MuscleMeat

Cpu 100%

LotusCode

Dutch Bodybuilder
Waardering
44
Lengte
1m76
Massa
78kg
Gegroet,

Mijn cpu staat constant op 100%, echter als ik in taakbeheer ga kijken en bij processen alles optel kom ik maar aan 10 - 30. Ik heb al met spybot gescant maar die heeft niets gevonden. Heb dit probleem al meer dan een week en het begint stilletjes aan erg frustrerend te worden :p. Heeft iemand een idee hoe dit op te lossen is?

Much obliged

Taakbeheer -> Prestaties -> broncontrole en daar vind je een gedetailleerder overzicht. (vanaf Windows Vista of zo :P)

---------- Toegevoegd om 23:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:12 ----------

Trouwens, de reden waarom je nu niet de proces(sen) ziet die je cpu volledig opslurpen is omdat je via taakbeheer (zoals jij het gecontroleerd hebt) alleen maar de processen ziet met een grafische interface. ;) (edit: althans, zoiets herinner ik mij. Als ik het fout heb hoor ik het wel)

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Taakbeheer -> Prestaties -> broncontrole en daar vind je een gedetailleerder overzicht. (vanaf Windows Vista of zo :P)

---------- Toegevoegd om 23:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:12 ----------

Trouwens, de reden waarom je nu niet de proces(sen) ziet die je cpu volledig opslurpen is omdat je via taakbeheer (zoals jij het gecontroleerd hebt) alleen maar de processen ziet met een grafische interface. ;) (edit: althans, zoiets herinner ik mij. Als ik het fout heb hoor ik het wel)

Held :D

Weer iets bijgeleerd. Het ging trouwens om applemobiledeviceservice.exe.
Alles gaat terug perfect nu, bedankt.

Laatst bewerkt:
Het is al opgelost maar had je ook processen van alle gebruikers aan gevinkt, dan komen er ook nog een hoop bij.

Niet perse.

Heb ik last van op het moment dat ik mn cam aan doe, staat ook niks bij taakbeheer idd.
zal eens kijken aan welk proces het dan ligt

Terug
Naar boven