Fitness Seller

Contest Log Contest log SniperX (HST + Bulk)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sniper.. Ik vraag mezelf af of jij jezelf wel serieus neemt? Je ziet zelf toch ook wel dat op die foto geen ruk verandert is ten opzichte van je andere foto('s)? Je stats zijn om te lachen, ik bedoel.. 24kg benchen; 27,5kg squat. Bart Smit tilt nog meer! Dat deed ik ook, de eerste keer dat van mn hele leven dat ik in een gym kwam. Mn stats zijn tegenover de pro's hier niet geweldig, maar damn... Ik kan mezelf toch wel serieus nemen, ik ga ervoor.. Maar jij, wat denk je nu ECHT van jezelf? Vind je dat je goede progressie boekt? Vind je dat je lichaam verandert is? Ben je aangekomen? Shit zeg..

En wat is dat nou voor bullshit man, dat je niet mag van je ouders? Blijven doorgaan, desnoods blijven komen met (wetenschappelijke) artikelen, overtuig ze verdomme als je ECHT wilt. ALLES wat je ECHT wilt, GEBEURT!

Hij heeft het materiaal niet, dan kan het ook bijna niks worden.

Sniper, neem je een proeflesje of ga je daar gewoon voor een aantal maanden trainen?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.863
proeflesje

Je logje blijft gezellig; nu de kg's nog.;)
Je log is net zo verslavend als drugs/alcohol; je weet dat het slecht voor je is, maar ik moet af en toe ff kijken.
Morgen min. 200 op de grote 3...nee doe maar 150.:)

grappige is dat hij waarschijnlijk werkelijk minder weegt dan het begingewicht die hij opgaf voor the 30 pound challenge :D !
zo zonder enige kleren (of schoenen !!) en op een nuchtere maag gewogen.

Sniper...ik ga nog een keer mijn nek uitsteken.:headbang::splat::grumble::fire:
Je hebt 30kg. Dat is alleen interessant voor medleys.
Powerclean 5x25/PP 5x25/Sq 5x25/Shrugs 5x25/BOR 5x25/kuitheffen 10x25/GM 4x25
Dumbels: Staande pec dec 5x7/stiff DL 10x7/curl 10x7/kickbacks 6x7

Nog wat crunches en je hebt een FB-workout in 5 minuten gedaan.
Dit herhalen (bijv. 3x) met wisselende gewichten en je gaat en groeien en je verbetert direct je conditie.:)

En even off: mensen bezoeken echt je log niet zo vaak (1000x per dag ongeveer) omdat je zo goed bezig bent, maar omdat je alle positieve reacties negeert en alleen ingaat op randzaken. Wring je niet in allerlei bochten om excuses te verzinnen, maar ga er eens voor. Train voor mijn part 6x per week en 2x op een dag, maar zoals je nu bezig bent...kom op man. verzet je.
Mijn rug ligt half in puin, maar je hoort me toch ook niet constant klagen. Ik train gewoon 5-6x per week.
Sylvester Stallone maakt op zijn 58e nog een film waarbij hij 6x per week heeft getraind en de klappen in die film waren grotendeels echt.
Een beetje meer go for it and eat iron.;)

Laatst bewerkt:
Weer geen progressie... Waar gaat het heen met sniperx....

Het is goed dat je (zelf) progressie ziet.

Ga je nog iets met mijn tips doen??? Of die van g-men of sta ik op negeer??? Of die van vele anderen?

enige verschil wat ik zie is dat je buikspieren minder zichtbaar zijn, zal wel van al die cola en stroopwafels komen ;)

Ik wil een filmpje zien van je workout in die gym. Als je training daar zuigt, verdien je een permban. Dus toon inzet, film die shit en lift die gewichten.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.878
hoe schat jij je kansen in bij de contest sniper, denk je dat je gaat winnen?:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven