- Waardering
- 12.701
Zelfs dat niet
Tolerantie moet omlaag
Wel een beetje saai zo weekendavonden zonder, gisteren on 21u al in bed gekropen
slaap is goed voor de gains
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zelfs dat niet
Tolerantie moet omlaag
Wel een beetje saai zo weekendavonden zonder, gisteren on 21u al in bed gekropen
Dat wel
maar de jongste heeft even een moeilijke slaap-periode. Ik was deze nacht aan de beurt, rond 4u deze ochtend al baby-tv op. Heel veel slaap niet gehad. Mja. 1 kort nachtje is wel te doen 
Hebben we elkaar bijna afgelost.Dat welmaar de jongste heeft even een moeilijke slaap-periode. Ik was deze nacht aan de beurt, rond 4u deze ochtend al baby-tv op. Heel veel slaap niet gehad. Mja. 1 kort nachtje is wel te doen
![]()
Rustdag vandaag, beetje tuinieren, straks Halloween in de tuin met het vriendinnetje van de dochterr en de ouders daarvan. Toch maar even partytent opzetten zodat we buiten kunnen blijven... ideaal weer, gaat leuk worden.
![]()

Was ik serieus wel eens over aan het denken, bbq een de tuin en trainen bij 040Ik zie een goed tuin, voor een goede DBB-meet voor wanneer het weer kan![]()

Thnx Screenshot uit het filmpje, maar dat ziet er zo belachelijk uit dat ik het toch maar niet post

Filmpje filmpje!Thnx Screenshot uit het filmpje, maar dat ziet er zo belachelijk uit dat ik het toch maar niet post![]()
eigenlijk wel hè

Allee dan, een keertje meer of minder voor aap staan zal het verschil nu ook niet meer maken

Je benen .. bang dat ze braken :')Allee dan, een keertje meer of minder voor aap staan zal het verschil nu ook niet meer maken
Dat gevoel had ik ook, kreeg mijn knieën niet meer naar buiten geduwd, en goed schrik om te falen omdat de spotters nogal laag stonden

Sanca in mindere dagen
Allee dan, een keertje meer of minder voor aap staan zal het verschil nu ook niet meer maken

Jerry! Jerry!