- Waardering
- 799
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heren en dames. Het is een goede kid, alleen stronteigenwijs. So what...was ik ook 24 jaargeleden inmiddels. (wat gaat de tijd hard)
Hij vindt vanzelf de goede weg nog wel en als hij die niet vindt...wtf.
Ik zou als ik jullie was de tijd die jullie nu spenderen om dit log te zieken besteden aan trainen,eten en rusten (en dan niet achter de PC) en zelf te groeien.
Keep it up snipe. Niet je kop in de grond stoppen.![]()
Ja, 4 pagina's terug of zo, 3x per week een training, maar na elke training volgen 10 pagina's met 'train eens zwaarder'... Snap nou eens; ik kan maar tot 30.
heb je trouwens die 30kg gecleaned op je voorkant schouders bij front squats?
Ja, 4 pagina's terug of zo, 3x per week een training, maar na elke training volgen 10 pagina's met 'train eens zwaarder'... Snap nou eens; ik kan maar tot 30.
Ik neem aan dat je bedoelt dat ik de 30 kg heb opgetild vanaf de grond, en toen de squat rep gedaan heb? Zo ja: Ja.

Je hebt een bodybuilding woordenboek gemaakt maar weet niet wat cleanen betekent?![]()
Lol denk niet dat hij met 30 KG veel massa bouwt. Dus kracht zal hij wel kunnen gebruiken denk ik.Hij traint op massa, niet op kracht!
Hij doet BODYBUILDING, dan heb je geen kracht nodig.
dan heb je dus in vergelijking met de rest een sterke clean
.Hij traint op massa, niet op kracht!

snipie je bent een koning, ik geloof in je.
10kg boven me oude pr. Over 2 weken pak ik die 200. (mits ik genoeg plakjes kaas en glazen melk pak)

Hij traint op massa, niet op kracht!
nou deze reactie past perfect in dit topic. Beide namelijk focking onzin.. Maargoed, ieder zijn eigen manier om groot te worden heh. Jij lekker door niet zwaar te trainen, snipert door gewoon niet te eten. Als jullie kinderen zouden krijgen krijgen we een uber ecto op deze planeet![]()

Het is toch wel verdomde triest dat een jochie van 14 met een 22.5kg squat (...) de meeste replys van alle contest logs heeft