MuscleMeat

ConflictDiamond's Training Log

• Topic Starter Topic Starter
30gram havermout= beetje weinig niet? ontbijt moet een van grootste zijn dus zou ik rond de 100gram gaan zitten. Sandwichspreak en kaas = not done vervangen door vlees/vis en savonds geen honging. Ipv halfvolle kwark 0,5kg magere kwark!

Klopt, heb het al vervangen havermout en kwark had ik verkeerd ingevuld.

Dit schema is al lastig vol te houden, zonder sandwichspread en kaas kom ik nooit aan de calorien, als het vetpercentage hard gaat stijgen herzie ik het nog wel, mss ben ik dan meer gewend aan dit patroon.

Qua verhoudingen zit het wel goed denk ik. Tsjah die suikers voor het slapen gaan zijn niet echt ideaal, maarja anders krijg ik die kwark ook niet weg.

Lastige eter.. :rolleyes:

Laatst bewerkt door een moderator:
'Resultaten' maandag en dinsdag (iedereen moet ergens beginnen :rolleyes:)

Maandag:

Bench Press:

4*50
4*55
4*60
4*60

Machine Shoulder Press (ivm verrekking vorige week):

4*30
4*30
4*30
4*30

Pull up:

4* +0 kg
4* +0 kg
4* +0 kg
4* +0 kg

Machine Row:

4*70 kg
4*80 kg
4*80 kg
4*80 kg

Dinsdag:

Deadlift:

8*45
10*50
10*50
8*55

Squat:

10*55
10*60
10*60

Machine Calf Press:

10*40
10*45
10*50

Back Extension:

10*+20kg

Good Morning:

10*40
10*40

netjes - goeie trainingen - waarom geen t bar row of barbell row?

netjes - goeie trainingen - waarom geen t bar row of barbell row?

Dat is op advies van mijn judotrainer. Hij is ook fitnessinstructeur blijkbaar overdag voor het sportcentrum. Hij zei dat de training anders misschien te zwaar zou zijn voor mij. Vind het wel een fijne oefening, maar zijn er veel voordelen van een t bar/barbell row tov machine?

Mooie row!

Dat is op advies van mijn judotrainer. Hij is ook fitnessinstructeur blijkbaar overdag voor het sportcentrum. Hij zei dat de training anders misschien te zwaar zou zijn voor mij. Vind het wel een fijne oefening, maar zijn er veel voordelen van een t bar/barbell row tov machine?

de machine stuurt jou in de beweging , met een bb zijn er vaak ook nog extra spiertjes die moeten meewerken - de bb row en de t bor zijn echte massa-pakkers voor de rug

Ja dat dacht ik al wel, als ik straks wat verder en zekerder ben zal ik overgaan op volledig machine-loos. Bedankt voor de tip iig!

Training donderdag:

Bench Press:
8*45
8*45
6*47,5 (failure)
4*40 (failure)

Shoulder Press:
8*22,5
8*22,5
10*25 (failure)

Machine Pull Up:

8*(-109kg)
8*(-109kg)
8*(-93kg)
5*(-93kg) (failure)

Machine Row:

8*63
8*63
8*63 (failure)

Best lekker getrained, alles tot failure en voel alles goed!

Hoe zit dat eigenlijk met failure? Ik doe dat nou omdat het lekker is, maar hoort het er wel bij? Wanneer wel en wanneer niet? Wat is de functie?

Training Vrijdag:

Squat:
4*75
4*75
4*75
4*80 (PR)

Deadlift:
4*65
4*65
4*65
4*70 (PR)

Calf Press
5*55
5*60
5*60
5*60

Machine Back Extension (effe uitproberen)
8*100
5*120
5*140
5*140

Lekkere training, heb ook even naar mn deadlifts laten kijken en wat tips gekregen (ook voor squats). Volgende keer pak ik iets lichter om mn techniek te perfectioneren.

Ik heb heel de vorige week geen spierpijn gehad... Ik maak me toch wel een beetje zorgen, maar tegelijk kon ik ook niet meer benchen of squatten bv. Is het mss een idee om 1 of 2 isolatie erbij te pakken?

Ik heb wel erg goed gegeten afgelopen week vond ik van mezelf trouwens...:rolleyes:

Vraag me af of ik mss meer moet isoleren en of ik niet te weinig doe.. Ik eet goed, maar (ver)gebruik ik al die KCAL wel?

Moet ik niet meer trainen als ik geen spierpijn voel. Ik heb gehoord dat ik mss moet afwisselen, maarja moet dat echt en hoe doe je dat met bv de deadlift..?

toen ik nog jj deed trainde ik altijd op 3 schema - fb/massa/definitie - om de maand wisselen - t.a.v. de deadlift - je kan hier bijv je omheen bouwen - je zet de deadlift centraal , je pakt bijv legpress/bench/db press/french press/barbell curl , elke oef bestaat 5 sets , na elke set doe je 1 rep deadlift , in het begin is het licht maar dat word op het einde wel anders - het is maar een vb

Training Maandag

Bovenlichaam:

Incline (ipv normale) Bench Press:

4*50
4*50
4*55
4*55

Extra: Dumbbell flys (moeilijke oefening om goed te doen, volgende keer peck deck):

4*16
4*14
4*14

Pull ups (wide grip)

4* BW
4* BW
4* BW
4* BW

Extra
6*BW medium grip
8*BW close grip reverse (handpalm naar me toe)

Dumbbell shoulder press

4*14
4*16
4*19
4*19

Barbell Row

4*50
4*50
4*50

4*80 Machine Row (90 graden van schuinboven naar je toe)
4*90 Machine Row

Extratje

6*Dippen
4*triceps cable 20 kg

Redelijke lange training (bijna 60 minuten), voelde vooral mn biceps door laatste machine row. Borst en triceps minder.

Comments?? Wat is jullie mening over de extra setjes??

//

Training Dinsdag:

Supertraining, voelde alles goed en vooral DL en GM gaven flink wat adrenaline!

Squat

9x50
9x60
9x65
9x70

Dead Lift

9x60
9x60
9x60

Calf Press

9x50
9x55
9x55

Good Morning

9x40
9x50
9x50

ABS Machine

9x45
9x55
9x55

mooie squat!

Danku! Tot nu toe loopt alles op rolletjes, vraag me nog steeds af wat de voor en nadelen van de extra setjes tijdens de krachttraining zijn.

Vandaag geen benen getrained, dat doe ik morgen. Vannacht even goed gezondigd.. Pizza besteld en met mn maten FIFA 2009 gespeeld tot half 3 :rolleyes: Straks biefstuk met friet. Waar kan ik biechten?

Terug
Naar boven