XXL Nutrition

Crashen met chrash strongman uitprobeersels

Slaap is goed want ik ben steeds moe, cafeine minstens 1,5gr per dag om de dag door te kunnen komen, kinderen druk, school vergt enorm veel omdat ik het niet gewoon ben, weekenden zitten stampvol en dronk tot afgelopen zondag veel te veel om toch maar wat rust te vinden

Tijdje rustig aan doen vriend. Zelf heb ik al 3 weken een lagere intensiteit (deload), omdat ik momenteel te kampen heb met verschillende zaken. Merk dat ik steeds meer motivatie krijg om weer goed te trainen en de training gaan ook steeds beter.

Werkload flink omlaag gooien of dit inderdaad ^, niet te vasthouden aan je voorgeschreven progressieve intensiteit :thumb:

Agree!

Minder cava, meer vodka.

Fixed.

Ook een goede oplossing. :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.202
Stageplaats voor de komende 2j gevonden met aanbieding van vast contract als de stage goed verloopt, weer een hoop stress minder. Sollicitatie via zoom was maar raar. Bedrijf heeft fabrieken op Korte fietsafstand van ons huis, spaart bergen tijd.

Stageplaats voor de komende 2j gevonden met aanbieding van vast contract als de stage goed verloopt, weer een hoop stress minder. Sollicitatie via zoom was maar raar. Bedrijf heeft fabrieken op Korte fietsafstand van ons huis, spaart bergen tijd.

proficiat maatje!

Das mooi nieuws. Proficiat

Gefeliciteerd man! Hoe zeggen ze dat in het Belgisch?

Kijk, dat is beter nieuws!

Goud! Gefeliciteerd!

Gefeliciteerd man :)

Congrats!

Gefeliciteerd!!

Gefeliciteerd! Wat voor soort bedrijf als ik vragen mag?

Gefeliciteerd!
Rondom die stress. ..tips van hierboven....iets minder zwaar,iets minder volume en minder frequent trainen...Focus op herstel zetten:goed eten en slapen en alledaagse stress proberen te minderen...dan voel je op termijn wel weer aan wanneer je weer gas kunt geven!

Ik weet overigens niet of in jou geval gewoon wat pompen een perfect idee is. Beter gewoon wel je 5/3/1 volhouden maar minimum reps doen. Indien dit nog een strain wordt, maxes verlagen :) Erna gewoon pompen idd :)

• #2.216
@Shadow Project
Productie van kunststof ramen en deuren. Heel groot bedrijf met 4grote panden hier in de omgeving, wat ze maken interesseert me niet zo heel fel, maar ze hebben een extreem groot geautomatiseerd machinepark, veel doorgroeimogelijkheden....
Voor mij vooral belangrijk dat het heel dicht in de buurt is.
@snowke90
Ik denk de 531 cycle van deze week de deads en OHP nog te Maxen (morgen voormiddag) dan volgt er toch een week deaload. Hierin gewoon enkele keren lichte FB en de volgende cycle pas starten zodra ik mij terug fit voel

Laatst bewerkt:
  • #2.217
En Thnx allemaal :)

proficiat! Ben benieuwd hoe je de stage gaat bevallen. Neem aan dat je niet achter een machine komt te staan maar ze gaat onderhouden?

• #2.219
proficiat! Ben benieuwd hoe je de stage gaat bevallen. Neem aan dat je niet achter een machine komt te staan maar ze gaat onderhouden?
Jup, ook bijbouwen en aanpassen, over 2j moet ik een bestaand automatisch proces kunnen onderhouden afregelen en aanpassen (dus ook het programmeren, programma’s aanpassen op PLC)

• #2.220
5/3/1 session
Date: Thursday, 15 October 2020
Duration: 00:25:28

Warmup sets Dead Lift
----------------------------
✔︎ 3 x 110.0
✔︎ 3 x 110.0
✔︎ 3 x 140.0

Main sets Dead Lift
✔︎ 5 x 180.0
✔︎ 3 x 200.0
✔︎ 2 x 225.0

5/3/1 session
Date: Thursday, 15 October 2020
Duration: 00:09:11

Warmup sets Overhead Press
✔︎ 5 x 30.0
✔︎ 3 x 50.0
✔︎ 3 x 50.0

Main sets Overhead Press
✔︎ 5 x 60.0
✔︎ 3 x 70.0
✔︎ 3 x 75.0

De “verplichte” sets van de cycle zitten erop, nu een week deload. Bench ga ik wat lager instellen, squat en ohp en deads ga ik het schema aanhouden. Vermoed geen krachtwinst vanwege cut. Ff doorzetten tot 100kg en dan gaat de spuit er weer in.

Terug
Naar boven