Fitness Seller

Contest Log Contest log SniperX (HST + Bulk)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bel de kinderbescherming zeg dat je niet te eten krijgt, stuur ze gelijk een van je mooie foto's per email. Grote kans dat ze je geloven.

Ik train 3x per week. Kan ik het helpen dat mijn ouders zo verschrikkelijk pesterig zijn? Misschien toch maar eens plan B a.k.a. "ik ga vanaf vandaag elke dag naar de mcdonalds en doe niks meer aan sport".
Kijken hoe lang ze het volhouden. Ondertussen i.p.v. naar de macdonalds gewoon wat anders doen en stiekem trainen?
Klinkt als een idee.

Waarom dreig je gewoon niet jezelf van de brug af te gooien, of fiets naar het spoor toe.
Als je dan net zo doet als dat emo/snij vriendinnetje van je slaan ze misschien wel om..

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.564
Vriendinnetje? Het is m'n vriendin niet. Gewoon EEN vriendin.

boeiend
Er staan trouwens ook andere woorden in zijn post.

minder internetten, meer trainen
minder cola, meer melk

Ik zie Mac en trainen in 1 post dus gaat goede kant op

Zeg gewoon dat je geen **** meer aan school doet als je je hobby niet mag beoefenen.

gaat weer goed hier snip :thumbup:

Ga elke dag naar de mac en ga daarna stiekem trainen = Succes gegarandeerd.

Hee maatje,

Was gisteren geen trainingsdag??? 3x per week op maandag, woensdag en vrijdag toch.:)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.576
Snipertje! Je wordt hier wel hard aangepakt zie ik. Als ik soms je stoere praatjes lees kan ik me daar wel wat bij voorstellen. Anyway, toon jezelf een echte vent en laat je hier niet weg slaan! Je traint uiteindelijk toch voor jezelf. En dat 'stiekem' trainen vind ik nog niet eens zo'n gek idee :D 'Ja, ik ga ff uurtje huiswerk maken'! En hop, knallen. Gewoon met bodyweight trainen, volhouden, ipv stiekem snoep jatten een pak melk jatten in de super ;) Mogelijkheden zijn onbeperkt, als je volhoud ben je 3x bigger dan deze mofo's hier over 4 jaar

Kom op Snipe.
gaat het al beetje met eten enzo?
En lukt het je ouders te overtuigen?

nou succes kerel.

wie hou je nou voor de gek
volgens mij zijn de ouders gewone toffe soepele lui en ben jij te bang en te verlegen om met je 40kg lichaampje te buffelen tussen brede bodybuilders

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven