AndroidHealthClinic

Anavar of iets anders? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Image1460633887.548292.jpg
 
Hoeveel kcal eet je per dag?
2500 ofzo maar ik wil ook geen kast worden e ik wil gewoon ietsje meer. Daarom snap k niet dat iedereen zo flipt :s kwil gwn dat mn schouders net ietsje gemakkelijker groeien
 
2500 ofzo maar ik wil ook geen kast worden e ik wil gewoon ietsje meer. Daarom snap k niet dat iedereen zo flipt :s kwil gwn dat mn schouders net ietsje gemakkelijker groeien

Je lijkt wel een vrouw met deze opmerking :roflol:

Ik wil niet aan Bodybuilding doen want dan word ik te mannelijk :o
 
Anavar bevat geen kcal dus gaat jou niks brengen. Eten moet je. Succes.
 
Laat me je even verbeteren:
Ik wil er niet fake & opgespoten uit zien zoals velen ;) een beetje is genoeg, ziet er meer naturel uit.
Nu jij
Je lijkt wel een vrouw met deze opmerking :roflol:

Ik wil niet aan Bodybuilding doen want dan word ik te mannelijk :o
 
Hoezo zou ik geen kennis van voeding en training hebben? Omdat ik maar 14kg ben bijgekomen en nog altijd maar 63 weeg? Dat heeft met andere factoren te maken gehad ;)

Omdat je niet verder komt dan 63kg. Als je van eten niet aankomt waarom zou je dat van AAS wel doen dan?
 
Laat me je even verbeteren:
Ik wil er niet fake & opgespoten uit zien zoals velen ;) een beetje is genoeg, ziet er meer naturel uit.
Nu jij

Nou daar heb je geen Anavar voor nodig, wel meer eten..

Godverdomme is dat nou zo moeilijk te begrijpen? :roflol:
 
Laat me je even verbeteren:
Ik wil er niet fake & opgespoten uit zien zoals velen ;) een beetje is genoeg, ziet er meer naturel uit.
Nu jij

Je keurt nu dus eigenlijk mensen die aan de AAS zijn af, maar zelf wel var willen gebruiken. Wat is het internet toch mooi..
 
Je keurt nu dus eigenlijk mensen die aan de AAS zijn af, maar zelf wel var willen gebruiken. Wat is het internet toch mooi..

Man man man :D The doorway for idiots to the public :o
 
:popcorn: god was is deze smiley vaak inzetbaar. lovin it
 
Je keurt nu dus eigenlijk mensen die aan de AAS zijn af, maar zelf wel var willen gebruiken. Wat is het internet toch mooi..
Nope ik keur het zeker niet af, voor mij hoeft het gewoon niet veel te zijn & daarom leek Var me wel iets aangezien dit een zeer lichte kuur is
 
Man man man :D The doorway for idiots to the public :o

Leer lezen. Opgespoten & er fake uit zien is nog wel net een stapje verder dan de lichtste kuur willen gebruiken die er bestaat, puur voor wat schouders te kweken ;)

Ik raak jullie precies dicht bij het hart hahah
 
Leer lezen. Opgespoten & er fake uit zien is nog wel net een stapje verder dan de lichtste kuur willen gebruiken die er bestaat, puur voor wat schouders te kweken ;)

Ik raak jullie precies dicht bij het hart hahah

Het kan mij echt niet schelen wat jij opgespoten vind of niet.. Je komt hier zonder ingelezen te zijn en hebt verkeerde verwachtingen van een product. Daarnaast maak je jezelf dingen wijs die niet waar zijn. Kortom, je raakt ons niet bij het hart, maar we proberen wat verstand in die botte kop van je te stampen.
 
Je moet gewoon verstandig zijn man, je bent jong, te licht en je hebt weinig verstand van zaken. Een pilletje gaat je echt niet helpen.
 
Het kan mij echt niet schelen wat jij opgespoten vind of niet.. Je komt hier zonder ingelezen te zijn en hebt verkeerde verwachtingen van een product. Daarnaast maak je jezelf dingen wijs die niet waar zijn. Kortom, je raakt ons niet bij het hart, maar we proberen wat verstand in die botte kop van je te stampen.
Moet je eens 1 ding opnoemen wat ik mezelf wijs maak buiten dat ik denk dat ik niet boven de 70 kom zonder AAS. Het zal wel zo zijn dan, maar geen zin om eerst nog 2 jaar te trainen. Daar is mn kop idd te bot voor
 
Je moet gewoon verstandig zijn man, je bent jong, te licht en je hebt weinig verstand van zaken. Een pilletje gaat je echt niet helpen.

Ken toch figuren die eerst maar een 65kg wogen & zijn gaan kuren & er zeeeer goed uit zien ;) zij hadden er idd ook eerst veel meer uit kunnen halen en toch verdiepten zich meteen in zwaardere anabolen.
Bovendien train ik al een paar jaar & waren zij pas net begonnen.
Dus ik bedoel maar hoe 'stom' ben ik als ik de lichste kuur wil nemen na een paar jaar in vergelijking met sommige andere die al helemaal geen geduld hebben. Tis niet zo dat ik er niks voor over heb gehad e ben nu eenmaal een hardgainer & ja ok een paar kilo kan naturel ook nog wel, maar heb zo al 14kg opgebouwd & na een paar jaar trainen vind ik 't wel tijd worden
 
Maar waarvoor kom je eigenlijk hier? als je alles al weer na al die trainingservaring en die 14KG die je gewonnen hebt? Volgens mij weet je alles al :o
 
Ik zie alleen maar excuses. Je vraagt om advies, dit is het advies: begin niet aan die troep, maar begin met eten en leer ergens voor te werken. Je hebt het niet nodig en kan zonder dit jaar nog 10kg aankomen.
 
Back
Naar boven