XXL Nutrition

ConflictDiamond's Training Log

• Topic Starter Topic Starter
Training donderdag

Dumbbell press
9 x 22 kg
9 x 22 kg
9 x 22 kg

Shoulder Press
9 x 25 kg
9 x 25 kg
9 x 25 kg

Machine Pull Up

9 x BW-23
9 x BW-23
9 x BW-23
9 x BW-39

Machine Row

9 x 63 kg
9 x 63 kg
9 x 63 kg

Training Vrijdag

Squat
4 x 80
4 x 85
4 x 90
4 x 90

Calf Press

5 x 60
5 x 70
5 x 70
5 x 70

Deadlift

4 x 60
4 x 70
4 x 70
4 x 70

Good Mornings

4 x 45
4 x 50
4 x 55
4 x 55

sterke goodmornings!

goeie trainingen , bevalt het de squat en deadlift samen ?

goeie trainingen , bevalt het de squat en deadlift samen ?

Ja mijn benen groeien als kool, echt niet normaal dus die training is altijd lekker. De hypertrofie training deadlift en squat achter mekaar is echt killing zwaar.

Ik doe nu calf press tussendoor zodat ik iets meer kan geven. Vind vooral de deadlift nog steeds een moeilijke oefening om goed te doen. Jammer dat we geen echt goeie fitnessinstructeur hebben en ook niet echt veel bodybuilders die advies kunnen geven.

misschien iets lager beginnen in gewicht en wat meer reps maken - is erg goed voor de uitvoering , want straks bij het zwaarder gaan in de deadlift gaat je techniek een grote rol spelen

Ja terechte opmerking GM, daarom blijf ik op 70 kilo zitten de komende 2 weken. Het is wel moeilijk om tegelijk mn squats 5 kg of meer omhoog te zien gaan en dicipline op te brengen om de deadlift rustig aan te doen.

Hetzelfde probleem geldt eigenlijk ook voor de bench, alhoewel deze bij veel naturals achterblijft toch?

mijn bench blijft ook achter , tenminste ik doe er veel langer over om wat kilo's erbij te pakken - ook hier is de uitvoering belangrijker dan het gewicht vind ik - dit vind ik zowiezo - je kan wel zeggen dat je bijv 100 drukt , maar als je niet diep gaat en je laat hem maar 20 cm zakken dan zeg ik : ja zo kan ik het ook - dus uitvoering belangrijker dan gewicht - is de uitvoering goed komt het gewicht van zelf

mijn bench blijft ook achter , tenminste ik doe er veel langer over om wat kilo's erbij te pakken - ook hier is de uitvoering belangrijker dan het gewicht vind ik - dit vind ik zowiezo - je kan wel zeggen dat je bijv 100 drukt , maar als je niet diep gaat en je laat hem maar 20 cm zakken dan zeg ik : ja zo kan ik het ook - dus uitvoering belangrijker dan gewicht - is de uitvoering goed komt het gewicht van zelf

Ja klopt, ik laat hem heel diep gaan. Tot het eind van het schema (nog 4 weken) geen extra kgs meer erbij voor de meeste oefeningen, trainingen zijn goed zo.

Daarnet weer getrained:

Maandag

Bench Press
4x50
4x55
4x55
4x60

Incline Bench Press
4x45
4x50
4x55 (toen ging het brandalarm af!! Oefening ??? :headbang:)

4x55

Military Press
4x25
4x27,5
4x27,5
4x27,5

Pull Up
4xBW
4xBW
4xBW
4xBW
6xBW close grip

Barbell Row

4x40
4x50
4x55
4x55

Cable Triceps en Biceps paar setjes

Sauna 15 min 90 gr. (doe ik trouwens 2x per week)[/QUOTE]

:roflol: brandalarm.
Voor de rest zeer mooie training!

lekker he zo'n saunaatje - doe ik ook vaak - goed voor de spiertjes

:roflol: brandalarm.
Voor de rest zeer mooie training!

Ja ging echt nergens over, iedereen moest naar buiten :eek: Staan al die sporters daar in hun korte broekjes, bezweet een kwartier lang in 10 graden ofzo ??? Ze zouden daar toch beter moeten weten.

lekker he zo'n saunaatje - doe ik ook vaak - goed voor de spiertjes

Jup, erg lekker. Maar niet iedereen is het er over eens of het goed is voor BBers? Ik neem altijd Japanse Pepermuntolie mee om op te gieten (4 euro bij kruidenshop), lekker fris en je kan het ook op je spieren doen (1 druppel is al heeel scherp, veeeel scherper dan tijgerbalsem).

Training Dinsdag:

Squat

12 x 40
9 x 60
9 x 65
9 x 65

Deadlift

9 x 55 (niets erbij tov van vorige week, op uitvoering gelet)
9 x 55
9 x 55

Calf Press

9 x 50
9 x 50
9 x 50

Good Morning

9 x 45
9 x 45
9 x 45

Abs

50 x BW

9 x 55 (op machine)
9 x 55
9 x 55

Geen Sauna dit keer, damesuurtje en met die 'enorme guns' die ik nu heb kan ik niet meer doen alsof :D;)

Laatst bewerkt:
Lekkere trainingen: Goed volume qua sets/reps en goed om lekker 2 PL-oefeningen op 1 dag te doen. Top man.Keep up the good work.;):D

Ow trouwens, mijn deadlift blijkt de Romanian Deadlift te zijn, maakt dat wat uit?

Leuk, ik ga je log volgen. Onze doelen en gewichten komen overeen dus da's altijd leuk om te volgen. En natuurlijk de interesse voor vechtsport!

Terug
Naar boven