XXL Nutrition

Contest Log Contest log SniperX (HST + Bulk)

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
--

Bewijzen:

31.5 kg MP midden in de rep

2iawlmr.jpg

DIT IS BEWIJS van de MP.

En ja, dat is 31.5 kg. En ja, die schijven zijn niet op volgorde van groot naar klein.

post ie het nog ook. :roflol:

Hebben we die foto teminste toch nog gezien, bedankt. ;)

Oja, niet om de trut uit te hangen, maar bij een mp moet het gewicht boven je hoofd en je voeten naast elkaar. Hoezo bewijs? Maar ik geloof je écht hoor.

Niet beledigend bedoelt hoor, maar ik vind het wel grappig dat je in de keuken traint met je normale kleding aan:)

Waarom verwijder je die foto nou; dat is toch nergens voor nodig.

BoTo, dit was midden in een rep. Het gewicht was ver boven m'n hoofd hoor.
En op de voeten had ik even niet gelet.

Dan moet je in een trainingsbroek trainen en een blote bast. Na elke oefening snel in de spiegel wat poses knallen... hardcore.

tip : doe geen 1max rep met bb curls, dat is gewoon dom :p
Onderbouwing?

Ik zelf zit al een tijdje vast met de gewichten die ik voor biceps oefeningen doen, ez-stang curl, gewone bar curl en eigenlijk ook met hammercurl en gewone dumbbell curls haha. Dus ik had als idee om voor allen een 1-3 reps te doen met maximaal gewicht om zo een nieuwe stimulans te geven...

Ik geloof trouwens dat 31.5kg MP niet heel slecht is voor m'n leeftijd? :D

Blijft een goed log.

Ik geloof je BB curl niet.

Onderbouwing?

Ik zelf zit al een tijdje vast met de gewichten die ik voor biceps oefeningen doen, ez-stang curl, gewone bar curl en eigenlijk ook met hammercurl en gewone dumbbell curls haha. Dus ik had als idee om voor allen een 1-3 reps te doen met maximaal gewicht om zo een nieuwe stimulans te geven...

:roflol: Oh.. Ik ga het zelf niet uitleggen..

Ik geloof trouwens dat 31.5kg MP niet heel slecht is voor m'n leeftijd? :D

Nee, je bent een beest. Eerlijk waar!

maak eens een filmpje sniperx, ik geloof het ook niet.

Omdat je ****ed for life bent.

Niet zo happen sniper.

En stop met smoesjes maken, ik train nu niet in sportkleding omdat ik even wat pr's ging zetten, zo komt het over alsof je normale training zwaarder is dus.

Beter kan je gewoon geen log bijhouden totdat je wat fatsoenlijke spullen heb of in een gym traint, want nu ga je elke x dezelfde opmerkingen/grapjes krijgen.

En 2x30 mp is zo slecht nog niet hoor voor een 14 jarig iemand.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven