Fitness Seller

Contest Log Contest log SniperX (HST + Bulk)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit bedoel ik, geen antwoorden op jou vragen en dan ineens ".... opgegeten" of "...weggewerkt"

Wat heb je erbij gegeten¿¿¿¡¡¡

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.091
Goddamn :eek:, zoveel als ik normaal eet.

Uhm, dit is wel erg.

Vanochtend hebben sommigen van ons nog met ****, onze collega wiskunde, gesproken over zijn eindexamenleerlingen, maar nu... hebben we het bericht ontvangen dat Piet op weg naar huis bij een ongeluk met zijn motor om het leven is gekomen.

We zijn sprakeloos.

:S, die had ik gisteren als surveillant bij toetsen... en nu issie... dood..

Uhm, dit is wel erg.

Vanochtend hebben sommigen van ons nog met ****, onze collega wiskunde, gesproken over zijn eindexamenleerlingen, maar nu... hebben we het bericht ontvangen dat Piet op weg naar huis bij een ongeluk met zijn motor om het leven is gekomen.

Jammer voor Pietje, die 500ml melk krijg je er nu wellicht ook niet meer door he? :(

Laatst bewerkt:
Sniper dit is een wedstrijdlog, ik heb idee dat je sociale leven ten koste gaat hiervan.
Het is mooi weer bel je vrienden op en geniet nog een paar jaar van je leven.

• #1.094
Ik ga straks ook weer naar buiten hoor. BB is geen verspilling maar enkel een winst.

Ik moet nog 200 ml BoTo, die zuip ik er vanavond wel in.

Uhm, dit is wel erg.

We zijn sprakeloos.

:S, die had ik gisteren als surveillant bij toetsen... en nu issie... dood..

k*t voor hem :who:

Nou veel sterkte dan he, maar waarom post je dat hier?

nu drink je zeker enkel melk? je bent dan wel 14, maar op je 14de kun je ook discipline hebben. Je voeding zuigt gewoon bigtime en nog steeds.

Maak eens een voeding schema man en post die hier.

Minimaal 4000kcal. EKV 50/30/20. Succes

• #1.100
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven