el smurfo
Huge Freak
- Waardering
- 481
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 71kg
- Vetpercentage
- 11%
aangezien mijn vorige computer gecrasht is moet ik zowiezo al een nieuwe harde schijf kopen om windows erop te zetten zodat ik dat niet moet doen op de schijf waar mijn belangrijke bestanden op staan.. Helaas is mijn moeder de originele cdrom van windows xp pro kwijt en met kopies kreeg ik vroeger altijd foutmeldingen, tenzij ik vanuit de verkenner installeerde maar daar geraak ik dus niet meer in. een nieuwe windows xp kopen is ook redelijk nutteloos dus kan ik maar beter vista premium kopen.. maar met mijn computer zou dat nu ook weer niet zo goed draaien dus kan ik maar beter een nieuwe computer kopen. Dus zat ik wat reviews te lezen en rond te kijken en is er toch wel een redelijk verschil in de prijs van hardware in nederland en belgie. Dus is het wel heel aantrekkelijk om alles uit nederland te bestellen. Maar is dat wel een goed idee?
En lopen de verzendkosten niet gigantisch op als je voor x-kilo aan hardware besteld? en moet je verder nog invoerrechten of btw betalen?
Iemand ervaring of kennis hierover?
En lopen de verzendkosten niet gigantisch op als je voor x-kilo aan hardware besteld? en moet je verder nog invoerrechten of btw betalen?
Iemand ervaring of kennis hierover?