MuscleMeat

Contest Log Contest log SniperX (HST + Bulk)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Toetsweek zit er bijna op trouwens, vanochtend had ik flinke dorst al om 8 uur, vlak voor 2 proefwerken. Het werd kiezen: Of normale cola á 100 kcal, of stroopwafels á 200 kcal per stuk. Gelukkig gekozen voor die 2 stroopwafels, dat waren dus weer 400 kcal :D.
......the ****?

???

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.143
Nee, ik kon kiezen voor of geen dorst meer en weinig kcal, of wel dorst en dan 400 kcal.
0.25L melk weg, 0.75 te gaan.

Toetsweek zit er bijna op trouwens, vanochtend had ik flinke dorst al om 8 uur, vlak voor 2 proefwerken. Het werd kiezen: Of normale cola á 100 kcal, of stroopwafels á 200 kcal per stuk. Gelukkig gekozen voor die 2 stroopwafels, dat waren dus weer 400 kcal :D.

Hierop ga je gainen man! Brutale voedingswaarden zitten hierin!!!!1

Hoe gaat het met je tricking trouwens? Doe je het nog of ben je ermee gekapt door de drukte dat je nieuw voedingsschema met zich meebrengt?

cola/stroopwafel om 8 uur in de ochtend:sad:

• #1.149
Wie zegt dat? Juist kan ik al bijna de front flip.
Maar dit is een BB log.
En BoTo, jij hebt écht niets beters te doen he? Best wel sneu eigenlijk... :(

\o/ Yay \o/
Dat vraagt om foto's (serieus) of in jouw geval een slomo.
Maar anyways, je zegt net dat je 2 stroopwafels at terwijl je dorst had.
Weetje, als een mens dorst heeft dan drinkt het wat....ik dacht ik zeg het je even.

Sniper... leuk dat je op zo een leeftijd al wil gaan trainen en dergelijke.
Maar eerlijk waar; zo schiet het niet op he!

neem nou eens de tips aan van mensen hier.
maak een degelijk voedingsschema en vreet jezelf te pletter.. en dus niet met cola en stroopwafels 's ochtends.. maar melk en brinta 's ochtends xD

succes verder man.

Maar dit is een BB log.
34so3fm.gif

Haha wat ben jij een doordrammer, volgens mij schrik je s'nachts wakker en roep je knalhard wat eet je nu sniper!!!!:D

ah haha, ik had ooit een manager die ook door bleef drammen: als ik je snachts bel dan moet je het business model zo op kunnen dreunen.:D

@ sniper: blijf je best doen, ik snap dat je een stroopwafel wil eten, moet je ook gewoon doen imo. Als je daarna gewoon een sloot melk bij drinkt heb je iig iets, ipv cola.

Dit is gewoon dé optimale ontspanning tijdens mijn studeerpauzes, ik kan er ook niets aan doen dat jouw log zo hilarisch is toch?

Als er eentje de klok rond op fora zit trouwens... :rolleyes:

• #1.155
Mitchje, ik bedoel dat ik het momentum nu op orde heb e.d. Achterthuis eergisteravond paar keer geprobeerd maar je moet op gras oefenen, ik merkte wel dat ik al voorover begon te rollen maar ik hield me op stenen uiteraard maar in.

@ Marvin: Cola heb ik niet gehad. Uitleg is: Geen drinken mee, 't is toch toetsweek. En net genoeg geld mee voor 1 v.d. 2 keuzen.

Huh, neem iets van thuis mee gast

• #1.157
Voor 1.5 uur? ???

Mitchje, ik bedoel dat ik het momentum nu op orde heb e.d. Achterthuis eergisteravond paar keer geprobeerd maar je moet op gras oefenen, ik merkte wel dat ik al voorover begon te rollen maar ik hield me op stenen uiteraard maar in.

@ Marvin: Cola heb ik niet gehad. Uitleg is: Geen drinken mee, 't is toch toetsweek. En net genoeg geld mee voor 1 v.d. 2 keuzen.

mijn reactie was niet gebaseerd op enkel wat je nu eet ofzo.
ik bedoel het meer in zn algemeen, een stroopwafel kan best.. zo in de bulk, maar probeer nou eens een goed voedingsschema op te stellen.. En neem eten mee van thuis.
Toen ik in de bulk zat nam ik gewoon 12 boterhammen met kalkoenfilet/pindakaas mee naar school.

ik moet zo werken.. neem een bak kwark mee voor tussendoor.

je hebt altijd wel van de smoesjes, maar neem de tips van mensen aan. Ze hebben het beste met je voor.

waarom niks mee nemen in de toetsweek? ik zeul overal me melk mee, tentames of niet. De kans dat ik binnen een korte tijd thuis ben is klein, voor mij een reden om wat mee te nemen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven