- Waardering
- 407
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 128kg
Ik ben blij dat er wel progressie zit in het gewicht van je stang![]()
nice

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben blij dat er wel progressie zit in het gewicht van je stang![]()

dus als je serieus bent neem wat van iemand aan en denk niet dat je het al weet want dan had je nu wel een andere fysiek gehad. Is het een grap ga dan wat anders doen want dan kan de aandacht naar de mensen die er wel echt voor gaan.
Succes
Nu 6x van die borden per dag eten en dat een paar jaar volhouden, dan komt het wel goed!Stevig gegeten daarnet.
Normaal 1 bord vol.
Nu 2 borden vol, Kip, opgebakken aardappelen, en slabonen. Heerlijk![]()
Stevig gegeten daarnet.
Normaal 1 bord vol.
Nu 2 borden vol, Kip, opgebakken aardappelen, en slabonen. Heerlijk![]()
Tsja. Als ik eerlijk moet zijn is je motivatie af en toe ver te zoeken, en de progressie is er ook niet. Een 1 of 2 vind ik dan wel erg kinderlijk, maar als ik eerlijk moet zijn is er volgens mij niet zoveel verschil met een half jaar geleden.
Sniper, je krijgt van iedereen goede tips, over hoe te trainen, hoe te eten, maar je negeert ze, of je weerlegt ze, zonder er ook maar over na te denken of ze gewoon aan te nemen en er wat mee te gaan doen.
Een MP van 1 x 30 en een bb curl van 1 x 30 gaan geen zoden aan de dijk zetten. Zorg dat je meer gewichten krijgt, zorg dat je kwaliteit (of iig van hogere kwaliteit dan nu (yoghi, chips)) voedsel binnen krijgt, ga op reps trainen (5 tot 12), ga een jaar niet op DBB zitten en laat ons allemaal schrikken, omdat jij hier als 15 jarig mannetje 20 kg hebt gegaint.
Je hebt nu een reputatie opgebouwd op DBB, en het feit dat je geen respect van mensen krijgt, heb je ook grotendeels aan jezelf te danken. Wil je daar vanaf, ga je doen wat ik zei. Laat ons allemaal schrikken. Volgend jaar is er ineens 'buffel Sniper', 20 kg zwaarder, waarvan 15 kg mass. Kan zat, want je bent eigenlijk nog zo goed als beginner. Mensen zullen je meer respecteren als je laat zien dat je echt karakter hebt, en echt de motivatie kunt opbrengen om ergens voor te gaan.
Wat je met mijn tips doet, moet je compleet zelf weten. Denk er eens overna, of lees erover heen en vind me een kl***zak omdat ik de waarheid vertel. Aan jou de keus!
Om je in ieder geval wel te motiveren, een 6 van mij!!
+ 1dude, wat een kinderachtige reactie. Vreet ie een keer, loop je nog te drammen.
En sniper, al om gewichten geweest?
Because somewhere out there, a baby is warming up with your max.
http://www.youtube.com/watch?v=UyTKYYt1GIA
Ik kijk al uit naar je verslag van een dagje in de speeltuin!Vandaag heerlijk gezwommen van half 11 tot half 5. Stuk of 15 pull-ups gedaan aan een bruggetje in het zwembad. En heel veel glijden van een 50 mtr glijbaan.
![]()
Vandaag heerlijk gezwommen van half 11 tot half 5. Stuk of 15 pull-ups gedaan aan een bruggetje in het zwembad. En heel veel glijden van een 50 mtr glijbaan.
![]()
He wat krijgen we nou?!?! Het is de bedoeling dat jij niet in de glijbaan past!
Wacht even, dus als ik het goed begrijp heet jij Bryan??!!