MuscleMeat

Core Burner??

Ik heb ze allemaal ff opgezocht dit is ongeveer waar ik op stuitte en de dragonflags zag er best intens uit.

Side bend - Buig de buik tot tegenovergesteld richting van de dumbbell tot een kleine stretch wordt gevoelt

Leg Raise - Ga bij een incline bank of op een apparaat staan trek knieen op tot torso hoogte

Crunch - Zorg er voor dat je hoofd stil blijft, kijk recht vooruit. Alleen de schouderbladen komen bij het teruggaan op de grond.

Plank Holds - Zet het lichaam strak hoofd naar de grond rug omhoog zodat buikspieren worden gebruikt.

Dragonflags - (gevorderd) trek je lichaam en voeten tot recht boven je hoofd

Voor mensen die dit ook willen doen om een goede core te krijgen of buikspieren het ziet er zwaar uit en ik kan niet wachten tot ik er mee aan de slag kan.
Wil je de oefening met videobeeld nog even nalezen of nakijken kijk dan op

www.ExRx.net

Daar staan alle oefeningen goed beschreven.

Dat klopt wel ong. maar met legraise bedoelde ik eigenlijk aan een optrekstang gaan hangen en je benen tot die stang tillen, dat is een stuk zwaarder.

---------- Toegevoegd om 21:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:45 ----------

Ja tuurlijk ik zal even deze oefeningen opschrijven en kijken hoe wat gaat dan kan ik deze erbij voegen.

---------- Toegevoegd om 10:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:38 ----------

Hoe vaak denk je dat ik dat per week effectief erbij kan voegen na elke training??

Ik denk dat het er een beetje vanaf hangt hoe zwaar je het maakt.
Je kan het beste denk ik circ. 4 oefeningen kiezen en dan dat circuitje 3x herhalen.

en dat dan bijvoorbeeld 2 of 3x per week doen.

• Topic Starter Topic Starter
Dieet impliceert dat het tijdelijk is. Gewoon een goede voedingsschema en cardio erbij.

---------- Toegevoegd om 19:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:49 ----------

Verantwoord cardio is het antwoord.
Hartslag naar fatburn regio op een nuchtere maag.
Niet meer dan 45 min anders ga je spier verbranden.

Ow en doe cardio na training of in de ochtend. Ervoor lijkt me geen goed idee.

Waarom is ervoor eigenlijk niet zo best dan push ik me toch juist meer of zie ik dat verkeerd en trouwens iedereen bedankt voor de goeden adviezen.
Ben Gister begonnen met de cardio via de crosstrainer 30 min op 140 watt gem/20 km/u Afstand 9.65 km
Vandaag crosstrainer 30 min 198 watt gem/21.3 km/u afstand +/- 10 km

Was wel zwaar maar bij de 20 min vondt ik het heerlijk.Als ik bepaalde tijd erop zit kan het me niks meer schelen ofzo maar dan gaat het gewoon heerlijk lekker dat brandende gevoel in me benen.

je kan best cardio doen voor de training als je prioriteit ligt bij afvallen

Terug
Naar boven