- Waardering
- 58
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
LOL. Geweldige reden om tegen iemand op te moeten zien. Erg volwassen trouwens om dan zelf ook alsnog te beginnen ja, goed bezig man!![]()
Ik denk dat sniper eerder in zijn vuistje jullie zit uit te lachen hoe hij jullie zo weet op te fokken om niks..
Laat hem zn gang gaan, hij wil niet luisteren, so what.. boeit ons toch nix? Zijn Lichaam, Zijn Leven..

Als je niet zo bezig was met bijdehand zijn.. dan had je ook gelezen wat ik precies bedoelde. Namelijk dat hij niet gelijk met 'sukkeltje' hoeft te beginnen. Dat ik dat vervolgens zei was sarcasme, een grapje, je hoeft het niet grappig te vinden, maar dat pikte je er hopelijk nog wel uit toch?
Niet dat EPK een louie simmons is, maar goed.. hij weet meer dan dat knulletjes van 16.. Dan moet dat knulletje van 16 niet gelijk op zo'n vervelend toontje gaan lopen bekken.
Voldoende toelichting?
EPK begint zelf met 'idioot'. (Niks tegen jou ver EPK, vind alleen dat Marrkos beetje overdrijft hier.)

Oh. Dat idioot had ik ff overheen gelezen.
EPK je bent idd een sukkeltje
Ja ik maak me nergens druk over. Ik reageerde op wesking, en jij reageerde weer op mijn post, en tja.. dan reageer ik ook weer ja!
Goed. lekker boeiend allemaal!
Inderdaad, lekker belangrijk. Nu gaan we weer lekker samen met zijn allen aan de vredespijp lurken.
Ok, als wesking en snipert beien oprotten heb ik daar 2 tumoren op mijn lul voor over.
Deal?

Ok, als wesking en snipert beien oprotten heb ik daar 2 tumoren op mijn lul voor over.
Deal?
Micheal 'ik-weet-alles-beter-maar-train-niet-eens' Skelet dan? Die mag wat mij betrefd ook verdwijnen hier.

Er is hier al weet ik veel hoeveel pagina's gelult over sniperx, en de enigste post van hem hierin is dit![]()