Mikeh18
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 8
- Lengte
- 1m69
- Massa
- 63kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Droog?Voorbeeld: Als ik m'n abs niet aanspan zie je ze niet eens zo duidelijk meer.
sniper, trek jezelf niets aan van al die gasten die hier lopen zeuren. Ga gewoon buiten spelen etc. en als je straks 18 bent begin je nog eens met BB.
Ik begin ook net met BB en het moet gewoon in je zitten. Je moet er gewoon voor gaan, je moet het willen, en als je dat niet hebt kun je beter even wachten.
(ik heb op mijn 14e ook poosje getraint, zag het nut er toen nog niet van in. Nu is dat wel anders.)
Succes ermee en begin gewoon rustig aan.
wel een beetje sneu dat er zoveel pagina's zijn volgespamd met alleen maar bashen.
Thanks maar ik wil dit en ik ga door totdat ik fatsoenlijk kan trainen. Stilzitten is achteruitgaan. Een leuke basis moet er voor de 16e in ieder geval zijn. En het bashen: Ach ja, 20-30 jarige mensen die niks beters te doen hebben. "Werk jij"? "Nee, dat moet in je zitten. De een werkt tot zijn dood en de ander zit thuis tot zijn dood."

Ach ja, 20-30 jarige mensen die niks beters te doen hebben. "Werk jij"? "Nee, dat moet in je zitten. De een werkt tot zijn dood en de ander zit thuis tot zijn dood."
Dit mag je eens uitleggen Sniper want ik snap er niks van.
Bedoel je nu dat jij een die hard werker bent?

Ga gewoon lekker voor jezelf trainen en stop met loggen, tenzij je er op kickt om gebasht te worden?
Kom gewoon over 4 jaar terug met een 200kg DL.
Ik snap het verband tussen de economische crisis en het bashen op een bodybuilding forum niet. Nu zeg je als het ware dat wanneer mensen jou niet zouden bashen en inplaats daarvan zouden gaan werken, er geen economische crisis zou zijn geweestNee, hatchet. Ik bedoel dat een kind van 14 bashen pure tijdsverspilling is. En maar klagen over de economische crisis, maar wel bashen i.p.v. werken![]()

Ik snap het verband tussen de economische crisis en het bashen op een bodybuilding forum niet. Nu zeg je als het ware dat wanneer mensen jou niet zouden bashen en inplaats daarvan zouden gaan werken, er geen economische crisis zou zijn geweest![]()
En zou jij misschien niet beter kunnen trainen als je niet zovaak achter je computer zat?Nee dat suggereer ik niet eens. Objectief lezen CXLBV. Please. Mensen zouden gewoon beter werken dan bashen. Ik zit toch ook niet heel de tijd mensen hiero te bashen?
Als jij nou gewoon normaal gaat eten en trainen zullen mensen niet meer bashen, zo simpel is het.Nee dat suggereer ik niet eens. Objectief lezen CXLBV. Please. Mensen zouden gewoon beter werken dan bashen. Ik zit toch ook niet heel de tijd mensen hiero te bashen?
En zou jij misschien niet beter kunnen trainen als je niet zovaak achter je computer zat?