MuscleMeat

Contest Log Contest log SniperX (HST + Bulk)

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.881
Ga je nog iets met mijn tips doen??? Of die van g-men of sta ik op negeer??? Of die van vele anderen?

Ik voel me eigenlijk best goed bij het schema dat ik nu hanteer.. als ik in een gym kon trainen had ik allang 70 kg gesquat, 80 kg gedl'ed, 40 gebp'ed, etc.

Ik voel me eigenlijk best goed bij het schema dat ik nu hanteer.. als ik in een gym kon trainen had ik allang 70 kg gesquat, 80 kg gedl'ed, 40 gebp'ed, etc.

Er zit een verschil tussen je goed voelen bij een schema en een schema hanteren dat goede groei verzorgt, maar zelf weten, want je verspilt hierdoor een paar jaar die je voorsprong zou moeten geven t.o.v. mensen die op hun 16e-20e beginnen.;)

• #1.884
Er zit een verschil tussen je goed voelen bij een schema en een schema hanteren dat goede groei verzorgt, maar zelf weten, want je verspilt hierdoor een paar jaar die je voorsprong zou moeten geven t.o.v. mensen die op hun 16e-20e beginnen.;)

Dat snap ik wel, maar als ik in een gym kon trainen en gewichten zou neerzetten als 50 kg squat, dan zou niemand nog klagen...

Dat snap ik wel, maar als ik in een gym kon trainen en gewichten zou neerzetten als 50 kg squat, dan zou niemand nog klagen...

Klopt, maar je kunt ook net doen alsof je grotere gewichten bezit door bv 25x20 sq te doen, 30x20 DL en 15x20 BP.
Je shockt je lichaam nu niet, want geloof me...jouw lichaam weet van te voren welke gewichten er komen, omdat je zelden varieert.

Wie weet trommel ik een klein legertje op Sniper.. en bezorg ik je de winst in de competitie.

• #1.887
Hmm thanks, ik wil best meer reps gaan doen, maar werkt dat juist niet averechts? Ik bedoel, 3x25 is niet weinig..

Hmm thanks, ik wil best meer reps gaan doen, maar werkt dat juist niet averechts? Ik bedoel, 3x25 is niet weinig..

Daarmee krijg je echt meer spierinhoud/conditie. Later als je gewichten erbij koopt kunnen die reps naar beneden. Eerst moet je gewend raken aan lifts.
BV BP 15x20/10x25/5x30 zijn ook 3 sets, maar 30hh.
DL 25x20/15x25/5x30 45hh

Kun je zelf een beetje invullen.:)
Suc6. Ik ga even 2.500 hh voor de onderarmen doen:)

3x25 is t*ring weinig

Morgen min. 200 op de grote 3...nee doe maar 150.:)

150 is sowieso veel te veel.

Het is sowieso niet slim om gelijk te gaan pieken, terwijl zijn techniek ontzettend slecht is op alle lifts.

- Deadlift filmpje zegt genoeg
- Squatten met 20kg is iets heel anders dan met 60kg
- Bankdrukken doet die op zn bed, dat is niet te vergelijken met een normale bench

Ga gewoon wat aanrommelen daar Sniper, wellicht bevalt het je en ga je ondanks al het gekanker van je ouders er toch trainen.

Succes in ieder geval.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven