Mitchje
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 11
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
of steek een sigaar op tijdens het avond eten en zeg dat je een nieuwe hobby gevonden hebt.
vertel ze dan gelijk ook dat je liever een biertje drinkt tijdens het eten dan een glas water, dat is immers voor kikkers.
Steek een joint op; koop een pak sigaretten en zeg ze als ik niet mag sporten dan dit maar.
Stevig opbulken met kilo's choco en dan naar de gym gaan om te trainen. Of probeer met iets van een deal te komen ofzo. Een 7 voor tekenen op school of iets dergelijks.

Jij hebt geen wetenschappelijk onderzoek uit de kast getoverd. Je moet het natuurlijk uitprinten.. inclusief bronnen etc. Natuurlijk geloven ze het niet als jij het ze verteld.

Is dit Sniper z'n log of die van Dumba..
Onder het mom van schijven aanbieden heeft Dumba wel heel subtiel dit log ge-hi-jackt![]()

Haha ja! Dat zou je echt moeten doen Sniper!Steek een joint op; koop een pak sigaretten en zeg ze als ik niet mag sporten dan dit maar.
![]()
Liever was mijn deadlift zo hoog als het aantal paginas.
Zoon....neem je rugzak van school en gooi al je boeken erin + tuinaarde + de kat van de buren.
Je hoeft niet altijd met schijven te trainen he!![]()
het is gewoon een simpel geval van motivatie. moest je het willen zou je dit al lang hebben gedaanLiever was mijn deadlift zo hoog als het aantal paginas.

het is gewoon een simpel geval van motivatie. moest je het willen zou je dit al lang hebben gedaan
maar je klaagt liever 24/7 achter je computerke dat je niets mag![]()
Kom hier maar eens 1 weekje wonen. Eens zien wat je dan zegt.
dus je mag tot 2uur snachts achter je computer zitten, maar niet naar een gym ?
Een topic van 125 pagina's doorspitten is ook een kunst.