Frenzy1
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 722
- Lengte
- 1m68
- Massa
- 74kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heeft mijn punisher t shirt aan se. Ik had dat besteld bij de large en ook een large qua maat. De gaten waar mijn armen in moesten waren te klein maar had het etiket er en alles al af liggen gvd. Veel te klein aan rug en spande rete hard. Maar buiten de herinnering of teleurstelling aan mijn te klein punisher t shirt, toch een lekkere squat haha!5/3/1 session
Date: Sunday, 1 November 2020
Duration: 01:36:25
Warmup sets Squat
----------------------------
✔︎ 3 x 70.0
✔︎ 3 x 90.0
✔︎ 3 x 105.0
Main sets Squat
✔︎ 3 x 125.0
✔︎ 3 x 140.0
✔︎ 3 x 160.0
Box Squat
✔︎ 8 x 110.0
✔︎ 8 x 110.0
✔︎ 8 x 120.0
✔︎ 3 x 130.0
✔︎ 3 x 140.0
✔︎ 3 x 160.0
✔︎ 1 x 180.0
leg extensions
✔︎ 20 x 30.0
✔︎ 20 x 30.0
✔︎ 20 x 30.0
✔︎ 20 x 30.0
Trap bar deadlift
✔︎ 5 x 175.0
✔︎ 5 x 175.0
✔︎ 5 x 175.0
squat ging echt maar nipt, na de normale squat begon de stacker pro te werken en ging alles wel lekker
Hier ontplofte mijn Ei-hoofd toch bijna, rechtkomen met 180 lukte net, maar eigenlijk was het teveel.![]()
wel blij dat je nog leeft 
Made my dayAllee dan, een keertje meer of minder voor aap staan zal het verschil nu ook niet meer maken

Die is enorm achteruit aan het gaan de laatste weken
(PR van een tijdje terug 2x165, nu zou het goed kunnen dat 155 niet lukt)Denk het ookYep, doorzetten, rustig aan, richten op goede trainingen, kwaliteit bouwen...dus niet meer zo gek squat'n
![]()

Mwa, op zich wel blij dat de energie om redelijk normaal te trainen er weer is.Beetje baal dag lijkt me. Kan je wel eens voorhebben, en al eerder in een cut wss. Snel achter je laten en volgende keer beter

Die is enorm achteruit aan het gaan de laatste weken(PR van een tijdje terug 2x165, nu zou het goed kunnen dat 155 niet lukt)
Enige oefening waar ik dat echt k*t bij vind, moet mezelf echt tegenhouden niet gewoon weer beginnen te bulken met een hoop spul erbij...
mja, even doorzetten. Volgende blast komt het wel weer terug.
Dat was closegrip voor 4a5 repsVolgens mij ben je op kracht niet veel achteruit gegaan. Toen we samen trainden zat je op de 140 kg bench toch?
Desondanks netjes hoor!
normale bench lag stukje hoger.Dat was closegrip voor 4a5 repsnormale bench lag stukje hoger.
Al denk ik wel dat ik tijdens de blast weer heel snel die kant op ga

Maar als ik terug kijk naar het begin van deze log heb ik idd wat stil gestaan (alleen deadlift is een heel stuk vooruit gegaan)
Maar als ik terug kijk naar het begin van deze log heb ik idd wat stil gestaan (alleen deadlift is een heel stuk vooruit gegaan)
Eigenlijk is idd alles zowat hetzelfde gebleven als enkele weken na de laatste blast.
Dat maakt het nou net zo moeilijk om niet meteen weer blast na blast te draaien.
Ik wil eens nattere compounds draaien, 750mg deca, 500mg test heb ik nu in mijn hoofd. (Deca nog nooit hoog gezet) Eventueel als het mij lukt een hele periode van de alcohol te blijven de eerst 4weken een oral erbij (dianabol of oxy heb ik nog nooit gedaan) maar dat oral gedeelte is wss overbodig.Misschien heb je het al benoemd maar wat ga je blasten? Of weet je dat nog niet?