MuscleMeat

Contest log SniperX (HST + Bulk)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
:roflol:

Ik mag toch hopen dat je van die situatie gebruik hebt gemaakt om wat te foefelen bij die zus van de vriendin? ???



en dan wellicht nog met de helft van zn lichaam nog in het water. :roflol:

Alleen benen.
Dude, foefelen met die zus? Ze is freaking 10 of 11!
Heet ik MAgnusz?
 
Wat een kankertopic.
 
Dit topic is echt te zielig voor woorden.
 
Not my fault.
 
Schiet je nog op met je gewichten omhoog gooien?
MP van 1x30 lukt me ondertussen ook al met gemak!
Ik haal je in joh :p
 
Schiet je nog op met je gewichten omhoog gooien?
MP van 1x30 lukt me ondertussen ook al met gemak!
Ik haal je in joh :p
Ik heb vanmiddag met een chickie getraind dat 8x22,5 drukte op de MP, kan je dat ook ;)?
 
maar kan je 15pull-ups doen aan een bruggetje in het zwembad met benen In het water ??
 
Denk dat sniper dbb gewoon als hobby ziet. Hier kan die mooie babbels houden en krijgt die de aandacht.

Hij zei al die in het "echte" leven nogal verlegen e.d. was, beter werkt die daar aan, heb je meer aan dan wat e-buddy's.

Open gewoon een log als je goed materiaal hebt en de instelling hebt om sterker te worden, dan komt het vast goed.

Zo denk ik er over, vind het ook slecht van de mods dat ze dit topic open houden.
 
Valt mee. Ging wel met geweld maar offerde mezelf op door keihard onderwater te knallen en zo de pijn te beperken: gevolg, mond niet dicht = liter water binnen xD.
(Verkapt kijk mij een held zijn)

Haha oke :roflol:
 
Denk dat sniper dbb gewoon als hobby ziet. Hier kan die mooie babbels houden en krijgt die de aandacht.

Hij zei al die in het "echte" leven nogal verlegen e.d. was, beter werkt die daar aan, heb je meer aan dan wat e-buddy's.

Open gewoon een log als je goed materiaal hebt en de instelling hebt om sterker te worden, dan komt het vast goed.

Zo denk ik er over, vind het ook slecht van de mods dat ze dit topic open houden.

Helemaal mee eens! Komt door EricR, die dit arme arme o zo zielige jongetje de hand boven het hoofd houdt!

Heb ik al vaker geroepen..

Dit is toch gewoon belachelijk???

Verplaats dit log dan naar het Gare Hanehok ofzo.. Tis sowieso een lachertje die Sniperx
 
grappig hoe sommige mensen een hoog cijfer geven op de fotocontest omwille van het "doorzettings vermogen" en "blijven doorgaan !!" terwijl hij nooit echt getraind heeft, nooit goed gegeten heeft etc ... :|
 
tja, eigenlijk is het een eindeloze discussie tussen een 14-jarige en de rest van het forum aan het worden
 
Ach het is een best leuke bezigheid dit topic volgen :D
Zo grappig dat ie nogsteeds blijft posten
 
Ach het is leuk geweest voor 50% kleutertjes hier.

/locked.

Edit: :fuuu kan niet sluiten :fire:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven