HardcoreMachine
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 3.698
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 119kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik twijfel ook al een tijdje om eens te bestellen maar als het dan crap is zit je er mooi mee.hier zit ik ook al een tijdje op te azen ,let me know als het good to go is ,bro
Dan pleur je het toch gewoon bij die andere zooi in de tuin?Ik twijfel ook al een tijdje om eens te bestellen maar als het dan crap is zit je er mooi mee.

Ik twijfel ook al een tijdje om eens te bestellen maar als het dan crap is zit je er mooi mee.

HeerlijkOndanks dat 99% van dbb een hekel heeft aan filmpjes van kinderen, ga ik het toch posten vind ik deze toch wel mega

Sommige kinderen staan nu eenmaal voorHeerlijk
Toen vorige week mijn schoonfamilie op bezoek was keken ze verschrikt op toen ik op mijn telefoon een metal playlist speelde voor Damian en hij er rustig van werd![]()

Zijn toch van die kleine trots momentjes dit, vind dat ze al best ritme en moves heeft voor een kleutertje

Hoe en hoelang heb je gedeload?poging bench, weer een dikke fail op 135. Trainen lukt de afgelopen weken echt niet goed, kracht en energie neemt ook af ondanks toch al enkele deload en rust dagen,
wat denken jullie, trainen een weekje of 2 los laten? Normaal ontspan ik door te trainen nu krijg ik er veel extra stress van.
een dag of 5 volledig niet getraind het laatst, voor de rest sindsdien alleen maar het minimale werk verzet, steeds heel tegenvallend
Denk dat je niet vrolijk wordt van het minimaliseren van je werkload na je deload. Misschien een volle week wat anders gaan doen? Proberen om een week geen barbell aan te raken en even twee pomp workouts inplannen, desnoods een andere sport, paar keer een uurtje fietsen of wandelen.een dag of 5 volledig niet getraind het laatst, voor de rest sindsdien alleen maar het minimale werk verzet, steeds heel tegenvallend
Ff een weekje of 2 pompen?Gewoon ff de intensity verlagen en een tikje meer volume. Zou niet volledig stil liggen. Maar das eigen keuze.