Fitness Seller

Contest Log Matijaz

Bezoekers in dit topic

thx makker, zal niet veel gains worden maar hoop zo droog mogelijk te blijven.
 
Nog fototje van tijdje geleden
Sta overal redelijk droog alleen men buik lijkt vetter maar ik heb gewoon vel overschot enja voor zover ik weet kan je hier niets tegen doen ???
Heb laatste maanden hard gewerkt om mijn borst wat bij te trekken
En aub niet zagen over achtergrond is niet mijn kamer en het draait ook om men fysiek niet de kamer waar ik insta :)
svtpxd.jpg
 
iemand?? lol xD
 
iemand?? lol xD

alé omdage het zo lief vraagt; sterk bezig voor zo ne snotneus. :p



nee serieus: kwou dat ik vroeger was begonnen met BB. ziet er top uit man! :thumbs:
 
alé omdage het zo lief vraagt; sterk bezig voor zo ne snotneus. :p



nee serieus: kwou dat ik vroeger was begonnen met BB. ziet er top uit man! :thumbs:

thx hahaha
op welke leeftijd ben jij begonnen met BB dan?
 
Nog fototje van tijdje geleden
Sta overal redelijk droog alleen men buik lijkt vetter maar ik heb gewoon vel overschot enja voor zover ik weet kan je hier niets tegen doen ???
Heb laatste maanden hard gewerkt om mijn borst wat bij te trekken
En aub niet zagen over achtergrond is niet mijn kamer en het draait ook om men fysiek niet de kamer waar ik insta :)

Je kan natuurlijk tegen het vel overschot goed smeren met Cocobutter, van Vaseline of van Johnsons, dat werkt huid verstevigend. Overall mag je toch best al trots op jezelf zijn hoor!
 
23j pas hellaas.


zit je nu in de cut tegen het einde van de contest?

Achja nog tijd genoeg..
Ja zit in de cut maar voorlopig nog niet veel progressie gemaakt haha :D
 
Je kan natuurlijk tegen het vel overschot goed smeren met Cocobutter, van Vaseline of van Johnsons, dat werkt huid verstevigend. Overall mag je toch best al trots op jezelf zijn hoor!

thx voor de tip! Zal dit zeker eens proberen..
En thx voor je reactie
grtz
 
oo man haha :)
Euhm zeur je ook tegen GFG of Jeppe of iemand anders van het forum dat ze gekuurt hebben?
En die post toen was een informatieve vraag ( ik denk dat dit niet verboden is )
En ja zoals je kan zien en ik zelf ook ben ik geregistreerd in 2006 maar ik ben meermaals ziek geweest waardoor ik 6maanden, 4maanden,.. en door prive redenen of geen zin nietmeer ben gaan trainen dus ik spreek over mijn EFFICTIEVE trainingstijd.
Enja ik heb vroeger gekuurt maar ik weet zelf wel wat ik in men reet duw en wanneer daarvoor heb ik jou niet nodig om dit te zeggen:)
grtz

Another one bites the dust :D
 
Vanavond ff proberen een foto te laten trekken :)
grtz
 
Post eens wat trainingen hier neer.
 
vel overschot? Je moet gewoon meer cutten man.
 
Sneak preview..
Zijn niet echt super duidelijke foto's maar is met cam getrokken

2dt575c.jpg

b3v338.jpg

1z35b34.jpg

29mm147.jpg
 
ik zie gruwelijke schouders hehe goed bezig man!
 
netjes ... niet zo heel duidelijk maar wat je ziet,ziet er wel goed uit :)
 
Vooral die laatste foto ziet er bruut uit.
Je schouders huge ;)
 
bedankt al voor reactie's..
deftige full body pic's komen er pas wanneer de foto's voor de contest ingezonden moeten worden maar deze zijn al om een idee te geven.
grtz
 
Back
Naar boven