Fitness Seller

Contest Log Contest log SniperX (HST + Bulk)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou...het was gezellig.
Wat ga je nu dan doen snipertje?

of steek een sigaar op tijdens het avond eten en zeg dat je een nieuwe hobby gevonden hebt.

vertel ze dan gelijk ook dat je liever een biertje drinkt tijdens het eten dan een glas water, dat is immers voor kikkers.

:roflol: Steek een joint op; koop een pak sigaretten en zeg ze als ik niet mag sporten dan dit maar.;)

Stevig opbulken met kilo's choco en dan naar de gym gaan om te trainen. Of probeer met iets van een deal te komen ofzo. Een 7 voor tekenen op school of iets dergelijks.

:D

Jij hebt geen wetenschappelijk onderzoek uit de kast getoverd. Je moet het natuurlijk uitprinten.. inclusief bronnen etc. Natuurlijk geloven ze het niet als jij het ze verteld.

:)

Absoluut.:D

Is dit Sniper z'n log of die van Dumba..

Onder het mom van schijven aanbieden heeft Dumba wel heel subtiel dit log ge-hi-jackt:D

:roflol: Steek een joint op; koop een pak sigaretten en zeg ze als ik niet mag sporten dan dit maar.;)
Haha ja! Dat zou je echt moeten doen Sniper!

Want met alle respect hoor, maar ik vind jouw ouders echt een stel teringklootzakken. Djeez. Zo'n royaal aanbod van Dumba kan weer niet doorgaan dankzij zulk stel dogmatische idioten. Eeuwig zonde.

Succes verder in ieder geval Snipert.

sniper heeft toch al 1 record op zijn naam : van welke andere deelnemer van de contest bevat zijn log nu al 125 pagina's zoals van sniper?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.487
Liever was mijn deadlift zo hoog als het aantal paginas.

jammer jammer jammer....:sad:

Sniper! Je ouders willen een goede toekomst voor jou toch?
Zeg dat je die schijven gratis krijgt, en dat je ze verkoopt via marktpaalts > zakenman!
Wat jammer nou dat er geen kopers komen, dan moeten ze maar even blijven liggen!
Zijn je ouders niet thuis? Snel trainen!

Zoon....neem je rugzak van school en gooi al je boeken erin + tuinaarde + de kat van de buren.

Je hoeft niet altijd met schijven te trainen he! :)

Zoon....neem je rugzak van school en gooi al je boeken erin + tuinaarde + de kat van de buren.

Je hoeft niet altijd met schijven te trainen he! :)

Hij heeft de attitude niet, en hij wil het niet. Dit soort tips heeft ie al honderden keren gekregen maar hij doet er toch niks mee. Zonde van de moeite man.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.494
And once again... you FAIL.

:D

waarom ga je niet naar een gym?

Dus dit log zal nu veranderen in een chatbox...gezellig.

a/s/l ???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven