Fitness Seller

Crashen met chrash strongman uitprobeersels

Dat scheelt veel geld zo maar eens wat bestellen thanks voor de tip :D

Ik twijfel ook al een tijdje om eens te bestellen maar als het dan crap is zit je er mooi mee.

het is vaak/allemaal diepgevroren voedsel met een verlopen tht datum,hoeft niet slecht te zijn maar ik weet
dat er in de voedselindustrie vaak gerommeld word met invriezen ,ontdooien en weer invriezen

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.165
Echt heel veel vlees voor het geld, de soezen, ijs en broodjes zijn in ieder geval al door het hele gezin goed gekeurd, hebben een deel aan de buren en mijn ouders geschonken omdat het in 1grote en 2kleine vriezers niet allemaal past. Tot nu toe een dikke meevaller en enorm veel geld bespaard.
Even bb gerelateerd, de voedingswaarde staan niet overal op vermeld, voor mij geen probleem maar voor mensen die echt in to preppen en kcal tellen zijn mss wel een puntje

op internet hadden we veel negatieve review gelezen over slechte levering of producten tekort. De leverancier bij ons was zeer sympathiek en binnen de afgesproken tijd. Ik heb niet nagewogen of het echt 100kg is maar aan de hoeveelheid te zien wel, niks te klagen voor 100e, is meestal nog geen halve kar vol en dan moet ik ook het nog eens zelf gaan halen :p

Laatst bewerkt:
  • #2.166
proberen te trainen zojuist, squat dag vandaag, fail bij 130kg. Ik kwam gewoon niet meer omhoog bij rep 1. Morgen opnieuw en tel deze niet mee :)
vandaag een schoorsteen af gaan breken om wat bij te beunen, beetje weinig gewoon de afgelopen tijd :s mja,
Ondanks dat 99% van dbb een hekel heeft aan filmpjes van kinderen, ga ik het toch posten vind ik deze toch wel mega

Laatst bewerkt:
Ondanks dat 99% van dbb een hekel heeft aan filmpjes van kinderen, ga ik het toch posten vind ik deze toch wel mega
Heerlijk :heart:

Toen vorige week mijn schoonfamilie op bezoek was keken ze verschrikt op toen ik op mijn telefoon een metal playlist speelde voor Damian en hij er rustig van werd :D

• #2.168
Haha zalig de kleine!

Falling away from me blijft een dikke schijf me dunkt

• #2.172
5/3/1 session
Date: Monday, 12 October 2020
Duration: 00:43:52

Warmup sets Squat
----------------------------
✔︎ 5 x 70.0
✔︎ 5 x 90.0
✔︎ 3 x 100.0

Main sets Squat
✔︎ 5 x 130.0
✔︎ 3 x 145.0
✔︎ 3 x 160.0

fat bar deadlift
✔︎ 3 x 120.0
✔︎ 1 x 140.0

leg extensions
✔︎ 20 x 20.0
✔︎ 15 x 20.0
✔︎ 15 x 20.0
✔︎ 15 x 20.0
✔︎ 15 x 20.0
✔︎ 15 x 20.0

static holds
✔︎ 1 x 100.0
✔︎ 1 x 100.0

squat had iets meer ingezeten. Kreeg het idee 4de rep paused te proberen, dat lukte toch nog niet, mja, 3x160 is al een stukje beter dan enkele maanden geleden.

Beslist tot na de komende kuur even geen alcohol meer te drinken. Word de laatste tijd weer wat te veel. Ik heb elke jaar wel een “alcoholpauze” van enkele weken, is het daarna ook weer een stuk lekkerder :p

Ja ik zit nog te wachten op die alcoholpauze dat ik door de week niets meer drink tot aan begin van de zomer :p

• #2.174
poging bench, weer een dikke fail op 135. Trainen lukt de afgelopen weken echt niet goed, kracht en energie neemt ook af ondanks toch al enkele deload en rust dagen,

wat denken jullie, trainen een weekje of 2 los laten? Normaal ontspan ik door te trainen nu krijg ik er veel extra stress van.

poging bench, weer een dikke fail op 135. Trainen lukt de afgelopen weken echt niet goed, kracht en energie neemt ook af ondanks toch al enkele deload en rust dagen,

wat denken jullie, trainen een weekje of 2 los laten? Normaal ontspan ik door te trainen nu krijg ik er veel extra stress van.
Hoe en hoelang heb je gedeload?

• #2.176
Gewoon ff de intensity verlagen en een tikje meer volume. Zou niet volledig stil liggen. Maar das eigen keuze.

een dag of 5 volledig niet getraind het laatst, voor de rest sindsdien alleen maar het minimale werk verzet, steeds heel tegenvallend
Denk dat je niet vrolijk wordt van het minimaliseren van je werkload na je deload. Misschien een volle week wat anders gaan doen? Proberen om een week geen barbell aan te raken en even twee pomp workouts inplannen, desnoods een andere sport, paar keer een uurtje fietsen of wandelen.
Andere variabelen die misschien invloed hebben? Slaap, cafeïne-inname, werk, kinderen, voeding?

Wat zou de oorzaak kunnen zijn? Psychologisch wellicht?

• #2.180
Terug
Naar boven