Fitness Seller

Contest log SniperX (HST + Bulk)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Prachtige filmpjes :roflol:!!!
 
hopelijk heb je lekker gespeeld vandaag. wat worden ze toch rap groot he :)
 
Ik brak zowat m'n arm, was met 3 anderen, vriend + z'n vriendin en haar zusje, gingen we in de glijbaan, gingen die 2 meiden STOPPEN midden in de glijbaan, die vriend: BRYAN REM AF!! (Ja hoe?) Dus ik vloog alle kanten op en zowat over de kop, en bam daar lig je dan met je poot in iemands rug!

OMFG Bryan jij brutal beast, dat moet je ook niet doen dadelijk heb je ruzie!!11!1!1!one
 
Vandaag heerlijk gezwommen van half 11 tot half 5. Stuk of 15 pull-ups gedaan aan een bruggetje in het zwembad :o. En heel veel glijden van een 50 mtr glijbaan. :p

Dude, wat een kinderachtige reactie. Vreet ie een keer, loop je nog te drammen.

het is toch ook een kind, thuis wat rommelen met een stangetje en op internet zulke praat gaan houden.

donder toch op man, dit gaat nergens over.
 
15 pullups aan een bruggetje in het zwembad, beest!
 
Vandaag heerlijk gezwommen van half 11 tot half 5. Stuk of 15 pull-ups gedaan aan een bruggetje in het zwembad :o. En heel veel glijden van een 50 mtr glijbaan. :p

macho.
 
15 pull ups zijn trouwens wel nice, maar dat maakt ook geen complete training.

vind het trouwens knap als jij 15 pull ups kan, wel met deadhang he, niet van die rommel met een rom van niks.
 
Het is wel mooi geweest zo lijkt me. Tijd voor Bryan om buiten internet vriendjes te gaan zoeken.
 
15 pull ups zijn trouwens wel nice, maar dat maakt ook geen complete training.

vind het trouwens knap als jij 15 pull ups kan, wel met deadhang he, niet van die rommel met een rom van niks.

Die van 15 pullups zijn waarschijnlijk verdeeld over de hele middag.
 
15 pull ups zijn trouwens wel nice, maar dat maakt ook geen complete training.

vind het trouwens knap als jij 15 pull ups kan, wel met deadhang he, niet van die rommel met een rom van niks.

jongen! al die chicks stonden te kijken, daarom kon hij zichzelf tot het uiterste drijven.

Dus nodig ze de volgende keer thuis uit sniper, dan squat je binnen 2 weken 100+ ;)
 
Ik brak zowat m'n arm, was met 3 anderen, vriend + z'n vriendin en haar zusje, gingen we in de glijbaan, gingen die 2 meiden STOPPEN midden in de glijbaan, die vriend: BRYAN REM AF!! (Ja hoe?) Dus ik vloog alle kanten op en zowat over de kop, en bam daar lig je dan met je poot in iemands rug!

Die persoon heeft dat goed gevoelt ofnie? :P :roflol:
 
Die van 15 pullups zijn waarschijnlijk verdeeld over de hele middag.

Dat klopt dan weer wel. 15 kan ook best 20 zijn, niet zo HEEL veel opgelet.

---------- Toegevoegd om 18:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:50 ----------

Die persoon heeft dat goed gevoelt ofnie? :P :roflol:

Valt mee. Ging wel met geweld maar offerde mezelf op door keihard onderwater te knallen en zo de pijn te beperken: gevolg, mond niet dicht = liter water binnen xD.
(Verkapt kijk mij een held zijn)
 
15 pull ups zijn trouwens wel nice, maar dat maakt ook geen complete training.

vind het trouwens knap als jij 15 pull ups kan, wel met deadhang he, niet van die rommel met een rom van niks.

Waarschijnlijk met de benen in het water gok ik zo.
 
Ik brak zowat m'n arm, was met 3 anderen, vriend + z'n vriendin en haar zusje, gingen we in de glijbaan, gingen die 2 meiden STOPPEN midden in de glijbaan, die vriend: BRYAN REM AF!! (Ja hoe?) Dus ik vloog alle kanten op en zowat over de kop, en bam daar lig je dan met je poot in iemands rug!

:roflol:

Ik mag toch hopen dat je van die situatie gebruik hebt gemaakt om wat te foefelen bij die zus van de vriendin? ???

Die van 15 pullups zijn waarschijnlijk verdeeld over de hele middag.

en dan wellicht nog met de helft van zn lichaam nog in het water. :roflol:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven