MuscleMeat

Contest Log Contest log SniperX (HST + Bulk)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Er was laatst trouwes ook al iemand bij jou op school dood, gebeurt wel vaak daar ???

Mijn maat is op school doodgeslagen, en ik heb de dader vorig jaar op vakantie gewoon vrolijk zien feesten. Het kan altijd erger pik

sterkte maatje
als mijn leraar zal sterven zou ik blij zijn in de hoop dat ik een paar dagen vrij zal zijn

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.109
Thanks. Das idd. HEEL erg jorin! Watskeburt precies?

@ Gta 4 jwz: uhm, je kent die school toch wel: o.

Thanks. Das idd. HEEL erg jorin! Watskeburt precies?

@ Gta 4 jwz: uhm, je kent die school toch wel: o.

Maat van me had ruzie om niks. Jochie kwam naar school toe om hem eens mores te leren. 4 klappen op zijn slaap, terwijl hij na de eerste al K.O ging en een hersenbloeding had. Knietje erachteraan en het was gebeurd.

Daarna die ontiegelijke kanker hond ook nog eens zien feesten in salou maakt het er niet echt beter op. Was met een maat op vakantie, echt ik was toen in staat om hem te vermoorden. Vooral omdat hij na een stoeipartijtje met een maat van hem mijn kant op keek en zei: Oh no I'm dieing!. Echt wat me toen bezielde om hem niet dood te slaan weet ik ook niet

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.111
Maat van me had ruzie om niks. Jochie kwam naar school toe om hem eens mores te leren. 4 klappen op zijn slaap, terwijl hij na de eerste al K.O ging en een hersenbloeding had. Knietje erachteraan en het was gebeurd.

Daarna die ontiegelijke kanker hond ook nog eens zien feesten in salou maakt het er niet echt beter op. Was met een maat op vakantie, echt ik was toen in staat om hem te vermoorden. Vooral omdat hij na een stoeipartijtje met een maat van hem mijn kant op keek en zei: Oh no I'm dieing!. Echt wat me toen bezielde om hem niet dood te slaan weet ik ook niet

:(..

Is ondertussen alweer 2-3 jaar geleden. Dingen kunnen gek lopen. Voor je het weet ben je de pijp uit. is voor mij alleen maar een reality check geweest om ruzie te vermijden

welcome to real life ?

Life's a b*ch, aint it?

Ben ik hier goed voor het sniperX bash topic?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven