MuscleMeat

Contest Log Contest log SniperX (HST + Bulk)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ach, hij is net 14, die weet amper wat echte motivatie is. Dat is meer dan een sit upje extra.

Hij reageert ook gewoon niet. :rolleyes:

Rustig aan mensen, zo jaag je hem weg

Nog getraint vandaag snipermans?

Nog hard gebulkt?

Gewogen?

Foto's gemaakt?

Iets anders waar ik over kan zeiken of lachen?:D

Verdamme het eerste logje met 1 ster, ik wou ook zo graag 1 ster :(

Hmm.. Jammer dat het hier zo aan toe moet gaan, maar verdomme.. Ik geef ze groot gelijk! Sorry Sniper -ik kan niet zeggen dat ik een prof ben- maar komop, motiveer jezelf eens: Vreten, vreten, vreten, vreten.. en trainen verdomme!

Je bent nog dunner dan een grasspriet, pak ALLES wat je tegenkomt qua eten en vreet het op. Binnen no-time zul je KG`s aankomen -> gewichten gaan pakken -> massa gaan kweken!

Hmm.. Jammer dat het hier zo aan toe moet gaan, maar verdomme.. Ik geef ze groot gelijk! Sorry Sniper -ik kan niet zeggen dat ik een prof ben- maar komop, motiveer jezelf eens: Vreten, vreten, vreten, vreten.. en trainen verdomme!

Je bent nog dunner dan een grasspriet, pak ALLES wat je tegenkomt qua eten en vreet het op. Binnen no-time zul je KG`s aankomen -> gewichten gaan pakken -> massa gaan kweken!

Wat heeft het voor nut als je amper spullen hebt?

Hij heeft gvd niet eens een rack.

Je hebt gewoon fatsoenlijk materiaal nodig, idioot.

Sukkeltje,

waarom moet ie dan een fokking rack hebben als ie 30 kg heeft? fatsoenlijk materiaal? eerst maar eens meer schijven niet? of meot ie eerst een rack kopen? dat zal wel met je torenhoge Intelligentie.

en hij gaat vast geen schijven kopen want zn inzet is minimaal.

Sukkeltje,

waarom moet ie dan een fokking rack hebben als ie 30 kg heeft? fatsoenlijk materiaal? eerst maar eens meer schijven niet? of meot ie eerst een rack kopen? dat zal wel met je torenhoge Intelligentie.

Dat 'sukkeltje' heeft toevallig wel ff heel wat meer ervaring en betere stats dan jij. Beetje normaal blijven praten ja?

Maarja.. gezien de enorme kracht die Sniper heeft snap ik niet hoe hij die squat-bar uberhaupt in zijn nek krijgt, dus idd.. schijven kopen, 20kg olympische barbell kopen, rack kopen, bankje kopen.

Hij moet het gewoon allemaal kopen.

Sukkeltje

Sukkeltje,

Schijven valt toch ook gewoon onder materiaal :roflol:

Dat 'sukkeltje' heeft toevallig wel ff heel wat meer ervaring en betere stats dan jij. Beetje normaal blijven praten ja?

Maarja.. gezien de enorme kracht die Sniper heeft snap ik niet hoe hij die squat-bar uberhaupt in zijn nek krijgt, dus idd.. schijven kopen, 20kg olympische barbell kopen, rack kopen, bankje kopen.

Hij moet het gewoon allemaal kopen.

Sukkeltje

LOL. Geweldige reden om tegen iemand op te moeten zien. Erg volwassen trouwens om dan zelf ook alsnog te beginnen ja, goed bezig man!:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven