MuscleMeat

Crashen met chrash strongman uitprobeersels

Zou wel goed kunnen hoor,
Al lukken die 1rm‘s meestal alleen maar op een heel goede dag, na goed wat rust.
Ja kan ook niet anders haha.. Maar een BW ohp is al meer dan voldoende om eerst te halen. Eerst mijn 5 x 5 laten vastlopen en dan toch eens testen mss..

Je gaat goed vooruit op de OHP :lifter:

Die squat geloof ik wel maar de rest :P

Screenshot_20201009-203439_Chrome.jpg

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.148
Was hier nog niet in. :)

Ben je je blast al begonnen? Hoeveel deca was je van plan naast test te zetten?

• #2.150
Was hier nog niet in. :)

Ben je je blast al begonnen? Hoeveel deca was je van plan naast test te zetten?
Nope, eerst nog even naar de 100kg cutten. Midden/eind december hoop ik te beginnen. Alles staat wel voorradig en het begint te kriebelen, maar op het moment nog wat te vet voor een bulk-blast. Test minimaal 500 en deca hetzelfde of zelfs iets meer, ben ik nog niet helemaal over uit.

Nope, eerst nog even naar de 100kg cutten. Midden/eind december hoop ik te beginnen. Alles staat wel voorradig en het begint te kriebelen, maar op het moment nog wat te vet voor een bulk-blast. Test minimaal 500 en deca hetzelfde of zelfs iets meer, ben ik nog niet helemaal over uit.
Verleidelijk maar je doet er verstandig aan om het nog ff uit te stellen denk ik. Al helemaal met zo'n stack als test deca. Voor je het weet sta je op 35% door het vocht hehe.

• #2.152
Verleidelijk maar je doet er verstandig aan om het nog ff uit te stellen denk ik. Al helemaal met zo'n stack als test deca. Voor je het weet sta je op 35% door het vocht hehe.
Zelfs lk naar 100kg cut ga ik nog moeten opletten geen vocht ballon te worden vrees ik, maar nu is het idd zeker nog wat te vroeg :p

Ik ben heb die oh en dl wel gehaald, maar ik was dik dus telt niet ? :P

Leuke calculators om de avond mee te vullen :D

• #2.155
100kg voeding laten leveren via megafoodstunter.nl
Zeker niet ontevreden, schnitzel, worsten, een shitload magere ham, omeletten... voor 100e
14EC9561-9BF1-4770-8C1A-56D1CF7858EB.jpeg

Laatst bewerkt:
hier zit ik ook al een tijdje op te azen ,let me know als het good to go is ,bro

En je moet wel een flinke vriezer hebben

Terug
Naar boven