Fitness Seller

Contest Log Contest log SniperX (HST + Bulk)

Status
Niet open voor verdere reacties.
ja, ik geloof je, had ook al zoiets in gedachten, hoor. Let op sportgebied maar op van 12/14 jarigen.
Mijn zoon van 12 doet wielrennen, klein tenger manneke, 1m53 en slechts 36/37kg, maar die laat een gemiddelde wielertoerist achter zich hoor, niet te geloven hoe krachtig die beentjes moeten zijn, haha.
Ik vond het nochtans zo'n mooi gebaar van je, dumba, je materiaal aan een 14-jarige jongen te willen geven

Sniper, je woont in Almelo dacht ik te lezen? Zal ik eens met je ouders gaan praten? :P Woon er vrij vlakbij..

Heeft dat zin? Volgens snipe heeft hij het al heeeeeeeeeeel vaak gevraagd.:o

wow aardige mensen zoals dumba kom je ook 1x in je leven tegen :(
k*t dat ik in belgie woon :(:(:(

Thanx! Ik verstuur gewoon die zooi naar de mensen waarvan ik denk dat ze dat het hardst nodig hebben. In Belgie (Merchtem) noemden ze me ratman, omdat ik altijd tussen de onderdelen met Strong Man die beestjes op mijn schouders had. (soms zelfs tijdens het warmdraaien toen ik een auto tilde:eek::D)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.466
Weet je wat alles bij elkaar in de winkel kost??? Je ouders besparen zich veel geld als ze dit doen en zeker als je ermee door wilt gaan zijn dit soort gewichten ideaal.:)

Ik weet het. Ze denken dat ik m'n lichaam verneuk als ik meer dan een papiertje op til. :mad::fire:

ja, ik geloof je, had ook al zoiets in gedachten, hoor. Let op sportgebied maar op van 12/14 jarigen.
Mijn zoon van 12 doet wielrennen, klein tenger manneke, 1m53 en slechts 36/37kg, maar die laat een gemiddelde wielertoerist achter zich hoor, niet te geloven hoe krachtig die beentjes moeten zijn, haha.
Ik vond het nochtans zo'n mooi gebaar van je, dumba, je materiaal aan een 14-jarige jongen te willen geven

Dank je. Geen probleem. Ik ga gewoon andere 14-18 jarigen hier blij mee maken. Ik heb mijn gezondheid terug en daar heb ik er maar 1 van.:)
Ben af en toe nog wel moe, maar vergeleken bij zeg 1-2 maanden terug voel ik me super. Volgende week lekker 45 uurtjes in een koelcel werken.
Waar doet je dat aan denken???

Je zoon is heel snel

Dank je. Geen probleem. Ik ga gewoon andere 14-18 jarigen hier blij mee maken. Ik heb mijn gezondheid terug en daar heb ik er maar 1 van.:)
Ben af en toe nog wel moe, maar vergeleken bij zeg 1-2 maanden terug voel ik me super. Volgende week lekker 45 uurtjes in een koelcel werken.
Waar doet je dat aan denken???

You've got pm ;)

sniperdt is gewoon een gekke gerrit.

je had voor nop allemaal shizzle kunnen hebben, ik had het wel geweten als ik jou was.

Je luistert teveel Opgezwolle jij:D None the less heb je wel gelijk!

Trouwens, sniper zei op msn dat hij ging stoppen als hij de spullen van dumba niet mocht..

Sniper.. je kan weer je beroemde moodswings gaan doen.. zeggen dat je stopt, toch doorgaan met je 31.5kg:D

Is ook zo en ik heb het totaal ermee gehad.

Dus je gaat weg?

Ik weet het. Ze denken dat ik m'n lichaam verneuk als ik meer dan een papiertje op til. :mad::fire:

Gelijk hebben.. kijk hoe mager en uitgehongerd je er uit ziet! Ik zou ook bang zijn dat alles stuk zou gaan..

• #2.471

Sniper.. je kan weer je beroemde moodswings gaan doen.. zeggen dat je stopt, toch doorgaan met je 31.5kg:D

Dus je gaat weg?

Gelijk hebben.. kijk hoe mager en uitgehongerd je er uit ziet! Ik zou ook bang zijn dat alles stuk zou gaan..

En daar is onze mark weer!

Verhuis allemaal maar lekker naar mijn logje; ik ga die atletiekgasten opvreten in maart. Kun je meteen zien hoe ik dat ga doen.:eek::D
Vanavond teken ik voor 3 PR's.60m/verspringen en kogel.:o
Ga ff rusten:(.

Kan je het ze kwalijk nemen? Je ziet er wel erg breekbaar uit :D

Je moet ze met wetenschappelijk onderzoek overtuigen Sniper.. verdorie.. Een hele tijd geleden (jaren) was er een topic over pompen op jonge leeftijd.. daar heb ik zelfs nog wat echte wetenschappelijke onderzoeken in gepost waaruit als conclusie kwam dat die shit niet slechter is dan bvb voetbal, basketbal of welke andere sport dan ook. Je moet ze overtuigen met geeky stuff!!111

Zoek dat soort onderzoeken op.. en laat je ouders het lezen.

• #2.475
Kan je het ze kwalijk nemen? Je ziet er wel erg breekbaar uit :D

Je moet ze met wetenschappelijk onderzoek overtuigen Sniper.. verdorie.. Een hele tijd geleden (jaren) was er een topic over pompen op jonge leeftijd.. daar heb ik zelfs nog wat echte wetenschappelijke onderzoeken in gepost waaruit als conclusie kwam dat die shit niet slechter is dan bvb voetbal, basketbal of welke andere sport dan ook. Je moet ze overtuigen met geeky stuff!!111

Zoek dat soort onderzoeken op.. en laat je ouders het lezen.

Het helpt niet man. Het lijken wel aliens. Niet te overtuigen.

Opgezwolle blaast hier standaard ja :D

Opzich kan sniper er weinig aan doen. Als die echt ouders heeft die er fel op tegen zijn heeft een 14 jarige knuppel gewoon niks in te brengen.

Gezien die thuis rommelt zien zn ouders ook alles, het beste is om te zeggen dat je naar een gym wilt om wat vet kwijt te raken en conditie op te bouwen, omdat dat handig is met voetbal. Stiekem pomp je daar dan gewoon.

Nouja sniper, ondanks dat je nogal betweterig bent op dit forum hoop ik toch dat je na 2/3 jaar eindelijk eens het licht gaat zien.

Jij hebt geen wetenschappelijk onderzoek uit de kast getoverd. Je moet het natuurlijk uitprinten.. inclusief bronnen etc. Natuurlijk geloven ze het niet als jij het ze verteld.

Stevig opbulken met kilo's choco en dan naar de gym gaan om te trainen. Of probeer met iets van een deal te komen ofzo. Een 7 voor tekenen op school of iets dergelijks.

of steek een sigaar op tijdens het avond eten en zeg dat je een nieuwe hobby gevonden hebt.

vertel ze dan gelijk ook dat je liever een biertje drinkt tijdens het eten dan een glas water, dat is immers voor kikkers.

Het mag dus niet.:eek: Dat is echt het laatste wat ik had verwacht...nou ja.
Kom maar halen.:o:)
@Keranos; ik heb zitten stressen over al die uitslagen. Van mijn tenen tot mijn hoofd is alles gechecked. Toen het goed was heb ik ff zitten janken als een klein kind.;):)

Vandaar ook die gewijzigde handtekening die helemaal onderaan staat.

Yeahhh Rocky!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven