Mitchje
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 11
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Uitslapen...sniperx; nee...computer; ja
1) 100 kilo gratis schijven
2) bench
3) allerlei shizzle
Driemaal is toch scheepsrecht?

Klopt; de weerstand was heel erg laag.
Alle lymfeklieren nek, keel, lies waren opgezet.
Er stroomt nu energie door mijn lichaam die ik 6-7 maanden niet gevoeld heb. Ik ga die atletiekguys opvreten.![]()
Heb ik ook wel eens gehad, ik voelde me toen echt zwaar en zwaar klote.

Bas zegt:
Mag je de spullen van dumba hebben?
van je ouders?
Bryan zegt:
NOPE , ze zeggen: JA je 31.5kg is al veel te zwaar! Je verdoet je hele lichaam!!
belt me pa een ex fitnessinstructeur
ja hoeveel mag bryan tillen?
"niet zoveel"
nou je hoort het, 10 kg is wel genoeg
right..
k*touders
Damn die kerel had al een gratis home-gym kunnen hebben!
LoooooooooooooooooL, en iedereen ging er al vanuit...
Maja Dumba kan er zeker te weten andere mensen mee blij maken![]()
Trouwens, sniper zei op msn dat hij ging stoppen als hij de spullen van dumba niet mocht..
Dat is echt het laatste wat ik had verwacht...nou ja.

jammer dat ik niet meer naar mijn oude gym ga, daar geven ze lessen olympisch gewichtheffen aan jongens en meisjes vanaf 12j, ging ik es vragen welke gewichten daar gehanteerd worden voor de basisoefeningen, k zal het een maat es laten vragen.
Ik weet dat fitnessinstructeurs tegen krachttraining beneden de 16j zijn , laten jongens van 14j liever cardio doen, maar wat hebben ze daar aan? een mager jongetje van 14j cardio laten doen? wat heeft dat voor zin?Op mijn postronde is er een gym waar er ook al veel jongens vanaf een jaar of 14/15 met powerliften begonnen zijn, zal het ook es vragen aan Daniel, de uitbater, kunnen we mssn nog jonge gastjes mee helpen later

wow aardige mensen zoals dumba kom je ook 1x in je leven tegenHet mag dus niet.Dat is echt het laatste wat ik had verwacht...nou ja.
Kom maar halen.
@Keranos; ik heb zitten stressen over al die uitslagen. Van mijn tenen tot mijn hoofd is alles gechecked. Toen het goed was heb ik ff zitten janken als een klein kind.
Vandaar ook die gewijzigde handtekening die helemaal onderaan staat.

Sniper, je woont in Almelo dacht ik te lezen? Zal ik eens met je ouders gaan praten?Woon er vrij vlakbij..