XXL Nutrition

Controle upper/lower schema

Bezoekers in dit topic

Anoniem153499

Cool Novice
Lid geworden
29 apr 2016
Berichten
76
Waardering
90
Lengte
1m76
Massa
84kg
Vetpercentage
14%
Beste mede sporters,

Ondertussen ben ik weer toe aan een nieuw trainingsschema, en een upper/lower beviel mij hartstikke goed dus bij deze weer eentje. Maar ik vroeg mij af of het schema zo goed is of dat ik eventueel wat aan zou moeten passen. Alvast bedankt.

Maandag: Lower body A
Squat: 3/4x 6-8
Barbell lunges: 4x 10/12
Romanian deadlift 3x8/12
Leg extension: 3x8/12
Seated calve raises: 3x20
Hanging leg raises: 3xmax
100 crunches

Dinsdag: Upper body A
Bench press: 4x 6/8
T-Bar row: 4x6/8
Cable Flye: 3x10/12
Lat pulldown: 3x8/12
Upright row: 4x 6/10
Face pull: 3x 10
Rope pushdown 3x10
Barbell curl :3x12


Donderdag: Lower body B
Deadlift 4x4/6
Front squat: 4x 6/10
Leg Press: 3x10/12
Leg Curl: 3x8/12
Calve press (leg press) 3x20
Dumbell side raises: 3x20
Hanging leg raises: 3xmax

Vrijdag: Upper body B
Bent over Row: 4x6/8
Incline Bench press: 4x6/8
Seated Row: 3x8/12
Dumbell pullover: 3x10/12
Upright row 3x10/12
Dumbell shrugs:3x8/10
Close grip bench press 3x10
Rope hammer curl: 3x10
 
Laatst bewerkt:
Dit soort schema's is meestal een kwestie van proberen&tweaken.

Ik zou wel bij 1 van de 2 UB dagen de volgorde borst/ rug omdraaien. Er is zeker wat armen betreft een aardige overlap kwa gebruik(Zeker de triceps) en altijd beginnen met borst betekend dat je altijd rug start met "vermoeide" armen.

UB A zit veel tussen wat de voorkant schouder belast (Ik tel even snel 5 oefeningen)

Bij LB zou ik de SLDL vervanger door de RDL
 
Dit soort schema's is meestal een kwestie van proberen&tweaken.

Ik zou wel bij 1 van de 2 UB dagen de volgorde borst/ rug omdraaien. Er is zeker wat armen betreft een aardige overlap kwa gebruik(Zeker de triceps) en altijd beginnen met borst betekend dat je altijd rug start met "vermoeide" armen.

UB A zit veel tussen wat de voorkant schouder belast (Ik tel even snel 5 oefeningen)

Bij LB zou ik de SLDL vervanger door de RDL

Beste 3XL,

Ik heb mijn schema aangepast,
de SLDL heb ik vervangen voor de RDL, en bij 1 van de upper body's begin ik met de rug. Nu hoop ik ook dat bij de eerste upperbody er veel minder belasting van de (voorkant) schouder belast. Het is nu een kwestie van uit proberen welke oefeningen en schema's het beste werken natuurlijk. Maar hiervoor ben ik voor het eerst begonnen met een upper/lower schema, en dat bevalt me vrij goed. Dus ik probeer elke 8 weken het schema te veranderen om de spieren aan te spreken. En elke keer weer leuke oefeningen die met het vorige schema er niet meer in pasten.

Danny
 
Back
Naar boven