat het door de CIA is opgeblazen... Waarom zouden ze zoiets doen? Als het allemaal een plan was van de regering hadden ze hun doel met die twee gebouwen wel bereikt, waarom nog dat derde op een verdachte manier laten instorten? Voegt niks toe behalve voedsel voor complottheoristen.

Wat me minder zou verbazen is inderdaad dat de machthebbers bewust signalen hebben genegeerd, omdat ze wisten dat het ze een vrijbrief zou geven om te doen wat ze wilden met Irak en Afghanistan, dat past wel in de lijn van het hegemonistisch denken van de Republikeinen.

De film van Micheal Moore is gekleurd en suggestief, en Loose Change gaat wat dat betreft nog een stapje verder. Zoals Guardian laatst prachtig zei, linkse propaganda gemaakt met rechtse methodes. :thumbup:

Ze hebben mij niet overtuigd dat er een complot is, maar ze hebben wel duidelijk gemaakt dat de aanslagen de regering Bush uitstekend uitkwamen. En dat alleen al is reden genoeg om kritisch te blijven kijken naar de beslissingen van Bush en consorten.

Dat is dus het hele eieren eten (goede BB term btw ;)) zolang er geen openheid gegeven wordt wat er nu exact is gebeurd en alle banden vrij worden gegeven krijg je dit soort discussie's.

Ik ben nu best zwevend over wat er nu is gebeurd. Heb beide kanten van het verhaal gelezen en gezien.

-Het lijkt me geen discussie waard of er wel/geen vliegtuig in het pentagon gevlogen is gevlogen lijkt me nogal duidelijk, die bocht die het vliegtuig nam leek helemaal niet zo bijzonder moeilijk, al vind ik het wel opmerkelijk dat een zo weinig ervaren piloot het heeft kunnen doen. je kunt een eenmotorige cessna niet vergelijken met een boeing. ook vind ik het vreemd dat amerika de beelden niet vrij wil geven. ze hebben daar toch niets mee te verliezen?

dan het wrakmateriaal van flight 93. ook vrij opmerkelijk.
alleen de onvoorstelbare gedachte, waar zijn die passagiers dan gebleven? daar geloof ik dus ook niets van. zoveel medeplichtigen dat kan niet lang verborgen blijven.

dan de hamvraag, waarom konden aantal vliegtuigen zo lang blijven vliegen zonder dat er werd ingegrepen door de luchtmacht?

hier de tegenhanger van loosechange
Screw Loose Change video

ga er maar even voor zitten..

Laatst bewerkt:
Net als je denkt dat je alles gehad hebt met die docu's zap je langs TMF.. zit Lange Frans daar samen met zo'n dom wicht van een presentatrice die hele loose change docu te hypen. Vijf jaar na dato vinden ze het daar blijkbaar tijd om naïeve breezerkinderen te indoctrineren met zo'n documantaire.. OMG!

:kots:

meh, ik zeg niet dat de Amerikaanse overheid erachter zit, maar ze wete zeker van iets;)
Kheb genoeg dingen te zien en te lezen gekregen dat 9/11 voor mij echt niet is zoals het in de "officiele" media word verklaard...

Terug
Naar boven