- Waardering
- 1.837
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 15%
Sniper.. Ik vraag mezelf af of jij jezelf wel serieus neemt? Je ziet zelf toch ook wel dat op die foto geen ruk verandert is ten opzichte van je andere foto('s)? Je stats zijn om te lachen, ik bedoel.. 24kg benchen; 27,5kg squat. Bart Smit tilt nog meer! Dat deed ik ook, de eerste keer dat van mn hele leven dat ik in een gym kwam. Mn stats zijn tegenover de pro's hier niet geweldig, maar damn... Ik kan mezelf toch wel serieus nemen, ik ga ervoor.. Maar jij, wat denk je nu ECHT van jezelf? Vind je dat je goede progressie boekt? Vind je dat je lichaam verandert is? Ben je aangekomen? Shit zeg..
En wat is dat nou voor bullshit man, dat je niet mag van je ouders? Blijven doorgaan, desnoods blijven komen met (wetenschappelijke) artikelen, overtuig ze verdomme als je ECHT wilt. ALLES wat je ECHT wilt, GEBEURT!
En wat is dat nou voor bullshit man, dat je niet mag van je ouders? Blijven doorgaan, desnoods blijven komen met (wetenschappelijke) artikelen, overtuig ze verdomme als je ECHT wilt. ALLES wat je ECHT wilt, GEBEURT!

! 

Of die van g-men of sta ik op negeer