XXL Nutrition

Contest Log Contest log SniperX (HST + Bulk)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net je logje ff gelezen en hier mijn reactie er van uitgaande dat het niet één grote grap is
Ben 15 jaar geleden begonnen en wou dat ik zoveel advies had gekregen. Ik heb 14 jaar aangeklooid en ben 10 Kilo gegroeid. Vette bek dus. Was eigewijs nam van niemand iets aan. Voeding ach ja.
Sinds een jaar ben ik nu eindelijk serieus bezig met deskundig advies en inmiddels zo 8 Kilo Spier erbij. Ofwel 14 jaar voor jan lul getraind. Trainen voeding en rust allemaal even belangrijk.
Dus als je serieus bent neem wat van iemand aan en denk niet dat je het al weet want dan had je nu wel een andere fysiek gehad. Is het een grap ga dan wat anders doen want dan kan de aandacht naar de mensen die er wel echt voor gaan.
Succes

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.624
Stevig gegeten daarnet.
Normaal 1 bord vol.
Nu 2 borden vol, Kip, opgebakken aardappelen, en slabonen. Heerlijk :D

Dude, wat een kinderachtige reactie. Vreet ie een keer, loop je nog te drammen.

Tsja. Als ik eerlijk moet zijn is je motivatie af en toe ver te zoeken, en de progressie is er ook niet. Een 1 of 2 vind ik dan wel erg kinderlijk, maar als ik eerlijk moet zijn is er volgens mij niet zoveel verschil met een half jaar geleden.

Sniper, je krijgt van iedereen goede tips, over hoe te trainen, hoe te eten, maar je negeert ze, of je weerlegt ze, zonder er ook maar over na te denken of ze gewoon aan te nemen en er wat mee te gaan doen.

Een MP van 1 x 30 en een bb curl van 1 x 30 gaan geen zoden aan de dijk zetten. Zorg dat je meer gewichten krijgt, zorg dat je kwaliteit (of iig van hogere kwaliteit dan nu (yoghi, chips)) voedsel binnen krijgt, ga op reps trainen (5 tot 12), ga een jaar niet op DBB zitten en laat ons allemaal schrikken, omdat jij hier als 15 jarig mannetje 20 kg hebt gegaint.

Je hebt nu een reputatie opgebouwd op DBB, en het feit dat je geen respect van mensen krijgt, heb je ook grotendeels aan jezelf te danken. Wil je daar vanaf, ga je doen wat ik zei. Laat ons allemaal schrikken. Volgend jaar is er ineens 'buffel Sniper', 20 kg zwaarder, waarvan 15 kg mass. Kan zat, want je bent eigenlijk nog zo goed als beginner. Mensen zullen je meer respecteren als je laat zien dat je echt karakter hebt, en echt de motivatie kunt opbrengen om ergens voor te gaan.

Wat je met mijn tips doet, moet je compleet zelf weten. Denk er eens overna, of lees erover heen en vind me een kl***zak omdat ik de waarheid vertel. Aan jou de keus!

Om je in ieder geval wel te motiveren, een 6 van mij!!

Zelfs onder de reacties van je foto reageer je niet. Misschien dat ik mijn cijfer ook maar aan ga passen.

• #2.629
Ik heb er niet op gereageerd TH maar heb hem zeker 5x overgelezen en ik apprecieer hem ook zeker..

Sniper, je bent al beter bezig makker! Maar wanneer zie ik nog eens een training?:dunno:

• #2.633
Vandaag heerlijk gezwommen van half 11 tot half 5. Stuk of 15 pull-ups gedaan aan een bruggetje in het zwembad :o. En heel veel glijden van een 50 mtr glijbaan. :p

Kan dit topic nu niet gesloten worden als er toch niet wordt getraind?
Slaagt echt nergens op.

Vandaag heerlijk gezwommen van half 11 tot half 5. Stuk of 15 pull-ups gedaan aan een bruggetje in het zwembad :o. En heel veel glijden van een 50 mtr glijbaan. :p

He wat krijgen we nou?!?! Het is de bedoeling dat jij niet in de glijbaan past!

• #2.637
He wat krijgen we nou?!?! Het is de bedoeling dat jij niet in de glijbaan past!

Ik brak zowat m'n arm, was met 3 anderen, vriend + z'n vriendin en haar zusje, gingen we in de glijbaan, gingen die 2 meiden STOPPEN midden in de glijbaan, die vriend: BRYAN REM AF!! (Ja hoe?) Dus ik vloog alle kanten op en zowat over de kop, en bam daar lig je dan met je poot in iemands rug!

Wacht even, dus als ik het goed begrijp heet jij Bryan??!!

Prachtige filmpjes :roflol:!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven