AndroidHealthClinic

conditiekuur??

Ano_1986_0

Freaky Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
10
hoi beste vrienden

ik heb een vriend van me die graag een beter conditi wil,hij heeft binnekort een wedstrijdje coopertest ofzo en hij wil natuurlijk zo goed mogelijk scoren...
laat het duidelijk zijn dat het om een 1 malige "kuur" zou gaan

hij wil vooral een beter conditie,meer zuurstof,langer uithoudingsvermogen,en vooral geen pomp in z'n benen als ie 100 meter gelopen heeft...weten jullie een goed product dat hem kan helpen?? en het moet liefst zo snel mogelijk werken ook

tnx dudes

Hij moet gewoon elke dag trainen. Misschien helpt het om 5-7 dagen van te voren licht meer koolhydraten te gaan vreten. Heel misschien dat creatine helpt op de korte sprint.

Roids moet hij van afblijven.

En eenmalige steroidengebruikers bestaan niet :cool:

beetje efedrine en cafeine uurtje van te voren wil ook wel helpen.

Als het perse steroiden moeten zijn denk ik toch aan Boldenone. Daarvan ga je rennen als een paard.

Aromatiserende roids zijn sowieso geen optie vanwege het vocht in je longen. Als je zwaarder gaat hijgen zal dat je uithoudingsvermogen niet ten goede komen.

Zou zelf ook geen roids gebruiken voor die doeleinden, maar misschien is tren een optie vanwege de extra rode bloedcellen. En wie weet helpt wat extra agressie ook nog wat.

gewoon clenbuterol, lijkt mij het beste idee voor zijn doel!

Ik vind roids geen goed idee voor 'even een testje', maar dat is mijn mening.

als het een niet echt sportende mens is ga ik mee met de mening van Dr.Worf!maar als het een atleet of zo kan die toch gerust wat clen hanteren, word toch nog gedaan! of het nu kwaad kan of niet, daar ga ik nie over uitspreken!moet je aan doc vragen:D

Even voor een testje epo aanraden ,goe bezig .... AAS is niets om even een loop test te doen ook niet tren of eq want die hebben een lange inkicktijd .

Begin met minimum 40 km per week te lopen , waarvan 25% intensieve training . voeding te optimaliseren en zo mager mogelijk .(om te lopen) . En goenoeg vits nemen ,vit C of revitalose ,B 12 ook creatine glutamine ETC zullen je helpen

Een dag of drie voor de aanvang van de test goed af bouwen , wanneer je dan de test doet neem je bv wa effedrine , cafeine of mss clenbuterol maar das al zwaarder stuff . Ook kan je opteren voor wa medrol of een andere lichte corticoide deze gaat je inspanings prestatie echt bevorderen , je zal minder snel vermoeidheid voelen en meerdere malen na elkaar diep kunnen gaan .

Toch voor een schooltestje kweenie ze ...... :D

clen is juist het middel dat mijn uithoudings vermogen onderdrukt, liep bij het minste inspanning al te hijgen dus dat raad ik af.

gewoon goed trainen is de oplossing.

• Topic Starter Topic Starter
ok dat zijn al aardig wat producten,ik heb ook opgevangen dat winstrol ook de conditi verbeterd,en dit werkt bijna direct he,hij kan het op zich 2 weken op voorhand beginnen gebruiken niet??maar daar gaat ie dan toch gespierder en zwaarder van worden?das toch ook niet zo bevorderlijk voor zijn looptijd...als iedereen nu eens onder elkaar dit bespreekt,wat lijkt dan volges jullie het product waar hij de beste prestaties met kan halen??ik dacht aan clenbuterol...

wat dacht je van gewoon normaal aan je conditie werken !
dan heb je dat allemaal niet nodig!
vind dit wel een erg makelijke weg zeg ;-(

jezus christus mensen, waar zijn we mee bezig?

ik zie hier de woorden EPO, clen, winstrol en boldenone vallen. WHAT THE ****, ik kan een hele pagina vol schrijven over de risico's.

1. als ik de leeftijd van mike zie dan begin ik bij voorbaat al achter mijn oren te krabben.

2. dan zie ik ook nog eens de topic-vraag; DIT GAAT ECHT VEELS TE VER!!!

Ja, m'n maatje wil beter scooren op de coopertest op school, misschien kan hij dan op het schoolfeest het lekkerste meisje ven de klas nken, of word hij dan niet meer gepest.

Zijn we helemaal gek geworden? Eenmalig een kuurtje om een coopertest beter te scoren.

Dit gaat echt te ver, en mensen die dat soort vragen stellen verdienen wat mij betreft een draai om hun oren. (en eigenlijk de mensen die a.s gaan aanraden ook)

Ga BrEeZaH's drinken ofzo.

EDIT; ik kijk ff een paar topic verder, zie ik deze post van jou mike;

IDD,zo is dat,niemand is tegenwoorid nog bang om te pakken of te injecteren...de meesten weten zelfs niet wat ze in hun handen krijge...ze horen vandat is goed neem dat...ze gaan het gelijk gaan kopen en rammen het hun reet (of slikker)binne...

waar gaat het naartoe met de jeugd van tegewoordig

Je zou eigenlijk gewoon negatieve karma moeten krijgen, maarja, je bent nog jong en onverstandig zal ik maar zeggen

Laatst bewerkt:
Loo zei:

ik zie hier de woorden EPO, clen, winstrol en boldenone vallen. WHAT THE ****, ik kan een hele pagina vol schrijven over de risico's.

1. als ik de leeftijd van mike zie dan begin ik bij voorbaat al achter mijn oren te krabben.

Ja, m'n maatje wil beter scooren op de coopertest op school, misschien kan hij dan op het schoolfeest het lekkerste meisje ven de klas nken, of word hij dan niet meer gepest.

Zijn we helemaal gek geworden? Eenmalig een kuurtje om een coopertest beter te scoren.

Dit gaat echt te ver, en mensen die dat soort vragen stellen verdienen wat mij betreft een draai om hun oren. (en eigenlijk de mensen die a.s gaan aanraden ook)

precies:bow:

Net wat ik eigenlijk wilde zeggen Loo ,maar ja tis ni mjin lichaam dus ....

een beetje onnozel om waar te zijn wat die cooperstest betreft, maar in tegenstelling van wat de meesten denken zijn AS wel goed om het uithoudingsvermogen te verbeteren omdat er meer rode bloedlichaampjes gevormd worden. vroeger (voor het EPOtijdperk) werden AS gebruikt in sporten zoals wielrennen en afstandslopen.

Loo zei:

EDIT; ik kijk ff een paar topic verder, zie ik deze post van jou mike;

IDD,zo is dat,niemand is tegenwoorid nog bang om te pakken of te injecteren...de meesten weten zelfs niet wat ze in hun handen krijge...ze horen vandat is goed neem dat...ze gaan het gelijk gaan kopen en rammen het hun reet (of slikker)binne...

waar gaat het naartoe met de jeugd van tegewoordig

Je zou eigenlijk gewoon negatieve karma moeten krijgen, maarja, je bent nog jong en onverstandig zal ik maar zeggen
Atleten sloven zich uit om 'eenmalig' goud te halen bij de olympische spelen. Bodybuilders die zich een jaar lang uitsloven, roids en diuretica gebruiken voor die ene dag dat ze het podium op moeten.

Volgens jou zijn AS dus niet voor 'eenmalig' gebruik. Volgens de overheid zijn AS niet bedoeld om sportieve prestaties te verbeteren. Volgens mij kun je AS wel verantwoord gebruiken binnen de sport.
Mag iemand anders ook nog een andere mening hebben.

hoe komt die gozer aan zijn spullen bro, via jou? verkapt ik ben een dealer topic? :D:D
serieus: dat kan je je maat toch niet laten doen voor een stomme coopertest!!!!!!!!!
hoe oud is ie trouwens?

Black Knight zei:
Atleten sloven zich uit om 'eenmalig' goud te halen bij de olympische spelen. Bodybuilders die zich een jaar lang uitsloven, roids en diuretica gebruiken voor die ene dag dat ze het podium op moeten.

Volgens jou zijn AS dus niet voor 'eenmalig' gebruik. Volgens de overheid zijn AS niet bedoeld om sportieve prestaties te verbeteren. Volgens mij kun je AS wel verantwoord gebruiken binnen de sport.
Mag iemand anders ook nog een andere mening hebben.

het wordt steed gekker;

jij maakt nu de vergelijking tussen een atleet die goud wil halen met (jong) iemand die ff beter wil scoren op de coopertest.

beetje heel erg krom.

Atleten zijn mensen die al hun hele leven keihard trainen, die hebben hun leven gemaakt van sport, hun doel in leven is dat olympisch goud. En als je op zo'n niveau bezig bent, dan vind ik het begrijpelijk dat je dan aan de prestatiebevorderende middelen gaat, met alle risico's van dien. Het is de voordelen opwegen tegen de nadelen. Het is krom, maar vaak de enige manier om op topniveau mee te draaien.

Een bodybuilder is ook zijn hele leven, 24h per dag bezig met zijn sport. Ook gewoon keihard zwoegen om zijn doelen te bereiken. Het is een "life-style". En als hij dan de keuze maakt om anabolen te gebruiken, om over zijn grenzen heen te komen, na de afweging voordelen vs nadelen, net zo begrijpelijk.

Maar iemand die ff beter wil scoren op de coopertest, no ****ing way dat dit goed te praten valt. Je maakt mij niet wijs dat deze "dude" zich helemaal de t*ring in aan het trainen is om die coopertest te halen.

dus praat geen onzin, en vergelijk geen appels met peren.

PS: iemand die met de vraag komt; "hallo, ik ga van de zomer naar spanje, en ik wil voor die tijd ff 10kg aankomen, kan iemand mij ff een dianabol/tren kuurtje voorschrijven, wordt net zo hard geflamed!

Terug
Naar boven