XXL Nutrition

Crashen met chrash strongman uitprobeersels

Even vraagje voor de kuurders, cruise nu op iets meer dan 150mg teste. Beetje mast bijzetten om verlies (kracht) tegen te gaan, of even test only blijven doen tot de volgende blast?
Ik zou dan eerder de testosteron verhogen. Veel potenter voor wat je er mee wil bereiken imo.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.382
Ik zou dan eerder de testosteron verhogen. Veel potenter voor wat je er mee wil bereiken imo.
Zou ik nu al iets hoger in test gaan? Bv 250mg ofzo?
Ik heb ergens schrik dat als ik nu al te hoog ga, volgende kuur weer weinig tot niks oplevert.

Als je gaat cutten in je cruise, helemaal in een groot deficit, zou ik toch ook wel 250 test pakken ja.

• #2.384
Zou ik nu al iets hoger in test gaan? Bv 250mg ofzo?
Ik heb ergens schrik dat als ik nu al te hoog ga, volgende kuur weer weinig tot niks oplevert.
Lijkt me sterk dat als je van 250mg naar 500mg + 750mg deca gaat dat het weinig zal opbrengen. :P

ik vond je fysiek op die hoge testosteron kuur (meende 900mg?) best bruut maar jammer dat je het niet even wou/kon vasthouden.

Wie cruised er nog onder de 250mg tegenwoordig lelllll

• #2.387
Lijkt me sterk dat als je van 250mg naar 500mg + 750mg deca gaat dat het weinig zal opbrengen. :P

ik vond je fysiek op die hoge testosteron kuur (meende 900mg?) best bruut maar jammer dat je het niet even wou/kon vasthouden.
ong een gram ja, begon mij echt slecht te voelen

ong een gram ja, begon mij echt slecht te voelen
Je fysiek naar nieuwe proporties brengen zal zelden met een feel good zijn denk ik :o :P Mijn beste blasts qua gains waren toch diegene waar ik me het slechts voelde.
Nu kan ik best begrijpen dat dat als familieman net iets anders ligt ofc.

• #2.395
Je fysiek naar nieuwe proporties brengen zal zelden met een feel good zijn denk ik :o :P Mijn beste blasts qua gains waren toch diegene waar ik me het slechts voelde.
Nu kan ik best begrijpen dat dat als familieman net iets anders ligt ofc.
Jup, kan het niet echt maken hier slecht gezind rond te lopen

• #2.396
102kg ochtendgewicht. Front ziet er al weer wat beter uit, rug nog wat te vet
Het besef begint te komen dat ik toch wat dieper moet gaan dan 100kg voor ik de volgende blast start :mad: :mad: :mad:. Het gedacht spookt om toch eens naar single digits door te cutten om eens te zien hoe dat er uit ziet, maar dan moet ik mn dieet wel gaan aanpassen en iets rustiger gaan cutten, want dit is echt crashen (van +5000 naar 2500 kcals gedropt, vanaf 100kg gaan de kcals wat omhoog)
Het constant thuis zitten nu maakt dat er heel veel minder verleiding is tot snoepen, uit eten gaan enz... wat het cutten stukken minder vervelend maakt.
Vrouwtje is ook even mee op dieet tot de kerstperiode, vind ik wel sympathiek van haar.
Ondertussen al enkele weken geen alcohol meer (vanwege cut en gezondheid)
Puisten op mijn rug zijn bijna helemaal weg, zou dit verband houden?

C3712F44-1D72-426A-9889-5FE4D726C539.jpeg

(voor personen die geen zin hebben om te ver terug te lezen, cutstack is test-e, stacker pro (iomax) en monsterECA)

het narcisme neemt omgekeerd evenredig toe met mijn VP, trekt wel weer bij als ik over enkele weken weer dik ben :p

Laatst bewerkt:
dat is idd wel een heftige kcal drop! Wel fijn dat je vrouw meedoet, maakt het stukken makkelijker denk ik. Je zult er ziek uit zien in single digits, miss is dat ook lekkere motivatie als je eens ziet wat je hebt opgebouwd. En daarna met nieuwe energie een bulk inrollen!

Aan de andere kant trek ik mijn bulk zo lang mogelijk door. Miss ff een kleine cut als ik te dik word, maar ik wil echt groeien en ook mn lifts enorm verbeteren. Het ligt er dus maar net aan wat je het liefste wilt ;)

• #2.399
dat is idd wel een heftige kcal drop! Wel fijn dat je vrouw meedoet, maakt het stukken makkelijker denk ik. Je zult er ziek uit zien in single digits, miss is dat ook lekkere motivatie als je eens ziet wat je hebt opgebouwd. En daarna met nieuwe energie een bulk inrollen!
ik hoop het :), beetje jammer dat het weer stuk onder de 100kg gaat eindigen.
Lager dan 95kg ga ik in ieder geval niet, dat zou mentaal te pijnlijk zijn :p
Aan de andere kant trek ik mijn bulk zo lang mogelijk door. Miss ff een kleine cut als ik te dik word, maar ik wil echt groeien en ook mn lifts enorm verbeteren. Het ligt er dus maar net aan wat je het liefste wilt ;)
Af en toe een minicut doen is wel goed voor de look.
@Strive4muscle doet dat ook regelmatig (als ik goed mee ben) en die loop al een hele tijd ripped rond. Eigenlijk veel beter dan dik-dun-dik-dun imo

Loop je nou te haten op dikkerds zoals ik?

Terug
Naar boven