XXL Nutrition

Crashen met chrash strongman uitprobeersels

Bezoekers in dit topic

60kg max crew checking in
 
Ik zal voor je goodfeel volgende keer het woord ''gemiddeld'' schrappen, en dan nog snap ik je verhitte reactie niet. Is gewoon een vastelling wat ik deed, net wat anders dan een vergelijking.
Dat jij het zinnetje ‘de discussie niet aan ga’ ziet als een verhitte reactie moet je zelf weten. Jij hoeft niks te doen voor mijn feel good hoor😂. Buiten dat hadden we het over crash’s ohp en daarna begon je over het gemiddelde in de gym die 40-60kg pakt en dat dus de 85 nog steeds veel is die crash drukt, dan ben je indirect een vergelijk aan het maken toch ?
 
Dat jij het zinnetje ‘de discussie niet aan ga’ ziet als een verhitte reactie moet je zelf weten. Jij hoeft niks te doen voor mijn feel good hoor😂. Buiten dat hadden we het over crash’s ohp en daarna begon je over het gemiddelde in de gym die 40-60kg pakt en dat dus de 85 nog steeds veel is die crash drukt, dan ben je indirect een vergelijk aan het maken toch ?
Waar jij je zo druk over maakt begrijp ik nog steeds niet. Als er geen discussie was, welke moet ik dan aan gaan?
Natuurlijk is hij beter als strongmen niet te vergelijken op zich :p... zo kunnen we verder?

Btw, als ik hem wilde vergelijken dan had ik hem wel getagd of geciteerd.
 
Waar jij je zo druk over maakt begrijp ik nog steeds niet. Als er geen discussie was, welke moet ik dan aan gaan?
Natuurlijk is hij beter als strongmen niet te vergelijken op zich :p... zo kunnen we verder?

Btw, als ik hem wilde vergelijken dan had ik hem wel getagd of geciteerd.
Niet alles zo letterlijk nemen met ‘die discussie’😴 , je snapt zelf denk ik ook wel wat ermee bedoeld wordt( doelend op die vergelijking (vaststelling)).
 
Niet alles zo letterlijk nemen met ‘die discussie’😴 , je snapt zelf denk ik ook wel wat ermee bedoeld wordt( doelend op die vergelijking (vaststelling)).
Nutteloze discussie dit allesinds dan, dus einde verhaal dit denk ik goed? :o
 
85 is nog steeds veel , maar als ik de stats zie van de deadlift etc zou daar ook wel meer in kunnen zitten voor je . Is schouders niet je sterkste punt ?
Denk voorkant schouders wel redelijk sterk, alleen in OHP vallen ze tegen.
 
Prima werk man, je zult in je volgende cyclus profijt hebben van dat je deze lifts toch hebt gedaan! :)
Ben ik uiteindelijk toch wel blij mee, nu kan ik even rustig doen zonder een cycle “verpest” te hebben
 
Ja op het moment heel fel, gaat altijd hand in hand met stress periodes
Vindt schouders persoonlijk ook echt een mooie toevoeging aan een fysiek , leuke part om te trainen👌.
 
5/3/1 session
Date: Tuesday, 20 October 2020
Duration: 00:14:32

Warmup sets Squat
----------------------------
✔︎ 5 x 70.0
✔︎ 5 x 85.0
✔︎ 3 x 100.0

Main sets Squat
----------------------------
✔︎ 5 x 100.0
✔︎ 5 x 100.0
✔︎ 5 x 100.0

lekker deloaden :)

super zwaar weekend gehad, klusje werd uiteindelijk een marathon van +36u van vrijdag t.e.m. zondag. Wel gelukt, mooi afgewerkt, dikke verdiend. Dit is wel het laatste verbouwingsklusje tot de zomer.
Ook nog een kg afgevallen ondertussen, hoofd is al wat minder bol
212CC868-F10C-4FC7-905A-BA69813D277A.jpeg
 
Back
Naar boven