XXL Nutrition

Contest Log Contest log SniperX (HST + Bulk)

Status
Niet open voor verdere reacties.
lees enkel over voeding, train je eigenlijk ook? :)

Heren en dames. Het is een goede kid, alleen stronteigenwijs. So what...was ik ook 24 jaar:mad: geleden inmiddels. (wat gaat de tijd hard)
Hij vindt vanzelf de goede weg nog wel en als hij die niet vindt...wtf.
Ik zou als ik jullie was de tijd die jullie nu spenderen om dit log te zieken besteden aan trainen,eten en rusten (en dan niet achter de PC:rolleyes:) en zelf te groeien.
Keep it up snipe. Niet je kop in de grond stoppen.:)

heeft ie ze kop niet al 45 paginas lang in t zand?

Maar dumba, k ben je inderdaad met je eens; hij zal de juiste weg zelf vinden en anders... achja what the ****!!

• Topic Starter Topic Starter
heb je trouwens die 30kg gecleaned op je voorkant schouders bij front squats?

Ja, 4 pagina's terug of zo, 3x per week een training, maar na elke training volgen 10 pagina's met 'train eens zwaarder'... Snap nou eens; ik kan maar tot 30.

Nee, na elke training krijg je een hoop commentaar, omdat je training nergens op slaat. Vervolgens kom jij met allerlei smoesjes waarom je niet goed eet, niet kan trainen, geen lid bent van een sportschool. Vervolgens krijg je daar kritiek op, en reageer je of heel zielig, met al het gebriezel van dien. Of je gaat wijs lopen doen, en alles proberen te weerleggen.

Nou niet gaan janken dat je te horen krijgt: "train eens zwaarder".

Het juiste commentaar is: Train eens goed, en eet eens.

• Topic Starter Topic Starter
Je hebt het nu wel weer over vreten.

88 paginas terug ging het over "bulken als een beest"

En we weten allemaal wat je toen in die periode at. In plaats van dat je nou eens voor jezelf duidelijk maakt wat je eet dan kom je er misschien achter dat je helemaal niet aan het "vreten" of "bulken als een beest" bent.

Ja, 4 pagina's terug of zo, 3x per week een training, maar na elke training volgen 10 pagina's met 'train eens zwaarder'... Snap nou eens; ik kan maar tot 30.

word toch tijd dat je naar een sportschool gaat dan, of wat fatsoenlijk materiaal aan schaft voor thuis, schiet niet opzo anders.

toch netjes dat je 3x per week traind, suc6!

Daar gaat ie weer, onze selectief blinde nitwit... :roflol:

Zodra ie geen weerwoord heeft kruipt ie weer in een hoekje.

dan heb je dus in vergelijking met de rest een sterke clean

Hoe zit et eigenlijk met mijn post, doe je daar nog wat mee?

vrijdag 8 mei 2009, 20:05
tot nu
46 pagina's

conclusie
veel te veel gepraat en dus niet goed bezig
potverdomme kheb url heb 50 keer gecontroleerd om er zeker van te zijn dat dit niet het ellegirl forum was

Hij traint op massa, niet op kracht!
Hij doet BODYBUILDING, dan heb je geen kracht nodig.

nou deze reactie past perfect in dit topic. Beide namelijk focking onzin.. Maargoed, ieder zijn eigen manier om groot te worden heh. Jij lekker door niet zwaar te trainen, snipert door gewoon niet te eten. Als jullie kinderen zouden krijgen krijgen we een uber ecto op deze planeet:D

Goed wat wilde ik ook alweer zeggen.. tsja eigelijk vrij weinig.. Maar dat maakt niet uit, het is ten slotte het topic van sniperX die gaat bulken als een beest. En zoals we allemaal weten, topics van sniper mogen wij mede-DBB'ers gebruiken als vuilnisbak.

Trouwens, mooi filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=qd5V9xROsLM&feature=fvsr

Ons wonderkind sniperX, die voor elk schoolvak een 10 heeft, die de dbb wikipedia mede heeft opgezet, die al op 14 jarige leeftijd een boek over bodybuilding schreef, weet helaas nog vrijwel niks over bodybuilding..

Maar dat maakt ook niet uit! je bent 14 kerel, ga een playstation (of wii, of xbox, of gameboy) kopen en leef je uit! is veel beter voor je man. Af en toe een grote plak kaas erbij en je zal wellicht net zoveel aankomen als dat je nu zou doen:)

HAHAHA kijk nog is naar dat filmpje die ik stuurde, zie het nu pas! haha kijk naar het einde van het filmpje.. daar zie je een kind van 5 jaar oid, die ownt jou gewoon keihard! maarja, er gaan dan ook geruchten dat die KLEUTER wel 3 plakjes kaas eet op een dag, en die telt hij niet eens mee als maaltijden! Zeker drinkt hij een halve liter melk, waar hij wat bambix aan toe voegt.. hierbij heeft hij gewoon motivatie en daarom ownt hij jou.

Waar heb ik het nou over? haha ****ing vaag die mind**** van de G.. Nouja word er wel lekker praterig van, of in dit geval typerig:D snipie je bent een koning, ik geloof in je.

Maar, en nu ff sirieus, vergeet alle bullshit die je zelf hebt "geleerd" want daar heb je weinig van opgestoken.

Voor jou heb ik de snipie-nog-steeds-uber-ecto-maar-gaat-buff-worden handleiding gemaakt. Werkt heel simpel: gewoon bij 1 beginnen en uitvoeren.

1. Zoek een baantje (goed voor je opvoeding chef, en hiermee kan je gewichten kopen)
2. logische stap: koop gewichten of neem een abbo op de sportschool
3. ga bill star doen, hierbij MOET je steeds zwaarder gaan. Ik raad je aan niet 9 weken het schema te volgen maar gewoon een half jaar. Bownen die shit!
4. Veel meer eten.. pffff waarom doe ik dit eigelijk.. heeft allemaal toch geen zin want dit is jou al 230x uitgelegd en je doet er toch niks mee.

Nou dan maar weer een onderwerp switch. Vandaag heb ik eindelijk me oude pr gebroken! 190 kg deadlift WHOEPTIEDOE:D 10kg boven me oude pr. Over 2 weken pak ik die 200. (mits ik genoeg plakjes kaas en glazen melk pak)

:);):D:p:o:rolleyes::eek::mad::eek::rolleyes::o:p:D;):)
uitleg: symetrie for the win!

http://www.youtube.com/watch?v=aBERCgvhx6A&feature=PlayList&p=8193A7AEB5D4FF5A&playnext=1&playnext_from=PL&index=72
Motivatie filmpje

nou ik vind het weer mooi geweest..

casseine shake en wat pinda's pakken en dan me nest in

Mazzel, en succes met eten buffel

Hij traint op massa, niet op kracht!
Hij doet BODYBUILDING, dan heb je geen kracht nodig.

nou deze reactie past perfect in dit topic. Beide namelijk focking onzin.. Maargoed, ieder zijn eigen manier om groot te worden heh. Jij lekker door niet zwaar te trainen, snipert door gewoon niet te eten. Als jullie kinderen zouden krijgen krijgen we een uber ecto op deze planeet:D

Sarcasm's a b*ch, ain't it? :o

Ik zei dat omdat snipper dat vaak zegt/zei, niet omdat ik daar zelf van overtuigd ben.

Btw, read the sign.. 'powerlifter'. Staat er niet zonder reden.

Het is toch wel verdomde triest dat een jochie van 14 met een 22.5kg squat (...) de meeste replys van alle contest logs heeft

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven