Fitness Seller

Contest Log Contest log SniperX (HST + Bulk)

Status
Niet open voor verdere reacties.
wie hou je nou voor de gek
volgens mij zijn de ouders gewone toffe soepele lui en ben jij te bang en te verlegen om met je 40kg lichaampje te buffelen tussen brede bodybuilders

tuurlijk, hij mag achter zijn computer blijven tot 2uur snachts, waarom zou hij dan niet mogen trainen ;)

haha geloof dat het nog zo is ook:P

anyway, je moet gewoon is wat ballen tonen snipert. Als jij wilt sporten, dan doe je daar moeite voor en het zal zeker lukken je ouders te overtuigen (dreig met zelfmoord ofzo). En al zou het zo zijn dat je niet durft te sporten omdat daar grote gasten lopen.. so what, die zijn ook klein begonnen en vinden het alleen maar mooi om jonge gasten te zien trainen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.584
Ik durf niet? Ik durf donders goed. Ik MAG gewoon niet. Kom maar praten met m'n ouders en aanschouw.

Ik denk dat er hier best wel een paar gasten zijn die eens met je ouders zouden willen praten hoor (op een volwassen manier). Denk dat je ouders best wel te overtuigen zijn van de voordelen van sporten. Eigenlijk zou je dat zelf moeten doen...

Ben eigenlijk wel benieuwd naar hun argumenten om jou niet te laten trainen...

ik heb waarschijnlijk jou antwoord op de vraag waarom je niet naar een gym gaat over het hoofd gezien, maar je ouders vinden het vast wel goed als je traint met professionele begeleiding in een gym (wat trouwens voor jou ook heel goed is). En als je werkt kan je het echt wel zelf betalen.

Laatst bewerkt:
Ik denk dat er hier best wel een paar gasten zijn die eens met je ouders zouden willen praten hoor (op een volwassen manier). Denk dat je ouders best wel te overtuigen zijn van de voordelen van sporten. Eigenlijk zou je dat zelf moeten doen...

Ben eigenlijk wel benieuwd naar hun argumenten om jou niet te laten trainen...

Dat bood ik ook al aan, mja..

jammer dat ik in vlaanderen woon, naar iemand van mijn leeftijd zouden zijn ouders mssn wel beter luisteren.
Ik zou hen duidelijk zeggen, dat moest ik het kunnen herdoen, ik ook zou doordrijven in mijn jeugd er echt mee door te gaan, en niet te wachten tot 42j zoals ik nu gedaan heb.
Ik ben begonnen toen ik jong was, in de gym in mijn gemeente werd ik uitgelachen omdat ik zo erg mager was, moest het te herdoen zijn, ik pak mijn bromfiets en ga naar een andere gym met betere mentaliteit

jammer dat ik in vlaanderen woon, naar iemand van mijn leeftijd zouden zijn ouders mssn wel beter luisteren.
Ik zou hen duidelijk zeggen, dat moest ik het kunnen herdoen, ik ook zou doordrijven in mijn jeugd er echt mee door te gaan, en niet te wachten tot 42j zoals ik nu gedaan heb.
Ik ben begonnen toen ik jong was, in de gym in mijn gemeente werd ik uitgelachen omdat ik zo erg mager was, moest het te herdoen zijn, ik pak mijn bromfiets en ga naar een andere gym met betere mentaliteit
¨
ha die francky :wave:

denk niet dat er ouders bestaan die naar jou luisteren :p

Ps. zit jou nou eigenlijk al aan de anaboolen, of ben je er nog niet uit ? :D

hoi olddutch
denk je dat ik niet overtuigend kan zijn? haha
Op je vraag : nee, heb mijn keuze gemaakt, uiteindelijk zie ik er op mijn leeftijd ook het nut niet meer van in ook maar einig risco te lopen perse oom groter te willen worden.
In plaats van schrijnend ondergewicht zit ik nu op het ideaal gezond gewicht van 79/80kg voor 1m80, en als ik door trainen mijn spieren blijf ontwikkelen, is dat alleen maar positief. Laat ons zeggen, ik zie nu in dat je het op mijn leeftijd beter voor de sport en plezier doet, kan belachelijk overkomen hier, maar ik mag me nu niet enmaal willen meten met jongere mannen, moesten er gezondheidsproblemen van komen , ik zou het teveel beklagen.
In de gym krijg ik toch alleen maar positieve reacties, van jongens die mijn zoon zouden kunnen zsijn. zo van : amaai, ik heb respect voor jou, op die leeftijd nog 4x per week trainen

¨
ha die francky :wave:

denk niet dat er ouders bestaan die naar jou luisteren :p

Ps. zit jou nou eigenlijk al aan de anaboolen, of ben je er nog niet uit ? :D
:D:D :laugh: geweldig

BDW: ik snap prima waarom een kerel van 14 niet mag trainen, degenen die geen idee hebben waarom zoiets slecht zou zijn, hebben zich niet ingelezen, en zitten hier dus hun middag te verdoen door een 14 jarig jochie (via internet :laugh:) te bashen, zijn jullie nou trots op jezelf mannen?

---------- Toegevoegd om 17:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:24 ----------

hoi olddutch
denk je dat ik niet overtuigend kan zijn? haha
Op je vraag : nee, heb mijn keuze gemaakt, uiteindelijk zie ik er op mijn leeftijd ook het nut niet meer van in ook maar einig risco te lopen perse oom groter te willen worden.
In plaats van schrijnend ondergewicht zit ik nu op het ideaal gezond gewicht van 79/80kg voor 1m80, en als ik door trainen mijn spieren blijf ontwikkelen, is dat alleen maar positief. Laat ons zeggen, ik zie nu in dat je het op mijn leeftijd beter voor de sport en plezier doet, kan belachelijk overkomen hier, maar ik mag me nu niet enmaal willen meten met jongere mannen, moesten er gezondheidsproblemen van komen , ik zou het teveel beklagen.
In de gym krijg ik toch alleen maar positieve reacties, van jongens die mijn zoon zouden kunnen zsijn. zo van : amaai, ik heb respect voor jou, op die leeftijd nog 4x per week trainen
Valt ook zeker te respecteren! En je kan een heel eind komen met supplementen, anabolen niet nodig..

minder internetten, meer trainen
minder cola, meer melk

Hoo.. wat is er mis met veel internetten je moet toch wat doen op die herstel dagen.
En cola heb ik gewoon tegen me ma gezegd dat het niet goed voor je is en dat ze dat niet meer moet kopen.

Ik zie Mac en trainen in 1 post dus gaat goede kant op
In de mac kan je je kaakspieren trainen.

btw.
Mijn ouders waren er ook eerst niet zo'n fan van maar toen ik zei dat ik het zelf zou betalen en toch mijn best zou blijven doen op school mocht het alsnog :D

sniper,
ik mocht geen supplmenten => ben naar dokter geweest en goedkeuring gekregen
ik mocht niet fitnessen => bewees mezelf en zorgde datk goeie punten heb en mag
ik mocht niet 3 dagen nr festival => volwassenheid zorgde dat alles in orde was en mocht
ik mocht niet muziekinstrument => toonde veel interesse en VEEL 'onderzocht' (in dit geval stickies lezen) en toonde dat ik het echt wou

nja als je al die materiaal bij je hebt toon je wel dat je interesse groot is en dat je het zeker wilt, ik denk dat je gewoon moet tonen met feiten dat je er veel van weet en dat het goed voor je is, eerst je ma/pa en dan de ander, niet 2 ter gelijk.

Ik dacht dat ik strengste ouders had van de klas, toon volwassenheid en verantwoordelijkheid en ze worden milder met de dag.
ik zeg niet dat ik niets misdoe / er alles van weet maar tis maar om je te helpen hé

als ik lees wat iedereen zeg kom je best wel over als een b*ch boy :p

maarja wie ben ik

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven