XXL Nutrition

Contest Log Contest log SniperX (HST + Bulk)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gaat goed hier... al naar de gym geweest? Of issie dicht omdat het te warm is.

Je hebt wel gelijk je borst knalt hem aardig omdat je abz niet aanspant. Ook de definitie in je front delts doet zijn zegje mee.
Het onderscheid in de drie koppen komt goed terug in je traingsschema. De accenten die je legt in piek van de biceps zijn ook mede terug te zien in de excentrieke manier van trainen.
Ik denk dat de 1x31 barbell curls daar mede verantwoordelijk voor zijn.

Krijg de indruk dat dit topic meer wordt gebruikt om iemand te demotiveren dan om hem op weg te helpen.
Laat die jongen lekker met rust en laat hem aan klooien zolang hij zich daar lekker bij voelt. Iedereen sport op zijn eigen niveau en of dat nou hoog of laag is maakt verder niets uit.
Al die goed bedoelde adviesen kan hij nu toch niets mee.

Ik voel me eigenlijk best goed bij het schema dat ik nu hanteer.. als ik in een gym kon trainen had ik allang 70 kg gesquat, 80 kg gedl'ed, 40 gebp'ed, etc.

Dan zal ik je maar uit je droom halen, dat lukt jou dus niet. Misschien 50Kg squat, 35 Bench en 60Kg DL

Veel succes vanmiddag sniper, ben alleen bang dat je niet aan benchen en dl'en toe komt, laat staan vrij squatten.

Dan zal ik je maar uit je droom halen, dat lukt jou dus niet. Misschien 50Kg squat, 35 Bench en 60Kg DL
Ook niet vrees ik.

Sorry Sniper maar dat extra gewicht gaat je nog vies tegenvallen. Je spieren zijn gewoon totaal niet gewend aan (veel) belasting dus zeggen dat je waarschijnlijk wel 80 kg zult kunnen squatten is wel erg optimistisch. Maar dat zul je zelf wel ondervinden.

Als je in ieder geval nu maar gewoon naar de sportschool kan en daar gewicht op je lifts gaat toevoegen, da's samen met een goed voedingsschema het belangrijkste.

Veel succes vanmiddag sniper, ben alleen bang dat je niet aan benchen en dl'en toe komt, laat staan vrij squatten.
Volgens mij ook niet idd, je gaat bij HealthCity een proefles nemen Sniper? Nou bereid je je dan maar voor dat zo'n instructeur je gewoon op een rits apparaten plant, en dat je 3x15 herhalingen mag maken. Met wat geluk mag je dan op het einde nog wat vrij dingen doen, maar misschien ben je dan al te vermoeid door die apparaten.

Ook niet vrees ik.

Sorry Sniper maar dat extra gewicht gaat je nog vies tegenvallen. Je spieren zijn gewoon totaal niet gewend aan (veel) belasting dus zeggen dat je waarschijnlijk wel 80 kg zult kunnen squatten is wel erg optimistisch. Maar dat zul je zelf wel ondervinden.

Als je in ieder geval nu maar gewoon naar de sportschool kan en daar gewicht op je lifts gaat toevoegen, da's samen met een goed voedingsschema het belangrijkste.

Volgens mij ook niet idd, je gaat bij HealthCity een proefles nemen Sniper? Nou bereid je je dan maar voor dat zo'n instructeur je gewoon op een rits apparaten plant, en dat je 3x15 herhalingen mag maken. Met wat geluk mag je dan op het einde nog wat vrij dingen doen, maar misschien ben je dan al te vermoeid door die apparaten.

Je kunt toch gewoon een proefles nemen zonder instructeur? Ik ben wel eens met een vriend van me mee geweest en toen hebben we gewoon samen getrained. Helemaal niets verplicht of wat dan ook.

Je kunt toch gewoon een proefles nemen zonder instructeur? Ik ben wel eens met een vriend van me mee geweest en toen hebben we gewoon samen getrained. Helemaal niets verplicht of wat dan ook.
Zou goed kunnen hoor, maar in de regel krijg je altijd les van zo'n instructeur.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.909
Het is geen echte 'proefles', het is gewoon mee met Terrorbok... ofwel, ze moeten me met rust laten zolang ik niets fout doe. Laat mij ook eens fatsoenlijk trainen zeg..

Het is geen echte 'proefles', het is gewoon mee met Terrorbok... ofwel, ze moeten me met rust laten zolang ik niets fout doe. Laat mij ook eens fatsoenlijk trainen zeg..
Ok dat hoop ik dan voor je :) Het is omdat je zei dat je een proefles ging doen, vandaar.

Psies, dan is het vandaag je kans om te knallen sniperx, zet hem op! En denk eraan als je daar bent he, dit is wat je wil. Ik verwacht dat je daar constant óf met een glimlach rondloopt, óf met een van pijn vertrokken gezicht de oefening uitvoert!

Psies, dan is het vandaag je kans om te knallen sniperx, zet hem op! En denk eraan als je daar bent he, dit is wat je wil. Ik verwacht dat je daar constant óf met een glimlach rondloopt, óf met een van pijn vertrokken gezicht de oefening uitvoert!
Vooral dat laatste als je een te zware deadlift wilt uitvoeren :D

Maar zet 'm op pik! En ook goed voedingsschema opstellen, het gaat nog wel iets verder dan simpelweg ''vreten als een beest''. Als je een schema naast je hebt liggen weet je ook precies wat je binnenkrijgt en wat je eventueel nog niet hebt gegeten, zo heb je gewoon een duidelijk overzicht en kun je pas echt gaan gainen. Steeds alles op de gok doen gaat gewoon geen fl**ker opschieten.

En dan goed trainen (en ook al is in zo'n HC wss geen squatrek, je kunt er toch wel fatsoenlijk iets doen), en over een half jaartje nog eens een progressiefoto posten. Wedden dat je dan wél echt flinke progressie ziet en alle hatelijke reacties veranderd zijn in niets meer dan lof? ;)

Aah, veel succes sniper! :D Eindelijk lekker heffen in een gym!

Misschien kan je filmen? Dan weet je ook al of je uitvoering goed is of niet;)

Succes sniper!
Laat ff weten hoe het was :)

Ja dat wil ik ook wel weten!

Haha ik wacht in spanning, een filmpje zou geniaal zijn.

oow Sniper, luister alstjeblieft eens naar G of naar Dumba.. Doe het voor mij.. Je zet jezelf knap voor lul..

Citaat:
Origineel gepost door g-men [Afbeelding niet meer beschikbaar]
Alsof je mag deadliften in een Healthcenter.

Komt niet echt overeen met de houding die jij tegenover je ouders hebt.

Citaat:
Origineel gepost door gta4jwz [Afbeelding niet meer beschikbaar]
nee je kan beter bij kins gym gaan trainen

Train je daar? Mag ik niet eens van m'n ouders :o.. ze zeggen dit: "Veel tuig daar, en daar pas jij niet tussen" (Is ook zo)

Ik voel me eigenlijk best goed bij het schema dat ik nu hanteer.. als ik in een gym kon trainen had ik allang 70 kg gesquat, 80 kg gedl'ed, 40 gebp'ed, etc.

volledige speculatie.

Wat ik wil zeggen sniper... You Are Pathetic!!:exactly::exactly::exactly:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven