MuscleMeat

Crashen met chrash strongman uitprobeersels

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.321
Het is wel heel leuk zo 2 kleintjes in huis te hebben, zeker nu de echte baby-periode van beide voorbij is (dat vond ik niet zo een leuke tijd :p)
Altijd wel iets leuks te doen als ze wakker zijn, beetje samen met de bal spelen, wat wandelen en langs famillie gaan...
Persoonlijk vind ik het leven stukken mooier sinds ze er zijn

Het is wel heel leuk zo 2 kleintjes in huis te hebben, zeker nu de echte baby-periode van beide voorbij is (dat vond ik niet zo een leuke tijd :p)
Altijd wel iets leuks te doen als ze wakker zijn, beetje samen met de bal spelen, wat wandelen en langs famillie gaan...
Persoonlijk vind ik het leven stukken mooier sinds ze er zijn
Eens, herken t ook. Wanneer ze net beginnen met praten is ook een mooie fase☺. Zeker als ze hun eerste woordjes van een oudere broer en zus hebben geleerd en dat eruit komt in de rij bij de kassa van de supermarkt: 'Sukkkellllll ' zei onze jongste en je dan afvragen of anderen dit hebben gehoord☺

• #2.323
Eens, herken t ook. Wanneer ze net beginnen met praten is ook een mooie fase☺. Zeker als ze hun eerste woordjes van een oudere broer en zus hebben geleerd en dat eruit komt in de rij bij de kassa van de supermarkt: 'Sukkkellllll ' zei onze jongste en je dan afvragen of anderen dit hebben gehoord☺
Haha, dat is idd wel grappig ja :p
Hier kennen ze alleen nog maar het woordje “flapdrol” maar nogal gebrekkig uitgesproken :)

Haha, dat is idd wel grappig ja :p
Hier kennen ze alleen nog maar het woordje “flapdrol” maar nogal gebrekkig uitgesproken :)
Inderdaad dat...het gebrekkig uitspreken helpt ons ouders soms uit situaties haha.

Niks mooiers dan kinderen en hun acties

Gisteren reden we in de auto terug naar huis. Mama samen met de jongste achterin en de oudste naast mij.
Zet ik een liedje op wat die jongens leuk vinden, zeg ik tegen de jongste: leuk liedje hè, samen dansen?
Steekt dat kleine mormel toch z’n middelvinger op naar mij :roflol: 3 jaar oud gvd!
Mijn vrouw en ik kwamen niet meer bij.

Gisteren reden we in de auto terug naar huis. Mama samen met de jongste achterin en de oudste naast mij.
Zet ik een liedje op wat die jongens leuk vinden, zeg ik tegen de jongste: leuk liedje hè, samen dansen?
Steekt dat kleine mormel toch z’n middelvinger op naar mij :roflol: 3 jaar oud gvd!

Pappa, wa bende gij toch een josti :roflol:

Dat dus 😆. Fantastisch

• #2.328
Rugtraining

DB curls 3x12
lat pulley breed 4x12
lat pulley smal 4x5
T-bar row 3x8
BB curls 3x12

Buiten de “lat pulley smal“ relatief lichte gewichten gepakt omdat dit een bijkomende training is en ik geen zin heb om weer de zin in het trainen te verliezen.
Monster burner werkt super, energie ondanks lage kcals, voelt beetje amphetamine-achtig.

Is het hier vrijdag? :D

• #2.336
Rustdag vandaag, beetje tuinieren, straks Halloween in de tuin met het vriendinnetje van de dochterr en de ouders daarvan. Toch maar even partytent opzetten zodat we buiten kunnen blijven... ideaal weer, gaat leuk worden.
6987B4EC-1C29-4331-9F92-809AEC9D21C3.jpeg

Denk eerder cava @chrash kennende.

Terug
Naar boven