Burrito
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 3.290
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Slaap is goed want ik ben steeds moe, cafeine minstens 1,5gr per dag om de dag door te kunnen komen, kinderen druk, school vergt enorm veel omdat ik het niet gewoon ben, weekenden zitten stampvol en dronk tot afgelopen zondag veel te veel om toch maar wat rust te vinden
Ja maar niet overdrijven. Of Ff wat andere variaties doen ook altijd deugt. Zo pak je normaal gezien zoiezo wat minder gewicht en herstel je terwijl je toch finctioneel bezig blijft en bouwt.
Best veel. Misschien even afbouwen, en tolerantie verlagen?cafeine minstens 1,5gr per dag om de dag door te kunnen komen
mja, ik zit nu dagen achter de pc lessen te volgen, echt wel killing voor iemand met adhd, daarbij super veel verslagen, weeral achter de computer, ondertussen blijft de tuin verwilderen :s Vind de drive ook helemaal niet om te trainen. Steeds met tegenzin (tenzij ik een fles cava op heb)Damn maatje.
Gaat er misschien iets anders niet lekker? Als je je deload achter de rug hebt zou ik toch weer rustig aan opbouwen.
Niet alleen killing voor adhd'ers, vind het ook verschrikkelijk. Heb je 100% online?mja, ik zit nu dagen achter de pc lessen te volgen, echt wel killing voor iemand met adhd, daarbij super veel verslagen, weeral achter de computer, ondertussen blijft de tuin verwilderen :s Vind de drive ook helemaal niet om te trainen. Steeds met tegenzin (tenzij ik een fles cava op heb)
maar ik weet wel als ik nu echt tijdelijk stop met trainen ik daar daarna enorm veel spijt Van ga hebbempn
mja, ik zit nu dagen achter de pc lessen te volgen, echt wel killing voor iemand met adhd, daarbij super veel verslagen, weeral achter de computer, ondertussen blijft de tuin verwilderen :s Vind de drive ook helemaal niet om te trainen. Steeds met tegenzin (tenzij ik een fles cava op heb)
maar ik weet wel als ik nu echt tijdelijk stop met trainen ik daar daarna enorm veel spijt Van ga hebbempn
Denk grotendeels welWat zou de oorzaak kunnen zijn? Psychologisch wellicht?
Werkload flink omlaag gooien of dit inderdaad ^, niet te vasthouden aan je voorgeschreven progressieve intensiteitik zou niet stoppen. Misschien ff tijdje lekker vrij trainen. Geen schema maar gewoon lekker volle bak er tegenaan?
Zet’m op hè C![]()
Voeding is een heel stuk omlaag gegaan kwa kcal en een stukje gezonder dan tijdens de bulk. Val ook langzaam wat af, maar ik zit zeker niet heel laag in kcal5/3/1 heeft toch al een standaard deload? I kzie zelf geen toegevoegde waarde in extra deloads tenzij je pijntjes hebt. Zeker niet niks doen, eventueel wat rustiger aan.
Hoe is je voeding?
Denk idd dat stress veel meespeeltJe hebt gewoon even wat teveel stress man. Overkomt de beste! Staar je niet blind op mindere gewichten, desnoods bouw je gewoon weer op van een aantal weken terug, waardoor je de sets en reps weer haalt en dus weer die motivatie ondervind van het lukken van een training.. Negatieve stress van trainen kan alleen maar nefast zijn.
Gelukkig nog niet, dagen “on campus” vind ik best leuk en kan ik goed volgen, dagen online zijn een rampNiet alleen killing voor adhd'ers, vind het ook verschrikkelijk. Heb je 100% online?
idd, stoppen is ook geen oplossing, ik denk even op de rustige dagen gewoon de oefeningen doen die ik leuk vind (fullbody)ik zou niet stoppen. Misschien ff tijdje lekker vrij trainen. Geen schema maar gewoon lekker volle bak er tegenaan?
Zet’m op hè C![]()
Ja, het brood en de gebakjes zijn heel lekker, de worsten een beetje smaakloos maar wel ok, schnitzels zijn lekkerAls ik het goed herinner had jij toch een shitload aan vlees besteld? Heb je inmiddels al van gegeten en heb ik de review gemist of..?

Denk ook aan zoiets, wel beetje kettlebelwerk, beetje boksen, beetje licht dumbellwerk en wat spelen met het materiaal dat hier ligt en ik anders nooit gebruik, meer cardio dan kracht.Ik heb nu 2 weken volledige pauze ,ging van pijntje na pijntje en van oververmoeidheid naar oververmoeidheid,nu eerst volledig herstellen en dan weer voorzichtig beginnen ,je verliest natuurlijk iets kracht en vorm maar dat is er heel snel weer bij,is rigoureus maar werkt soms beter dan blijven door sukkelen
Ik denk dat mijn lever de geest geeft met wodka