MuscleMeat

Controle voedingsschema 1e Cut periode

nuenen

Novice
Waardering
0
Lengte
1m88
Massa
91kg
Vetpercentage
18%
Hallo iedereen,

Al een tijd neus ik rond op dit forum en heb behoorlijk veel onderzoek gedaan. Ik fitness nu ongeveer een jaar, ben 12 kilo afgevallen en wordt steeds fanatieker.

Zo ook in mijn voeding. Ik merk dat ik op een punt kom waar dit belangrijker wordt. Ik ben op dit moment 90 kilo en met vetpercentage ligt rond de 17 a 18%. Op basis hiervan wil ik gaan cutten om minder vet te krijgen, maar niet teveel vet te verliezen.

Dit is mijn eerste voedingsschema, en omdat ik weet hoe belangrijk voeding in de cut is om geen spieren te verliezen vraag ik jullie om eens naar mijn schema te kijken. Ik heb serieus onderzoek gedaan, veel gelezen op dit forum en delen uit burn the fat, feed the muscle. Ik ben nu denk ik ruim 1 tot 2 weken bezig geweest voor dit schema.

Dagelijkse behoefte in de cut op 3000kcal gezet. Verhouding E/K/V/ op 40/40/20 proberen te houden.

Bedankt voor al jullie reacties!! ik ben benieuwd of ik in de goede richting zit na alles wat ik gelezen heb

Bijlagen

Ik zie 1 foutje. 50 gram havermout is 186 calorieën

Ik zou 40/30/30 aanhouden, toch wat idealer verhoudingen.

Met 40/40/20 krijg je net iets teveel onnodig eiwit binnen, kun je beter wat extra vet binnen krijgen.
Dat heeft alleen maar een positieve bijdrage aan je testosteron.

Woon je in Nuenen?

Terug
Naar boven